حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من

1394/1/23 11:14
نویسنده : مامان نفیسه
10,289 بازدید
اشتراک گذاری

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید...

یه تاج به شکل شعله های آتیش برای آتیش پاره خودم بوس درست کردم که با مزه شد و عزیزجان و پدرجون و دایی محمد و زن دایی لیلا که مهمونمون بودن خیلی خوششون اومده بود محبت

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

این لباس خوشکلت رو هم دایی امیرحسین و زن دایی فائزه برات از کربلا سوغات آوردن. محبت

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

هی اینجوری با ذوق به پیتزا و تزیین فلفل دلمه ای نگاه میکردی تعجب

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

کلی برات هممون شعر خوندیم تا حواست از پیتزا پرت بشه و شروع کردی به دست زدن بغل

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

تزیین فلفل دلمه ای ها ه شکل شعله های آتش و برش های سوسیس به عنوان هیزم چشمک

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

خیلی محو فلفل دلمه ای ها شده بودی و کلی باهاشون بازی کردی دلغک

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

اولین جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من نینی خوشمزه تاج آتش پیتزا آتشین تزیین غذا

البته من ایده های بیشتری برای جشن چهارشنبه سوری داشتم که نرسیدم اجرا کنم غمگین انشاله اگه زنده بودم سال دیگه فرشته

پسندها (13)

نظرات (11)

سارا
31 فروردین 94 13:00
سلام عزیزم بازم مثل همیشه همه چیز عالی و بسیار زیبا......آفرین بر این مامان هنرمند و تبریک به همسر و فرزندتون بخاطر داشتن چنین همسر و مادری... ولی من عکس از تزیین غذاتون میخوام.... دلم لک زده واسه آشپزی هاتون....
مامان نفیسه
پاسخ
سلام گلم واقعیتش اصلا وقت غذا درست کردن ندارم مگر گاهی وقتی که بتونم تزیینی انجام بدم واسه جشن های حلما گلی حالا سعی میکنم از کارهای قبلیم بیشتر بذارم
سارا
31 فروردین 94 14:20
لطف میکنی عزیزم. ...
مامان رعنا
3 اردیبهشت 94 2:23
وای جیگر دخمل خوشگلمون منم پیتزا میخوام باریکلا مامان هنرمند
مامان نفیسه
پاسخ
گریه نکنید خاله جون
مامان زهره
7 اردیبهشت 94 0:07
چه دخمل نازی دارید شما خدا براتون حفظش کنه امیدوارم زیر سایه شما به 150 سالگی برسه عاشقشم ببوسش خانمی
مامان مریم
8 اردیبهشت 94 7:04
به به دست مامان گلش درد نكنه شاد باشين هميشه راستي لينكتون كردم
مامان ندا
9 اردیبهشت 94 9:07
ای جانم چ دخمل نازی خدا نگهت داره عزیز به ماهم ی سری بزن و با نظر پسند خوشحالمون کن
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون خاله
مامان آرزو
15 اردیبهشت 94 21:18
من همه اولین های درسا رو جشن گرفتم این به فکرم نرسید هبود
محمدهادی
9 اسفند 96 18:40
سلام.خوبید شما؟ یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928. شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
مامان نفیسه
پاسخ
خدا براتون خوش بخواد.
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:28
محبت
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:28
بوس
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:28
گل