حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

خورشید مهربون خونمون و شب های قدر

1394/4/18 10:38
نویسنده : مامان نفیسه
4,690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خوبم محبت

مهربون دختر بوس

شب قدر و کودکان دختر محجبه حجاب خانم کوچولو دعا کردن نینی سجاده نماز عبادت دختر کوچولو دوستداشتنی من حجاب را دوست دارم حجاب تاج بندگی

شب های قدر امسال هم متاسفانه نتونستم برم و شرکت کنم به خاطر شما دلشکسته ولی خب اشکال نداره ایشاله از سال دیگه سه تایی با هم میریم. یه چندتایی عکس گرفتم از شما که توی ادامه مطلب گذاشتم.

خدایا حاجت همه دوستای وبلاگی رو هم بده فرشته

شب قدر و کودکان دختر محجبه حجاب خانم کوچولو دعا کردن نینی سجاده نماز عبادت دختر کوچولو دوستداشتنی من حجاب را دوست دارم حجاب تاج بندگی خدایا حاجت همه دوستای وبلاگی رو هم بده

رمضان ماه بهار قرآن مبارک فرشته

شب قدر و کودکان دختر محجبه حجاب خانم کوچولو دعا کردن نینی سجاده نماز عبادت دختر کوچولو دوستداشتنی من حجاب را دوست دارم حجاب تاج بندگی رمضان ماه بهار قرآن مبارک

همتونو دعا کردم فرشته

شب قدر و کودکان دختر محجبه حجاب خانم کوچولو دعا کردن نینی سجاده نماز عبادت دختر کوچولو دوستداشتنی من حجاب را دوست دارم حجاب تاج بندگی امشب همتونو دعا کردم

پسندها (8)

نظرات (12)

لیلا
21 تیر 94 13:18
قبول باشه عزیزم من هر روز میام وبلاگتون.امروز ک این همه آپ کردین خیلی خوشحال شدم
مامان نفیسه
پاسخ
قربونت عزیزم ممنون
مامان مهربون
21 تیر 94 14:27
ووی عزیزدلم ماشالا خدا حفظش کنه
الی
22 تیر 94 8:01
گل دختر با حجاب نماز روزه هاتون قبول
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان صفا
22 تیر 94 17:23
الهی من فداش بشم چه ناز شدی حلما طلا.نفیسه جون طاعات و عبادات قبول باشه.منم متاسفانه نتونستم تو مراسم شب قدر شرکت کنم ولی خونه هم بی صفا نبود التماس دعا داریم
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه عزیزم زنده باشی ایشاله. طاعات شما هم قبول باشه
سپیده مامان درسا
23 تیر 94 23:32
خدا حفظش کنه التماس دعا
تپلی
24 تیر 94 0:42
خداحفظش کنه
سمانه
24 تیر 94 0:46
الهی، نازززززززی
خاله فاطی
24 تیر 94 8:40
سلاااااااااام... چه قدر نی نی تون قشنگه!ماشاالله! به ماهم سر بزنید لطفا
ثمين بانوثمين بانو
6 فروردین 97 8:42
ماشالا خدا حفظش کنه
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:06
فرشته
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:06
محبت
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:07
بوس