حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

1394/8/28 12:26
نویسنده : مامان نفیسه
4,434 بازدید
اشتراک گذاری

اینم تزئین زیبای حلیم بادمجون محبت برای شرکت در مسابقه هنر آشپزی که نفر اول شدم! تشویقتشویقتشویق

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری نفر اول مسابقه هنر آشپزی

مراحل تزیین در ادامه مطلب...

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری

اینم نمای نزدیک از گل رزی که با پوست بادمجون درستیده بودم.

تزئین حلیم بادمجان بشکل گلدان گل رز و شیپوری پوست بادمجون

پسندها (15)

نظرات (15)

مامان رویا
10 آذر 94 16:00
آفرین مامانیه هنرمند
مامان صفا
10 آذر 94 19:16
هزاران افرین بر نفیسه کد بانو
leyla
11 آذر 94 15:56
عااااااااااااااااالیه خیلی هم با سلیقه خانومه هنرمند خسته نباشید
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
12 آذر 94 8:09
وای مامان نفیس خیلی خوشگل شده خیلی عالیه دخملی خوبه خودتون خوبید راستی دستور خود حلیم بادمجون رو هم اگر زحمتی نبود بزارید .
مامان نفیسه
پاسخ
حلیم بادمجونش رو من نپختم!! فقط تزیینش با من بود!
مامان پارمیدا
12 آذر 94 8:38
نفیسه جون عاااالی شده خیلی خیلی زیباست دست شما درد نکنه کدبانو من متوجه نشدم اون سبزا که گلدون رو باهاش تزیین کردی و دور ظرف هم ریختی چیه ؟ نعنا داغ توش داره ؟
مامان نفیسه
پاسخ
عاره عزیزم مخلوط نعناداغ و کشکه
خاله عاطی
12 آذر 94 8:57
با سلام خدمت مامان نفیسه عزیز و حلما گلی. تزئینتون خیلی زیباست و تبریک برای اول شدنتون در مسابقه
مامان
12 آذر 94 10:51
دستمریزاد
محبوبه مامان ترنم
14 آذر 94 9:40
خیلی عالییییییییییییییییی
مامان مهربون
15 آذر 94 9:23
مثل همیشه عااااااااااااااااااااااااالی
مامان علی
15 آذر 94 10:59
باز هم مثل همیشه گل کاشتید خدا قوت دختر گلتون هم از طرف من ببوسید
مامان سلدا
16 آذر 94 10:26
سلام محشر شده واقعا دستتون درد نکنه حلما گلی را از طرف من ببوسید
zakieh
20 آذر 94 2:06
آفرین به مامان هنرمند
مامانی گیتا جون
22 آذر 94 11:07
عالیه
ثمين بانوثمين بانو
27 اسفند 96 13:33
خیییییییییییییییییلی عالی
ثمين بانوثمين بانو
5 فروردین 97 13:40
تشویق عالی تر از اینم مگه هست؟ تشویق