حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

پائیز بهاریست که عاشق شده است...

1394/8/25 10:35
نویسنده : مامان نفیسه
2,447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به همه دوستان مهربونم که توی این مدت به ما سر زدید و جویای حال ما شدید و مایه دلگرمی ما! خجالت

از همگی متشکرم! محبت

خداروشکر گچ دست حلما گلی رو باز کردیم و بچم کلی خوشحال شد اونروز! انگاری که رها شده بود... آزاد...

اینم عکسای روزی که دستش رو باز کردیم:

حلما صورتی

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان رویا
1 آذر 94 11:08
خدا رو شکر.( انشاءالله هیچ بچه ای مختاج دوا ودکتر نشه) آخی عزیییزم حق داشته خب.
محبوبه مامان ترنم
2 آذر 94 7:40
سلام. خدا را شکر . ان شاالله دیگه هیچ وقت ناخوشی سراغ این دختر خوشکل و خانواده اش نیاد
مامانی گیتا جون
2 آذر 94 10:14
خدا رو شکر عسلک
مامان سلدا
2 آذر 94 10:26
سلام خداروشکر خیلی خوشحال شدم هرروز سرمیزدم وقتی میدم پیام اخرروزهفته پراشک است باور کنیددلم میریخت که خدایی نکرده چی شده کلی نگران حلماخانم گل بودم باز خداروشکر که سلامت و سالمه خدا همه ی بچه هامونو از تمام بلا و درد ها دور کنه به خودش میسپاریم از دور میبوسمش (ما وبلاگ نداریم دختر من الان 9 ساله است خیلی هوس کردم بذارم ولی نمیدونم ازکجا شروع کنم)
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم ممنون ... وبلاگ زدن کاری نداره خیلی آسونه... بیاین نینی وبلاگ هر سوالی هم داشتین بپرسید از من در خدمتم
عسل مامانی
2 آذر 94 12:54
شکر خدا دست حلما جونم خوب شد خیلی وقت بود از خودتون و حلماجونی چیزی نمی نوشتین نگران شده بودم خدای من چقدر لباس های خوشگل خانم قشنگه و چقدر خوبه که می ذاره به سرش تل و هد و اینها بذارید پاییز با دو ماه تاخیر مبارکتون
سپیده مامان درسا
3 آذر 94 15:48
ای جونم خداروشکر
مامان صفا
4 آذر 94 1:41
خدا رو هزار مرتبه شکر
مامان پارمیدا
4 آذر 94 8:35
خدا رو صد هزار مرتبه شکر . طفلی بچه ام یه نفسی کشیده دستش باز شده . ایشالله که همیشه تنش سلامت و لبش خندون باشه
zakieh
20 آذر 94 2:09
خدا رو شکر عزیزم
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
16 دی 94 12:07
سلام مامانه نینی خیلییییییی نینیه نازی دارین منم قراره به زودی خاله نینی فوگولی شم. برای همین یه وبلاگ درس کردم که خاطرات نینیو تا وقتی که زمینی بشه ثبت کنم ممنون میشم شما هم به جمع دوستان منو و نینی بپیوندید. خاله جون منتظرتون هستیمااااااااا اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدین. ـــــــــــخاله دلارامــــــــــــــ