حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

هفته 18

1392/12/25 10:57
نویسنده : مامان نفیسه
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر کوچولوی من!

این روزا همه میگن شما دخملی! قلب البته من شوخی میکنم ولی واقعیتش اینه که ميخوام بزرگ كه شدی بشی مونس مامان نفیسه و جاي خواهر نداشته ام رو پر كنی. وای که دلم قَنج میزنه برای اینکه بشینی روی پاهام و موهای نازت رو برات شونه کنم.. ببافم.. ......

موی بلند کودک شانه زدن بافت مو دختر

توی این هفته ی آخر سالی که عزیز جان مشغول خونه تکونی عید هستن منم هی لباسای خوشمل شما رو پیدا میکنم و کلی ذوق میکنم! لباساتو میبوسم و هی به همه نشون میدم! آخه عزیز جان حتی از قبل از ازدواج من برای شما از همه ی مسافرتاشون سوغاتی میاوردن! اونم چ سوغاتی هایی! خوشمزه خلاصه اینه کلی لباس و کفش و پتو و کیف و... از مکه و کربلا و سوریه و مشهد و مالزی و دبی داری. ایشاله برات سر فرصت عکس همه وسایلتو میذارم گلم! ماچ

نفسم! پنجشنبه این هفته سال تحویله. نوروز 1393. ولی بهار زندگی من تویی که ایشاله مرداد ماه میای به خونه ی ما! لبخند

در هفته 18

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اندازه كودك شما تقريبا 14 سانتي متر (تقريبا به اندازه يك سيب زميني بزرگ) و وزن او حدود 220 گرم است. او مشغول خم كردن دستها و پاهايش است و شما به تدريج اين حركات را بيشتر و بيشتر احساس خواهيد كرد. رگهاي خوني او را مي توان از زير پوست نازك و شفافش ديد و گوشهاي او اكنون در مكان نهايي خود قرار دارند و بخشهاي بيروني گوشهاي او نيز پيدا هستند. دور اعصاب او با ميلين (كه يك پوشش محافظ از جنس چربي است) در حال پوشيده شدن است و اين فرآيند تا يكسال پس از تولد او نيز ادامه خواهد يافت. اگر كودك شما دختر است رحم و لوله هاي فالوپ او شكل گرفته و در محل نهايي خود قرار دارند. اگر كودك شما پسر است اندامهاي جنسي او قابل مشاهده هستند هر چند ممكن است در سونوگرافي ديده نشوند.

پسندها (2)

نظرات (5)

ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:42
محبت
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:42
بوس
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:42
فرشته
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:42
گل
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:42
ستاره