حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

دردانه ی 16 ماهه من

1394/12/9 8:8
نویسنده : مامان نفیسه
3,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردانه جان! محبت

وای که اگه این روزها صدها هزار برابر شیرین تر از قبل شدی و هر زمان که کلمه ای تازه را تلفظ میکنی دوباره همین موضوع را ثابت میکنی!

حرف هایی که صبح ها عزیز جان با صبر و حوصله یادت میدن و ظهر ها که من خسته و کوفته میام خونه تو با گفتن و انجام دادن این شیرین کاری ها خستگی رو از تنم بیرون میکنی ! از اون وقت ها که کلاغ پر یادت دادن و تا میرسید به حلما که پر نداره و میرقصیدی بگیررررررررررررر تا خوشکل خونمون کیه؟ و تو میگفتی من من من من و دیروز که بله گفتن رو یادت دادن و وقتی میپرسیدن حلما خوشکله گردنت رو کج میکردی و با کلی ناز صدات رو هم نازک میکنی و میگفتی بَیِه! وااااااااااااااااااااای الهییییییییییییییی قربونت برم دورت بگردم که با گفتن بیه قند تو دلم آب میکنی! اصلا دیگه نمیدونم چجور بهت بگم دوستت دارم عشقم! بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس 

دلنوشته ای مادرانه!

به نام او

سلام مهربانم

خوبی دخترم

آخرین ماه سال شروع شده و این سال هم رو ه پایان است...

زمان چه به سرعت میگذرد و چه زیبا به روی تو نقش میببندد! محبت

رشد میکنی و بزرگ میشوی و هر چه زمان میگذرد خدا را بیشتر شکرگزارم که فرشته ای چون تو را به ما هدیه داد! فرشته

و هر روز بیشتر از دیروز مهر و محبتت را حس میکنم.. وقتی دستان کوچکت را باز میکنی و مرا در آغوش میکشی بیشتر!!! بغل

چقدر خوب است که تو هستی دخترم! بوس

تو هستی و من با بودنت احساس مادربودنم گل میکند! زیبا

تو هستی تا چشمان من با هربار دیدنت بیشتر و بیشتر به بزرگی خداوند ایمان بیاورد.

حلمای نازم!

بدان من، چه باشم و چه نباشم آرزوی من دیدن هر لبخند توست....

بی بهانه دوستت دارم.

 

خدایا خودت محافظ و مراقب همه بچه ها باش!

پسندها (10)

نظرات (11)

مامان فاطمه(دخترم نازنین زهرا)
9 اسفند 94 9:25
ماشااله خدا حفظش کنه
مامان سلدا
9 اسفند 94 9:55
سلام نفیسه خانم ، نیستید دلم تنگ شده بود برای عسل خانم و شما ، موافقم با حرفتون که خدا همه بچه ها رو حفظ و همیشه بالا سرشون باشه بخصوص درآینده (ازدواج) اونقدر دلپاپسم ، توکل به خدا
مامان نفیسه
پاسخ
واقعا! منم از حالا دعا میکنم همسر خوبی قسمت حلما گلم بشه! ولی همه از من میخندیدن!!! خوشحالم که شما حرف دل منو زدید
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
9 اسفند 94 12:46
وای حلما جونی ماشالله به شما چقدر خواستنی هستی چه لباس خوشگلی هم تنت هست مامان نفیس هر چه بچه ها بزرگتر میشنخواستنی تر و شیر ین کلام تر میشن
سایت تفریحی مهرمانه
9 اسفند 94 13:00
سایت تفریحی مهرمانه جشنواره عکس خود را برگزار کرده است. هدف از این جشنواره به اشتراک گذاشتن عکسهای زیبای کودکان شماست دوست داریم با کمک شما از بهترین عکس‌های بچه‌های ایران عزیز در میان مطالب، صفحه اول و صفحات داخلی سایت منتشر کنیم عکس کودک شما در حال غذا خوردن، بازی، کتاب خواندن، ادا و اطوار درآوردن و هر بامزگی دیگری می تواند سوژه دوربین باشد عکس بگیرید و به سادگی آن را برای ما ارسال کنید تا در سایت منتشر کنیم فقط با توجه به ملاحظات نوشته شده، عکس خود را اپلود کنید و نام کودک خود از طریق نظرات بفرستید و منتظر انتشارش باشید زیبایی های کودکانتان را با ارسال عکس‌هایشان با ما به اشتراک بگذارید سایت تفریحی مهرمانه http://mehrmane.ir/
مامان رویا
10 اسفند 94 13:58
خدا حفظ کنه حمای نازنینو هنوز کجاشو دیدی نفیسه جان بزار دوسالش بشه بعد ببین چقد همه چی رو دستوپا شکسته و بانمک میگه آدم دوست داره درسته قورتش بده موفع حرف زدنشون
مامان هانیه
10 اسفند 94 17:09
ای جونم،ماشاااااالا به این دخترشیرین زبون
سید
11 اسفند 94 11:40
سلام عکس کوچولوهای محجبه و با ایمان خودتون رو با ذکر نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت در تلگرام به شماره 09331141953 ارسال کنید تا عکسشون در وبلاگ ثبت بشه و همه از دیدن تصاویر با حجاب و زیبای این کوچولوها لذت ببرند ... ___________________ وبلاگ آلبوم تصاویر کوچولوهای محجبه...: http://hijab-golha.blog.ir/ کانال تلگرامی کوچولوهای محجبه https://telegram.me/hijab_golha
نرگس
14 اسفند 94 10:28
خدا حفظش کنه نفیسه خانوم،برای ما منتظرا هم دعا کنید خدا بهمون یه نی نی بده
مامان نفیسه
پاسخ
ایشالا! خدا خودش میدونه و گواه هست که خیلی دعا میکنم
شقایق دیزاین
16 اسفند 94 21:31
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين
حلما دولما
20 اسفند 94 8:58
خدایا شکر به عظمتت به ایت خلقتهای زیباو دوست داشتنی
ثمینثمین
14 اسفند 96 9:01
ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله