حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

هفته 17

1392/12/23 11:08
نویسنده : مامان نفیسه
1,562 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی کوچولوی من! قلب

روز جمعه قرار بود با عزیزجان و باباییم بریم پیش خانم آیت اللهی تا لوله ای که زحمت کشیده بودن رو بندازن تو گردنم. روز میلاد حضرت زینب (س) بود. توی حسینیه خانم آیت اللهی جشن بود. رفتم برای تجدید وضو که دیدم لک بینی دارم.. تعجب قلبم هورری ریخت پایین.. نگران اشکام میریختن رو صورتم گریه میترسیدم.. استرس

داشتم سکته میکردم.. خیلی گریه کردم.. گریه بنده خدا خانم آیت اللهی هم هول کرده بودن! دستشون رو گذاشتن رو شکمم و برام آیت الکرسی خوندن.. و من همچنان اشک میریختم... گریه نمیتونستم آروم شم.. آخرش هم انگشتر هفت جلاله خودشون رو از دستشون درآوردن و دستم کردن. گفتن تا ماه نهم و تولد بچه دستت باشه. این محافظ نینی شماست.. دیگه گریه نکن.. بعدم رفتیم آستانه سیدعلاالدین حسین و لوله رو انداختن گردنم. (البته دوس داشتم میرفتیم شاه چراغ. ولی چون روزای جمعه نماز جمعه هست و خیلی شلوغه رفتیم حرم برادرشون!)

دیگه تا عصر سعی کردم آروم بشم و بیشتر استراحت کنم. روز شنبه هم نرفتم سرکار. عصرش رفتیم دکتر. دکترم هم مثل همیشه گفت هیچی نیس!!

گفتم خانم دکتر من خیلی درد داشتم و با تحقیقی که از نت کردم متوجه شدم دردام بخاطر کشیدگی رحم و اینهاست و از هفته ی 14 داشتم این درد رو که روزبروز هم بیشتر میشد.. ولی درد همراه با لک خطرناکه. مگه نه؟ اونم گفت نه!! گفتم میخواد سرکار نرم؟ گفت نه!! اگه هر مادری بخاطر هر دردی نخواد سر کار بره که دولت باید تعطیل کنه استخدام کارمندای زن رو! ولی بعد از معاینه که رفتیم تو اتاقش برام 10 روز استعلاجی نوشت!!! یول از 18 تا 28 اسفند. که استراحت کنم و با 15 روز تعطیلی عید بشه تقریبا یک ماه استراحت!!

ایشاله عکس سونو رو هم برات میذارم.

خلاصه یه قرص ایزوپرین 10 هم برام نوشت که روزی سه تا بخورم برای کمتر شدن درد رحمم + قرص آهن.

در مورد جنسیت هم گفت که هنوز درست معلوم نیست و برای 27 فروردین نوبت داد.

دیگه تا آخر هفته مشکلی نداشتم. ولی اینو بدون مسافرِ کوچولوی من! تنها چیزی که منو نگران میکنه تو این روزها.. فقط و فقط سلامتی تو هستش!

دوستت دارم عزيزم... و اين بيرون منتظر تو هستم... ماچ

در هفته 17

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

وزن كودك شما حدود 155 گرم و اندازه او حدود 12.7 سانتي متر است؛ تقريبا به اندازه يك پياز بزرگ. او مي تواند مفصلهاي خود را تكان دهد و اسكلت او كه تاكنون به صورت غضروف نرم بود آرام آرام به استخوان تبديل مي شود. حس شنوايي او در حال رشد است. بند ناف او كه شاهراه حيات وي براي اتصال به جفت است هر روز محكمتر و ضخيم تر مي شود.

پسندها (2)

نظرات (5)

ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:43
محبت
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:43
بوس
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:43
گل
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:44
ستاره
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:44
فرشته