حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

عاشق این متن هستم که تو وبلاگ یکی از دوستام خوندم

1392/12/18 9:20
نویسنده : مامان نفیسه
2,738 بازدید
اشتراک گذاری

درست زمانی که بین همه ی اگر ها و باید و شاید ها و چون ها و چرا ها

مصصم می شوی بنشینی بر سر سجاده ی مهرش و از خدا نام مادر را التماس کنی ....

و بعد خدا منتش را ... نعمتش را.... در حقت تمام کند و نام زیبای مادر را برازنده ی باقی اسمت کند

قصه ی روزهای تنهاییت تمام می شود

یکی می آید که تو،  به لطف بودنش بهترین حس ها را تجربه می کنی و به ضمانتش وامِ مادرانگی می گیری...

به همینِ تسهیل بی بدلیل ... خودت به میل خودت ، خودت را از دفتر اولویت هایِ خودت، داوطلبانه خط می زنی .... و همان یک نفر  را مادرانگی می کنی تا مرز مادر شدن و پدر شدنش و حتی بعد تر ....

درست مثل مادرت ....

دخترک یادت بماند که همه ی این ها خستگی دارد ... نگرانی دارد...

این حذفِ خودها!!!!! در خیلی از جاهایِ زندگی سخت است ... گاهی درد هم دارد

یادت بماند تصمیمی که می گیری کبری است و  خیلی بزرگ ....

مهیایش باش

اما می ارزد

همه ی همه اش

 به همان مادرانگی می ارزد

مهیایش باش

 فقط همین

چشم زخم گردن بند

پسندها (3)

نظرات (8)

mahtab
13 بهمن 92 9:32
سلام ماماني خدا رو شكر كه خوشحالي دل تو دلم نيست واسه اون پستي كه بعد از بغل كردنش مي نويسي خدا حواسش به بندهاش هست، ما بنده ها يكم كن طاقتيم
فریبا
22 مرداد 93 12:30
سلام نفیسه جان من از وبلاگ دیگتون باهات آشنا شدم خیلی زیبا مینویسی بخصوص این متن رو عاشقش شدم و از اون یکی وبلاگتون برداشتم البته با اجازه اگه یه وقت راضی نبودی خبر بده حذفش کنم در ضمن از آشناییت خیلی خیلی خوشحال شدم در کل از خانومای خوش قلم خوشم میاد ان شائ الله کوچولوت بسلامتی به دنیا بیاد برای منو و نی نی توراهیمم دعا کن در ضمن به منم سر بزن خوشحال میشم
مامان سلدا
21 دی 94 9:32
سلام دوباره نفیسه خانم راس میگین از خودت گذشتن ها ، و خیلی چیزها گذشتن گاهی وقتا خیلی خیلی سخته ولی وقتی به دخترم نگاه میکنم همش یادم میره
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:50
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:50
فرشته
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:50
محبت
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:51
بوس
ثمين بانوثمين بانو
28 خرداد 97 9:51
گل