حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

حلما یاس بهشتی من!

1393/5/18 11:49
نویسنده : مامان نفیسه
2,751 بازدید
اشتراک گذاری
دختر نازدار من!
 
تو ماه محرم مهمون دلم شدی و بعد از ماه رمضون می خوای مهمون خونمون بشی. چه پاقدم با برکتی. بیا که خوش اومدی عزیزدلم...
 

سلام به دوستان مهربانم


کمتر از 48 ساعت تا بغل گرفتن دخترم وقت باقیست برایم دعا کنید . . .


شک ندارم ... میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که  می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست ...

الان حتما تو با آرامش تو دلم خوابیدی قلب ولی چشمای من پر از اشکه... هم از عشق تو هم از سوز دلشکستگی و کمی ترس و دلهره... اما قلبم برای تو لبریزه از آرزوهای قشنگ... کاش هیچوقت یادم نره که تورو به این دنیا میارم تا بشی همه چیز و همه کسم، چون یه روزی من باید بشم همه چیز و همه کس تو... یه روزایی میاد که به بودنم کنارت بیشتر از هر چیز دیگه ای نیاز پیدا میکنی حتی اگه غرورت اجازه نده بهم بگی... نمیذارم هیییچوقت تو تنهایی بمونی عزیزکم...

خدای بزرگ و مهربونم... ای بخشنده ترینم... ای همدمترینم... از اینکه سلطان قلب و روح و وجودمی از تو ممنونم قلب از اینکه در سخت ترین و غمگین ترین لحظه ها گل عشق و امیدت توی قلبم جوونه میزنه ازت ممنونم قلب از این همه لطف و محبتت که سرار زندگیمو دربر گرفته ازت ممنونم قلب با من باش و بمون که چون تو هستی نیازی به غیر تو ندارم... همه چیزمو مدیون تو هستم بذار تا اخر مدیونت بمونم قلب

پسندها (2)

نظرات (5)

ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 10:20
محبت
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 10:20
بوس
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 10:20
گل
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 10:20
بغل
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 10:20
ستاره