حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

ماجرای تولد پاپیونی بابایی در سال 94! قسمت هفتم

1394/9/24 13:10
نویسنده : مامان نفیسه
4,848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محبوبم! امروز دیگه تصمیم گرفتم هرطور شده کیکم رو هم درست کنم و واقعا دیگه تموم شه! منوی ناهار روز چهارم: ته چین کباب بود! اینم یه تجربه ی جدید بود و خوشمزه!

تولد عشقولانه همسر شوهر عشق شوید ته چین کباب کوبیده mizaraee_theme papiyooni ته چین پاپیونی ، ژله پاپیونی انار ، پنیرسبزی tavalod_hamsar-shohar_94

اول کمی قالبم رو چرب کردم، بعد مایع کباب کوبیده رو درست کردم و گذاشتم، یه کم پلو زعفرونی درستیدم و گذاشتم روی قسمت پاپیون و بعد هم برنج سفید رو ریختم و گذاشتم توی فر تا هم کباب پخته بشه و هم برنج دم بیاد.

تولد عشقولانه همسر شوهر عشق شوید لوبیا با مرغ mizaraee_theme papiyooni ته چین پاپیونی ، ژله پاپیونی انار ، پنیرسبزی tavalod_hamsar-shohar_94

تولد عشقولانه همسر شوهر عشق شوید لوبیا با مرغ mizaraee_theme papiyooni ته چین پاپیونی ، ژله پاپیونی انار ، پنیرسبزی tavalod_hamsar-shohar_94

پسندها (8)

نظرات (12)

مامان هانیه
24 آذر 94 14:15
سلام نفیسه جون مثل همیشه عالی بود،ایشالا که این خوشی ها همیشه پایدار باشه تو زندگی تون راستی یه سوالی داشتم برای حلما جون جشن قدم میگیری
مامان نفیسه
پاسخ
سلام گلم دلم خیلی میخواد ولی باید ببینم جیبمون میذاره جشن بگیریم یا نه؟ البته اگه نشد که حتما یه جشن سه نفره کوچولو میگیرم براش! اینا همش خاطرس...
خاله عاطی
25 آذر 94 8:42
سلام مامان نفیسه عزیز.آفرین به سلیقه و هنرتون.میخواستم ازتون بپرسم آیا کلاس سفره آرایی رفتید؟ به نظر میاد این هنرنمایی خیلی وقت گیره واستون...درسته؟ موفق باشید و در کنار خانوادتون سالم و شاد.
مامان نفیسه
پاسخ
نه عزیزم کلاس نرفتم! و واقعا وقت گیره ولی ارزشش رو داره!
بهناز خانومی
25 آذر 94 10:11
سلام نفیسه عزیز و خوش ذوقم واقعا خسته نباشی خوب با صراحت بگم همه این کارهایی که تو کردی شاهکارن من که نمیتونم چون همه وقتم رو سرکارم نفیسه جون راستی یه سوال داشتم تو سرکار هم میری؟ یا اینکه بیشتر تو خونه ای؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام گلم عاره هروز از 7 تا 3 سرکارم!!! حتی پنجشنبه ها!
مامان
25 آذر 94 10:31
عزیزم ،‌عالی عالی عالی . باریکلا به این همه ذوق و سلیقه . چطور هم کار خونه ، هم بچه داری ، هم کدبانوگری ؟ مگه مشه ، ممکنه
کودک دانا
25 آذر 94 11:44
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
بهناز خانومی
26 آذر 94 11:39
نفیسه جون پس وقتی سرکار میری حلمل رو کجا میزاری؟ راستی میشه بگی چیکار میکنید یعنی شغلتون آخه منم شاغلم اما نمیتونم حتی فکرشو رو بکنم وقتی خواستیم بچه دار بشیم سرکار هم برم
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم وقتی حامله شدم خونمون رو دادیم رهن و اومدیم طبقه بالای مامانم اینا نشستیم و هنوز که بلندمون نکردن ، صبح ها دخملم رو میذارم پایین پیش مامانم مدیریت فنی علوم پزشکی کار میکنم! آرشیتکت هستم.
zakieh
27 آذر 94 2:21
سلام نفیسه واقعا خسته نباشی مثل همیشه عالی بود،
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
28 آذر 94 9:49
سلام مامان نفیس دستت طلا خسته نباشی
کیان
28 آذر 94 15:06
وای دهنم آب افتاد
مامان پارمیدا
29 آذر 94 8:28
ایول به مامان نفیسه هنرمند خوش به حال بابایی حلما جون ، منم دلم تولد سریالی خواست
دختــر بابا
6 دی 94 14:33
تبریک میگم خاله جون ،، شما بهترینی
ثمين بانوثمين بانو
27 اسفند 96 13:27
به بهخوشمزه