حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

کفش طلا، هدیه جشن قدم حلما گلی

1394/10/23 13:10
نویسنده : مامان نفیسه
2,299 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بانوی رویائی من
دخترکم
 
حلمای عزیزم 
 
،قدم پشت قدم بردار و به طرفم بيا، كه دست هايي باز، كمي آن طرف تر، فقط چند قدم جلوتر، منتظر به آغوش كشيدنت ايستاده اند.
 

پس از زمين خوردن نترس و قدم بردار. 

اين گام هاي طلايي اولين درس های زندگي را به تو ميدهند؛ از زمين خوردن نترس

قدم بردار و جلو بيا، زمين بخور و دوباره بلند شو.

نترس كه بعد از هر بار زمين خوردن، دوباره محكم تر و مطمئن تر بلند مي شوي و مي ايستي، شك نكن.

بخند نفسم

بخند...

هر لحظه بودنت زیباست مادر

هربار که از خواب بیدار میشوی وجودت گرمای زندگیست

و با هر نگاهت گرمی وجودت را به من و بابا هدیه میکنی!

مهربانم خداوندم را شاکرم که اجازه داد امروز را به چشم ببینم

و شاهد بزرگ شدنت باشم

من ، هر بار که نگاهت میکنم از داشتنت به خود میبالم

سپاس خداوند بزرگی که تو را، بهترین هدیه دنیا را، به ما داد.

 

 

اولین گامهای طلایی دخترم در تاریخ 1394/7/10 ثبت شد و در1394/10/10 برای عروسکم 

 

 

جشن قدم گرفتیم تا ثبت خاطره ای برای

 حلمای عزیزم 

 باشد.

و این کفش طلا هدیه جشن قدم شما بود!

مبارکت باشه عشق من محبت

هدیه جشن قدم حلما گلی کفش طلا تم سیندلا jashn_ghadam_helma

هدیه جشن قدم حلما گلی کفش طلا تم سیندلا jashn_ghadam_helma

پسندها (5)

نظرات (4)

ثمینثمین
14 اسفند 96 9:03
مبارکش باشهتشویق
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 15:03
محبت
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 15:03
بوس
ثمين بانوثمين بانو
13 خرداد 97 15:03
تشویق