حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

عزیز بی همتای من...

1393/2/8 10:17
نویسنده : مامان نفیسه
1,956 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای عزیزم دختر قشنگم...

بدون فکر شروع میکنم.... شاید دلیل تمام عاشقانه هایم همین باشد... اینکه نمیدانم از کجا باید شروع کرد...

قلب من ؛

عشق اول من؛

حس تکرار نشدنی من؛

دختر زیبای من؛

قلب من ؛

دخترم ؛

***نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست***

دخترک رویاهای تمام نشدنی من

با من نفس بكش كودكم ، من تو را آزاد به دنيا می آورم مثل دريا مثل موج...

اما از این بابت خوشحالم که

تو هر روز از نو در من متولد میشوی .....

ای عشق من!

و من هر روز عاشقانه تر عاشقت میشوم.....

خدا هر روز نشانه ای از خودش را برای ما میفرستد...

هر روز خدا یاد آور میشود که می توان دو باره از نو شروع کرد... 

ومن سعی میکنم هر روز خوشبخت تر از قبل باشم....

این هر روز ها هر روز تکرار میشوند...

و میان این همه واژه ی تکراری یقین داشته باش عزیز دلم...

برای من تنها تویی که هر روز تازه تر از قبل میشوی...

این روز ها زندگی بوی زندگی میدهد... این روزها آسمان آبی آبی ست... این روز ها چه قدر دوست داشتنی شدی...این روزها چه قدر دوستت دارم..

ای زیبایی محض!

چمنزاران من..

دختر مهر و ماه من..

آسوده بمان....

تا من هستم .......

تا خدایت نگهدارت است ...

پسندها (4)

نظرات (7)

ثمینثمین
20 اسفند 96 14:38
محبت
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 8:24
محبت
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 8:24
بوس
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 8:24
فرشته
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 8:24
گل
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 8:25
ستاره
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 8:25
تشویق