حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

آرمه داری زن عمو شریفه

1396/12/4 12:59
نویسنده : مامان نفیسه
7,370 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحانای من تموم شد و تونستم برم تو خط تدارک آرمه داری یا ویارونه زن عمو شریفه (بقول حلما گلی: زاز عمو) این بار خیلی بابایی کمک کرد و با شما بازی کرد تا برسم به کارهام.

نمیدونم واقعا رسم باشه که جاری هم آرمه داری ببره یا نه ولی بقول یه دوست، آدم کار خوب رو انجام میده واسه دل خودش! که حالش خودش خوب بشه. اصلا برام مهم نیست مادرشوهرم و خواهرشوهرم چ فکری میکنن؟ اول از همه بفرمایید دهنتون رو شیرین کنید با این حلوای زیبا محبت

تزیین زیبا حلوای قنادی زرد با گل محمدی

محبت محبت محبت

آرمه داری ویارونه بارداری غذا تزیین سفره آرایی

تزیین زرشک پلو با مرغ مجلسی محبت

تزیین زرشک پلو با مرغ مجلسی شیک بفرما بزن نوش جان

تزیین حلیم بادمجون خندونک

تزیین کتلت با سبزی و چیپس و نان لواش  محبت

تزیین کتلت و سبزی خوردن و چیپس و نان شکل گل

تزیین نون لواش هایی که بشکل گل رز پیچیده شدن! محبت

آموزش پیچیدن نان بشکل گل رز نون لواش زیبا

تزیین زیبای سالاد فصل به شکل سبد گل که خودم کلی ذوقش کردم! محبت

تزیین زیبا سالاد فصل سبد گل


این کیک های خوشمزه رو شریفه جون برام پخته بود که واقعا خداییش کیک هاش حرف نداره و من اصلا در مقوله کیک وارد رقابت باهاش نمیشم!

اصلا هم راضی نبودم با این وضعیتش تو زحمت بیوفته و خیلی هم ازش تشکر کردم.

کیک خوشمزه

چطور بود؟؟ سوال

پسندها (9)

نظرات (19)

ثمینثمین
6 اسفند 96 13:21
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی احسنت به این همه سلیقه آرام
ثمين بانوثمين بانو
6 اسفند 96 13:29
نوش جان خوشمزه
مامان سام
6 اسفند 96 13:33
عالی بود .میشه اموزش پیچیدن نان لواشو بذارین؟
مامان نفیسه
پاسخ
چشم میزارم
مامان صدرامامان صدرا
6 اسفند 96 13:42
عالیه کدبانو تشویق
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 اسفند 96 13:59
فوق العاده بود! فکر کنم مادرشوهر و خواهرشوهر ادرس این وبلاگ رو ندارن !! نه!!! وگرنه دل شیر می خواد!خندونک
نجمه
7 اسفند 96 12:40
به به دست شما درد نکنه مامان خوب
بهناز خانومی
8 اسفند 96 10:13
عالی بخدا  دمتون گرممممممممممممممممممممم آرمه داری یعنی چه
مامان نفیسه
پاسخ
واسه زن باردار میبرن آرمه رو.
ناهید
9 اسفند 96 1:45
عااااااااااااااااالی بود تشویق
مامان مهراد
9 اسفند 96 8:44
سلام خانمی عالی بود مثل همیشهتشویق
خاله
9 اسفند 96 13:19
سلام. احسنت به این همه هنر و سلیقه. خسته نباشید مامان نفیسه هنرمندمحبت اگر امکانش هست نوع حلوا و دستور تهیه شو بذارید.ممنونم
مامان نفیسه
پاسخ
حلوای قنادی هست.
مامان سلدا
10 اسفند 96 12:52
سلام نفیسه خانم خوبید عزیزم مثل همیشه عالیه یه سوال اینارو تزیین میکنید خونه میبرید و چطور میبرید و یا اونجا تزیین میکنید
مامان نفیسه
پاسخ
عاره تزیین میکنم، سلیفون میکشم و میبرم.
رز
11 اسفند 96 14:35
عالی بود عالی چقد با سلیقه.خوش به حال جاریتون. مادر و خواهرشوهرو که کلا بیخیال شید راحت ترید والا.  
الیالی
13 اسفند 96 23:09
واقعا عالی مثل همیشه ایکاش من جاریت بودم😋😋
الهه
13 اسفند 96 23:34
کارت که فوق العاده بود ولی تا جایی که من دنبال میکنم که شما رابطتتون با مادرشوهر اینا خوب بود چیشد یدفعه
مامان نفیسه
پاسخ
گاهی محبت جاده یک طرفه میشه که اگه قدر نشناسی ببینه آدم خیییییلی بد میشه. غمگین
الهه
17 اسفند 96 0:13
فدای تو عزیزم از قلب بامحبتت خبردارم کدبانوی خوش سلیقه 
مامان سادات
17 اسفند 96 12:47
عالی مثل همیشه
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
20 اسفند 96 12:44
عالی مثل همیشه
ثمینثمین
31 اردیبهشت 97 8:33
محبت