حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

مجسمه های عشق مادر

1395/5/18 20:43
نویسنده : مامان نفیسه
3,889 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود دنبال این مجسمه ها بودم... خودم خیلی دوسشون داشتم... دیگه مصادف شد با روز دختر و اینا شدن یادگاری های حلما گلی از طرف مامان نفیس بمناسبت روز دختر سال 95!

مجسمه های عشق مادر روز دختر و شدن یادگاری های حلما گلی از طرف مامان نفیس بمناسبت روز دختر سال 95 rooz_dokhtar_1395_helma_mojasame_eshgh_madar

دختر نازم!

از تو ممنونم !!

از اینکه اجازه دادی رویاهای زندگی ام را به پای تو بریزم و با هر خنده ات به رویاهای من جان بخشیدی...

از اینکه رویای مادر شدن را به نام تو احساس کردم و با هر نگاه مهربانت به من جانی دوباره بخشیدی...

از اینکه ماه مرداد را برای من زیبا نقش بستی و با حضورت به ماه مرداد اعتبار بخشیدی...

وقتی نگاهت می کنم خداوند را به خاطر تمام مهربانی هایش سپاسگزارم...

از اینکه به من اجازه داد در دومین سالگرد آفرینشت در کنارت باشم و گرمای حضورت را احساس کنم...

از اینکه نام مادر را به من هدیه کرد و مرا دیوانه وار ،ديوانه حضورت كرد.

يگانه باور من !

همین روزها وارد دومين سال زندگيت میشوي...

خداوند را به روزهاي عمرت قسم مي دهم هر قطره اشك تو را تبديل به سيلاب اشك من كند

هر درد تو را تبديل به خنجري در قلب من كند

بهانه هاي تو را بهانه هاي زندگي من كند

نفسهاي من را فرش راه زندگي تو كند

و هر خنده تو را شيريني زندگي من كند .

آرام جانم، عاشقانه دوستت دارم محبت

پیشاپیش تولدت مبارك بوس

مجسمه های عشق مادر روز دختر و شدن یادگاری های حلما گلی از طرف مامان نفیس بمناسبت روز دختر سال 95 rooz_dokhtar_1395_helma_mojasame_eshgh_madar

اینم یک عکس بامزه از آرشیو موبایلم!! محبت

وقتی حلما خانوم اصرار داره ظرف بشوره! خسته

 حلما خانوم به زور اصرار داره ظرف بشوره zarf_shostan_khanoom_koochooloo

خسته نباشی خانوم کوچولو! محبت

پسندها (8)

نظرات (9)

خاله نورا
10 شهریور 95 19:22
سلام دوست خوبم اب لیمو رو کجا باید بخرم لطف می کنید ادرس بذارید
مامان نفیسه
پاسخ
بلوار چمران، خیابان نیایش، نزدیک استخر علوم پزشکی، عرقیات گلبرگ
مهسا مامی رها
12 شهریور 95 15:16
اااا نمیدونستم شما شیرازی هستین... ما چند هفته پیش شیراز بودیم! چه شهر خوبی دارین!! به ما که خیلی خوش گذشت... عالی بود.. همه چی.. دوست داشتم اونجا رو واسه زندگی
سپیده مامان درسا
13 شهریور 95 21:06
ای جانم خدا حفظش کنه
خاله نورا
14 شهریور 95 15:10
سلام مرسی عزیزم . در ضمن سالگرد عقد تون مبارک
دخترخاله
15 شهریور 95 13:26
الهی/ خدا حفظش کنه گل دختر و براتون
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 14:39
ای جانم
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 14:39
محبت
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 14:40
بوس
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 14:40
روزت مبارک خانوم کوچولو