حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

تولد 8 سالگی حلماگلی با تم جاسمین - قسمت سوم

1401/5/20 15:23
نویسنده : مامان نفیسه
294 بازدید
اشتراک گذاری

بعدش اودیم خونه و تولد شروع شد

بچه ها مطمئنا اگه منم دکور رو میدادم یه تیم خدا تومنی انجام بده، خیلی قشنگتر میشه ولی من با کمترین هزینه و وسایل موجود سعی کردم یه شب خوب رو رقم بزنم.

خب بریم سراغ دکور

از لحاظ جزئیات...

جونم براتون بگه... من به همه مهمونام گفته بودم لباس هندی و عربی و سنتی بپوشن و این ستاره ها رو بعدش دادیم همه بزنن روی صورتشون و خیلی قشنگ شد... رنگ لباس رو گفتم آزاد، هر رنگی دوس دارید بپوشید ولی مدل حتما رعایت بشه 😁 یکی از خوشگلترین جشن هامون شد

من و چندتا از دخترخاله هام و زن داداشم هم ساری پوشیدیم 🤩 حیف نمیشه عکسا رو بزارم 😉

قرار بود شربت بلوبری باشه ولی تشمک شد 😭

اینم صاحب تولد

کلیت دکور

اون سه تا چراغ جادوی کوچولو گیفت مامان بزرگای حلما جون بود..

بادکنک آرایی در این حد داشتیم

این قالیچه هم مثلا قالیچه پرندش بود 😅

بقیه عکسا رو هم میزارم براتون

پسندها (2)

نظرات (2)


20 دی 02 13:17
سلامم تولد حلماگلی مبارک باشه
بالاخره برگشتید، چند ساله نیستید من همیشه چک میکردم می&zwnjدیدم نیومدید خیلی از پست هاتون رو هم رمز دار کردید 😓
امیدوارم زود به زود دوباره پست بزارید
من از سال۹۶ دنبالتون می&zwnjکنم البته اون یکی وبلاگم رو رمزش رو یادم رفته متاسفانه 
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم
باعث افتخارمه😘
راستی اگه رمز رو فراموش کردین به مدیریت نی نی وبلاگ پیام بدین راهنمایی تون میکنن
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
20 دی 02 13:55
ماشاءالله 😍
مبارک حلما خانم باشه 👏🏻
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون گلم