حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

آخر هفته ای پر اشک!

1394/8/9 11:35
نویسنده : مامان نفیسه
2,656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل صبور مامان محبت ! دختر مهربون محبت ! عزییییییییییییییییزممحبت ! مدتی بود هی مچ دستت رو میگرفتی و میگفتی: اوخخخخ بدبو !

ما چون هنوز شما خیلی کلمات رو به مفهوم واقعی بکار نمی بردی ، جدی نمیگرفتیم نه! ولی چند روزی بود که حساس شدم که کدوم دستت رو میگی اوخخخخخ! تا اینکه روز پنجشنبه تو کوچه با بابایی رفته بودی و خوردی زمین! خب چون تازه راه افتادی خیلی زیاد زمین میخوری و دردت بیشتر شده بود دلشکسته ...

گذشت.. صبح جمعه اومدم لباست رو عوض کنم که مثل همیشه زدی زیر گریه گریه موقع درآوردن دستت از آستین! ولی این بار حساس شدم که کدوم دستت رو گریه میکنی؟؟ هردوش یا یکیش؟؟ که دیدم بله! تا همون دستت رو گرفتم و زدی زیر گریه گریه!

بازم گفتم شاید زیاد حساسم و همه چیز رو هم ربط میدم... رفتیم واسه صبحانه... آخرش اومدی آستین عزیزجان رو بکشی که بیشتر نازی کنی که انگار خیلی به دستت درد گرفت! دیگه همه مطمئن شدیم که دستت یه مشکلی داره! لباس پوشیدیم و رفتیم بیمارستان فرهمندفر... عکس گرفتیم و گفتن بله درسخوان ! صفحه رشد دستت از استخوان دستت فاصله گرفته و باید گچ بگیریم دوهفته تعجب ! و اگه نکنیم این کار رو دیگه دستش رشد نمیکنه سکوت !

طفلی بچم دلشکسته ...

خیلی حالمون گرفته شد غمگین !

کارای حسابداری کردیم و رفتیم واسه گچ گیری...

گچ دست حلما گلی

خیلی اذیت شدی و گریه کردی...

گچ دست حلما گلی

رفتیم خونه...

گچ دست حلما گلی

خیلی سختت بود بازی کردن و گرفتن وسایل...

گچ دست حلما گلی

و از همه بدتر خوابیدنت! نمیتونستی بچرخی و حسابی اعصابت خرد شده بود! ولی خب خدا رو شکر غیر از خوابیدن، زود باهاش کنار اومدی!

 

ولی خیلی گناه داری کوچولوی معصوم من! خطا

پسندها (12)

نظرات (35)

leyla
9 آبان 94 12:44
عزیزم خیلی ناراحت شدم. انشاا زود زود خوب بشه حلما جونی
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
9 آبان 94 12:50
حلمای من خدا بد نده عزیزم امیدوارم زود دستت خوب بشه الهی بگردم می دونم مامان نفیسه چقدر اذیت شده الهی نفیسه جون انشاله خیلی زود دختری خوب بشه به ما هم سر بزنید امیدوارم همیشه موفق باشید
محبوبه مامان ترنم
9 آبان 94 14:06
سلام نفیسه خانم. الهی چه ناراحت شدم. آخه من شما و حلما جون رو خیلی دوست دارم. و همیشه وبلاگش رو می خونم. خدا را شکر که به موقع متوجه شدید و مشکلی واسه حلما جون پیش نیومده. ان شاالله که این دو هفته زود بگذره و دختر نازت زود خوب بشه. ببوس این ناز نازی خوشکل رو. ولی معلومه که طفلی چقدر گریه کرده. الهی.... واستون روزهای خوبی رو آرزو می کنم.
غریبه
9 آبان 94 18:17
سلام گلم من وبلاگ ندارم اما ب زودی میزنم اما همیشه وبلاگو سر میزنم اولا بخاطر تذکر عزاداریم ناراحت نشی ی وقت ببخشید ک برات نوشتم کدوم درسته بعدم برای حلما جون خیلی ناراحت شدم ان شاءالله زود خوب شه گلم تو سایتتون یبار برای تولد شوهرتون کیک پختین ک صورتشونو دراوردین اما توضیحشو پیدا نکردم اگه وقت کردین ممنونتون میشم توضیح بدین حلما گلی رو بجام ببوس
سپیده مامان درسا
9 آبان 94 18:40
الهی زودی دست گل دختر نازمون خوب بشه
مامان
10 آبان 94 11:24
آخی الهی ... عزیزم خیلی ناراحت شدم دلم سوخت یه ذره بچه ... مامانش اسپند براش زیاد دود بکن ..
گــُلـــ✿ــ صَحرایــــی
10 آبان 94 11:36
اوخی نازی حلما چه مامان خوش سلیقه ای
بهناز خانومی
10 آبان 94 15:20
ای وای جانمممممممممممممممممممممممم عزیزم
علی
11 آبان 94 2:05
سلام از خداوند متعال می خواهم بزودی زود حلماجون دستش خوب بشه خداروشکر بموقع پی بردین براتون آرزوی خوشبختی و صحت وسلامت دارم منتظر خبر بعدیتون که حاکی از صحت کامل حلما جون باشه هستم در پناه حق یا علی مدد
مهسا مامی رها
11 آبان 94 12:18
عزیزم.. بمیرم واست خاله جون ایشاا.. هر چه زودتر خوب شی نا نازخانوم
مامان شهناز
11 آبان 94 20:09
سلام مامان نفییییییسه عزیز ...نی نی ما به دنیا اومددد منتظر نفیس جووونه که بهش سربزنه..
zakieh
11 آبان 94 20:47
عزیزخاله خیلی ناراحت شدم. انشاا زود زود خوب بشه حلما جونی
مامان صفا
11 آبان 94 23:07
ای وای نفیسه جان خیلی خیلی ناراحت شدم آخه چرا حلمای خوشگل اینطوری شده دستش؟ایشالله زودی خبر خوب شدنشو بهمون بدین
مامان ساناز
12 آبان 94 11:08
سلام عزیز دل خاله انشااله که زود خوب میشی
سپیده
13 آبان 94 9:32
خانمی خیلی خیلی ناراحت شدم. ایشالله که زودی خوب بشه و گچ رو باز کنن
سارا
14 آبان 94 14:45
وا چطور دلت اومد تو این حالش ازش عکس بگیری
مامانی
15 آبان 94 23:48
سلام مامان نفیسه انشاءالله حلماجون زودخوب شه الهی شکر زود فهمیدی
شیما مامان شاهین کوچولو
16 آبان 94 0:23
عزیییییییزم خیلی ناراحت شدم ایشاله دختر نازمون هرچه زودتر خوب شه... وای مامانی اون لحظه چ کشیدی خیلی سخته بگن دست بچتو باید گچ بگیریم
مامان محمدحسین
16 آبان 94 9:04
عزیز دلم ، قربون اون چهره معصومت بشم، ایشالا زودی خوب بشی خاله جون
مامان حلما
17 آبان 94 10:20
ای جان خاللللللللللللللللللللللللللللللللللله نبینم اشک هات رو انشاالللله زودی خوب بشی عزیزم دیگه هیچ وقت از این اتفاق ها برات پیش نیاد گل خاله مامان نفیس دختر ببوس
مامان رویا
20 آبان 94 12:06
انشاءالله دست حلمای عزیز زود خوب میشه و این روزا فراموش میشن. نفیسه جان درسته مادر اگر هم بخواد نمیتونه با دیدن بیقراری جگرگوشه اش آروم بگیره ولی نگران نباش و دلت روشن باشه که دخمل نازمون مثل اسم قشنگش صبوره و قوی و دوباره با دست قشنگش بی درد و سالم مشغول بازی میشه. خدارو شکر کن زود متوجه شدین که خدا همیشه الرحم الراحمینه
بهناز خانومی
20 آبان 94 12:18
نفیس جان کجایی
عسل مامانی
22 آبان 94 2:52
اخی الهی بمیرم اخه بچه به این سن خیلی این ماه محرم و صفر باید صدقه بدیم که از بلاهاش دور بمونیم حلمای گلم انشاله زودی خوب بشی عزیز دلم
خاله رویا/ عمه رویا
22 آبان 94 18:41
سلام فدات الان دستش چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
23 آبان 94 9:44
سلام من تازه امروز اين مطلوب خوندم ، خيلي ناراحت شدم '، اميدوارم تا امروز ديگه حال دختر قشنگتون خوب شده باشه خداحفظش كنه خيلي نازه ، اميدوارم هميشه سالم و سلامكت باشه و مث چشماش هميشه زندگي ذلال و شفافي داشته باشه
آشنا
24 آبان 94 1:01
سلام نفیس خانوم کجاااااااااااااااایی؟!!!!!!!دلمون واست تنگ شده ، حلما جون خوب شد؟منتظر خبرای خوشت هستم
مامان مهیلا
24 آبان 94 16:34
سلام نفیسه جون من معصومه مامان مهیلا هستم همیشه به سایتتون سر میزنم خیلی برای حلماجونم ناراحت شدم انشالله که خوب میشه ما تبریزی هستیم اما ساکن قم خوشحال میشم به سایت ما هم سربزنید بووووووس برای حلما جووون
مامان رویا
25 آبان 94 8:17
حلما جون و مامان نفیسه شما رو لینک کردیم و خوشحال میشیم مارو جز دوستاتون قرار بدین علی متین و ثمین کوچولو
کیان
25 آبان 94 9:03
ای جان بمیرم برات خیلی سخته خدا کنه زودی خوب بشی حلما جون
مامان پارمیدا
25 آبان 94 10:21
آخییییی عزیزکم ایشااله که زود زود خوب بشه . بازهم خداروشکر که به موقع متوجه شدین و پیگیری کردین
مامان رعنا
25 آبان 94 12:52
عزیرم بلا به دور باشه خیلی ناراحت شدم واقعا بچه ها مظلومن و پاک یه کوچولو چیزیشون میشه آدم قلبش درد میگیره ایشاللا زود زود خوب بشه و خداروشکر که به موقع فهمیدین
مامان علی
30 آبان 94 20:19
حلما جوون ان شاالله زود زود خوب شی خاله نفیسه خانم تولدتون مبارک ان شاالله سایه شما و همسرتون همیشه بالای سر حلما جوون باشه
مامان نفیسه
پاسخ
سلام ممنونم از کجا میدونستید تولدمه؟؟
نسرین
25 آذر 94 13:00
آخی حلمای عزیز خیلی ناراحت شدم از این اتفاق.
نويسنده : مامان كژال
15 دی 94 10:12
سلام حلما جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم . توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
ثمين بانوثمين بانو
5 فروردین 97 13:40
عاخی آدم جیگرش کباب میشه با این عکسا