حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

مادر نه تکرار می شود ، نه تکراری .

1392/12/26 9:40
نویسنده : مامان نفیسه
2,710 بازدید
اشتراک گذاری

مادر نه تکرار می شود ، نه تکراری .

از روزی که فهمیدم باردارم و با مشکلات زیادی روبرو شدم ... خودم و همسرم بشدت یه حسی مثل قدردانی از مادرامون در خودمون حس میکنیم! نمیدونم چه جور تعریف کنم حسم رو... فقط همینو میتونم بگم که... مادرم منو ببخش! نگران و شرمنده ام که حتی همین الان هم که این حس رو دارم... بازم اذیتت میکنم!! بازم هه ی فشار های روحی خودمو به تو منتقل میکنم!! من خیلی بدم! میدونم! ولی اینو خوب میدونم که...

بعد از خدا تو بخشنده ترینی.. مادر! ماچ

دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت ... بخش مرا مادر

یه دعا میکنم همه بگین آمیـــــــــــــــن

 

خدایـــا .....!
به بزرگیـــــ قســـم …
توعکس های دست جمعی …جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار...
پسندها (3)

نظرات (7)

ثمینثمین
20 اسفند 96 14:43
آمیـــــــــــــــن
ثمين بانوثمين بانو
8 فروردین 97 10:03
آمین
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:39
محبت
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:39
بوس
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:39
فرشته
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:39
گل
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:39
ستاره