حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

خرگوش کوچولو و جشن دندونی + دانلود فایل تزیینات تم دندونی

1394/2/23 19:32
نویسنده : مامان نفیسه
117,464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندوق

ایشاله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون عزیزم بوس

بالاخره با یه تاخیر چند ماهه جشن دندونی رو برگذار کردیم با ترکیب تم دندان و خرگوش عینک

خییییییییییلی عالی شد خداروشکر محبت

جشن خرگوشی جشن دندونی دخترونه صورتی دندانی کیک تم زیبا

عکسا رو در ادامه مطلب میتونید ببینید. قوی

فایل های قابل پرینت گرفتن با کیفیت خوب از جشن دندونی دخترم حلما رو به این پست اضافه کردم. روی هر عکس که کلیک کنید فایل قابل پرینت گرفتن تم جشن دندونی براتون باز میشه.

خب اینم از تزیینات عینک

تم جشن مون دندون بود و خرگوش قوی واسه همین بعضی وسایل رو هم با ایده هویج تزیین کردم و چون لباس دخترم صورتی بود سعی کردم همه چیز تم رنگ صورتی باشه:

رد پا به طرف جشن دندونی جشن

(برای دانلود ردپای جشن دندونی صورتی روی عکس کلیک کنید)

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی رد پا به طرف جشن دندانی happy first tooth

فلش راهنما جهت جشن دندانی حلما گلی زیبا

(برای دانلود روی عکس کلیک کنید)

فلش راهنما جهت جشن دندانی حلما گلی happy first tooth

خوش آمدگویی آرام

(برای دانلود فایل زیر  روی عکس کلیک کنید)

خوش آمدگویی جشن دندانی happy first tooth

ریسه جشن دندون

(برای دانلود فایل ریسه Happy First Tooth  روی عکس کلیک کنید)

ریسه جشن دندون صورتی دخترانه happy first tooth

(برای دانلود فایل زیر  روی عکس کلیک کنید)

خوش آمد گویی جشن دندون حلما گلی

چیدمان لیوان ها

چیدمان لیوان ها خرگوش کوچولو و جشن دندونی میزآرایی

تزیین قاشق و چنگال بشکل هویج

تزیین قاشق و چنگال بشکل هویج خرگوش صورتی کوچولو و جشن دندونی ترکیب تم دندان و خرگوشی

تزیین کرانچی با ایده هویج

تزیین کرانچی با ایده هویج تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی

تزئین کرانچی با ایده هویج تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی

کاکائو با طرح خرگوش خوشمزه

کاکائو با طرح خرگوش شونیز happy first tooth

پفیلا های خرگوشی خوشمزه

(برای دانلود فایل کاپ کیک های خرگوشی  روی عکس کلیک کنید)

پفیلا های خرگوشی جشن تولد تم خرگوش happy first tooth

happy first tooth کندی بار candy bar

پاستیل های دندونی

پاستیل های دندونی جشن دندانی happy first tooth

پاستیل های دندونی جشن دندانی صورتی happy first tooth

ویفر رنگارنگ با کاور نینی یه دندون محبت

(برای دانلود فایل زیر  روی عکس کلیک کنید)

ویفر رنگارنگ با کاور نینی یه دندون جشن دندانی happy first tooth

تزئین سالاد با طرح دندون خوشمزه

تزئین سالاد با طرح دندون جشن دندانی happy first tooth

تزیین سالاد با طرح هویج

تزیین سالاد با طرح هویج جشن تم خرگوشی

جعبه های گیفت بشکل خرگوش

(برای دانلود فایل جعبه های گیفت خرگوشی در 4 طرح متفاوت روی عکس کلیک کنید)

جعبه های گیفت بشکل تم خرگوش

(برای دانلود فایل جعبه های گیفت خرگوشی در 4 طرح متفاوت روی عکس کلیک کنید)

جعبه های گیفت بشکل تم خرگوشی

تزیینات ظرف آش دندانی

(برای دانلود فایل لیبل ظرف آش دندونی روی عکس کلیک کنید)

شعر آش دندونی تزیین ظرف آش دندانی لب ها شده چه خندون حلما داره دو دندون این آش دندونیشه بفرمائید نوش جون happy first tooth

تزیین آش دندونی حلما گلی خوشمزه

تزئین آش دندونی happy first tooth

(برای دانلود فایل لیبل ظرف آش دندانی روی عکس کلیک کنید)

شعر آش دندونی تزیین ظرف آش دندانی happy first tooth

تزیین آش دندونی حلما گلی

تزیین آش دندونی حلما گلی

(برای دانلود فایل زیر  روی عکس کلیک کنید)

تزئین آش دندونی حلما گلی شعر دندان

ژله بستنی دندونی

ژله بستنی با طرح دندان

ژله بستنی با طرح دندان

ژله بستنی با طرح دندان

میزآرایی و تزئین میز شام جشن دندونی تم خرگوش

کیک خرگوشی نفیس پز خندونک

کیک خرگوشی نفیس پز تزئین اسمارتیز

کیک دندونی نفیس پز راضی

کیک دندان نفیس پز جشن دندونی حلما گلی

میزآرایی  چیدمان میز جشن دندونی حلما گلی

تزیین سالادالویه بشکل خرگوش

تزیینات الویه دندونی

تزئینات جشن دندونی الویه دندان

تزیین الویه به شکل لب

تزئین الویه جشن دندونی به شکل لب

کوکو با شمبلیله در نان تست با طرح دندان

کوکو با شمبلیله در نان تست با طرح دندان

کوکو با شمبلیله در نان تست با طرح دندان

توی نان تست ها رو که برای کوکو در آورده بودم به شکل دندون برای کیک مرغ استفاده کردم خوشمزه

توی نان تست ها رو که برای کوکو در آورده بودم به شکل دندون برای کیک مرغ استفاده کردم  کیک مرغ دندونی

(برای دانلود فایل زیر  روی عکس کلیک کنید)

نوشابه جشن دندونی

(برای دانلود فایل جعبه های گیفت خرگوشی در 4 طرح متفاوت روی عکس کلیک کنید)

جعبه های گیفت خرگوشی

تزئین قاشق و چنگال با ایده هویج تم خرگوش

میزآرائی جشن دندون تزیین میز شام غذا های مهمونی دندانی

میزآرائی جشن دندون تزیین میز شام غذا های مهمونی دندانی

ژله ها و ژله بستنی

میزآرائی جشن دندون تزیین میز شام غذا های مهمونی دندانی انواع ژله های جشن دندونی

ژله مغز دار

ژله مغزدار

وسطش دنت ریخته بودم که وقتی برش میخورد ژله دیده میشد. یه جورایی ژله سوپرایز هم هس چشمک

ژله مغز دار

گیفت نمدی دندونی حلما گلی که یکی از دوستام که شیرازن واسم زحمتش رو کشیدن زیبا

گیفت عروسک نمدی دندون

این گیفت ها رو گذاشتم توی اون جعبه های خرگوشی و دادیم به مهمونا

عروسک نمدی دندون

جعبه های گیفت بشکل خرگوش

(برای دانلود فایل جعبه های گیفت خرگوشی در 4 طرح متفاوت روی عکس کلیک کنید)

جعبه های گیفت بشکل خرگوش

اینم از خرگوش کوچولو محبت

دو خرگوش در یک عکس راضی

خرگوش کوچولوی من با کیک ها بغل

میوه آرایی

خرگوش کوچولو و جشن دندونی

فدای دوتا دندون کوچولو محبت

حلما گلی و میز شام دندونی

میزآرائی جشن دندون تزیین میز شام غذا های مهمونی دندانی

مامان نفیسه ی خسته و حلما گلی فرشته

میزآرائی جشن دندون تزیین میز شام غذا های مهمونی دندانی

میزآرائی جشن دندون تزیین میز شام غذا های مهمونی دندانی

اون شب خیلی خوشحال بودی و این شادی تو به دنیا میارزه عزیزدل محبت

عروسک خواهر اسکندر (شکرستان)

عروسک خواهر اسکندر (شکرستان) یک دندون جشن دندونی

و اینم از کارت تشکر که حلما گلی خودش به مهمونا داد محبت

ایده کارت تشکر کلاه شعبده بازی هست قوی

(برای دانلود فایل زیر  روی عکس کلیک کنید)

ایده کارت تشکر تم خرگوشی کلاه شعبده بازی

که باید گوشهای خرگوش رو بیرون بکشن خندونک

ایده کارت تشکر تم خرگوشی کلاه شعبده بازی

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی حلما و عروسک دندونی فرشته دندون happy first tooth

حلما گلی در حال بازی با عروسک دندونی جشن

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی حلما و عروسک دندونی فرشته دندون happy first tooth

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی حلما happy first tooth

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی حلما happy first tooth

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی حلما happy first tooth

حلما نوشت: ممنون که عکسامو دیدین! محبت

تم خرگوش کوچولو و جشن دندونی حلما happy first tooth

لدفن نظر فراموش نشه. راضی

پسندها (17)

نظرات (43)

مامان هانیه
23 اردیبهشت 94 19:50
سلام حلما جونم جشن دندونیت مبارک،دست مامانی درد نکنه همه چیز عالی بود
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید
مامانی
23 اردیبهشت 94 22:34
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیه بودمامان نفیسه ارزش یکم تاخیرروداشت
مامان نفیسه
پاسخ
متشکرم بابت این همه تشویق
الی
24 اردیبهشت 94 8:41
دندون کوچولوش مبارکش باشه هزار ماشالا خیلی با سلیقه ای ایشالا همیشه به جشن و شادی من که از دیدن وبت لذت میبرم
مامان نفیسه
پاسخ
ممنونم مهربون
مامان دیانا
24 اردیبهشت 94 9:46
همه چیز عالی بود . خسته نباشی . خب منم جز دوستاتو اد کنین خاله جون و بام نظر بزارین . اینطوری با هم دوست میشیم
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم، من همه چیزا رو روی کاغذ معمولی چاپ کردم فقط جعبه های خرگوشی رو روی گلاسه ی ضخیم ایشالا بزودی فایل های قابل پرینت کارهای تولد رو هم براتون میذارم
مامان صفورا
24 اردیبهشت 94 10:51
به به چه مامان با سلیقه ای ترکوندیا همه چیز عالی بود دخملی هم فوق العاااده جیگره رمز خصوصی
مامان نفیسه
پاسخ
وای ممنون که اومدین خیلی خوشحالم کردین دستتون درد نکنه
ايلقار
24 اردیبهشت 94 12:57
سلام.نفيسه خانم من طرفدار پر و پا قرص سايتتون هستم.خيلي وقتها سر ميزينم ببينم عكس جديدي گذاشتين يا نه.من هم شاغلم و ازينكه شما اين همه وقت مي كنيد و همه چيز رو با جزئيات حاضر مي كنيد در حيرانم.خدا انشالله سايه ي شما و همسرتون رو از بالا سر حلما گلي كم نكنه.براي ما هم كه منتظر يكي مثل حلما هستيم دعا كنيد.
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم والا منم با بدبختی میرسم، ولی چون آرزو داشتم ایی کارا کنم به هر قیمتی شده تمام سعیم را میکنم و معمولا در سه روزی به خوبی از پا افتاده ولی دوس دارم اینا خاطرات بچم هست شاید من همیشه کنارش نباشم دوست دارم هروقت اینا رو میبینه بدونه که عاشقش بودم گل من استرس نداشته باشی خدا یه فرشته کوچولو بهت میده، شک نکن توکل داشته باش خدا خییییییییییییلییییی مهربونه و موقع شناس به من ثابت شده که میگم صبر کن تا موقش بشه
مهدیه(مامان فاطیما)
24 اردیبهشت 94 13:04
اخه این همه سلیقه رو از کجا اوردین؟؟؟
مامان نفیسه
پاسخ
نظر لطفتونه گلم
عاطفه
24 اردیبهشت 94 23:19
سلام نفیسه جون. واقعا عالی بود. من هنوز نی نی ندارم اما از دیدن وبلاگ شما واقعا لذت میبرم.
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم ایشاله به حرمت این روزهای عزیز در ماه رجب و شعبان و رمضان خدا حاجت رواتون کنه من دعا گوی دوستان وبلاگیم هستم فقط اضطراب خیلی بده منم تا وقتی تو فکرش بودم نمیشد بیخیال بچه بشید، خودش میاد
مامان رعنا
26 اردیبهشت 94 12:03
مثله همیشه عالی بود نفیسه جون فقط یه سوال منم کارهای نمدی انجام میدم فقط یه چیز رو نمیدونم که اون کارت هایی که به گیفت دندونی زده بودی و با چه برنامه ای هست و همچنین اون کارت های دندونی اگه بهم بگی واقعا لطف کردی اگه کار نمدی خواستی من در خدمتم
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم، من گیفت دندونی رو به دوستم سفارش دادم، اونم تبلیغ کارش رو گذاشته بود کنار عروسک، نمیدونم با چی درست کرده بود، سوال دوم تون رو متوجه نشدم، اگه منظورتون از کارت دندونی، کارت تشکر هست، که عکس اینترنتی بود و من فقط پرینت گرفتم ایشالا میخوام دانلود فایل هایی که پرینت گرفتم رو هم بذارم که همه استفاده کنند، ایشالا بزودی
رویا
26 اردیبهشت 94 15:42
مبارک مبارک جشن دندونی مبارک قربون خرگوش کوچولو بامزه
مامان صفا
26 اردیبهشت 94 18:51
نفیسه جون مثل همیشه عالی بود دست گلت درد نکنه حلما گلی رو از طرف من بوسش کن.خیلی ناز
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون خاله
مامان رعنا
27 اردیبهشت 94 1:55
نمیتونی هزشون سوال کنی که با چه برنامه ای اون تگ ها روطراحی میکنن!؟ اگه اینکارو کنی لطف خیلی بزرگی درحقم کردی بزودی وبلاگ میسازم کارامو ببین گلی
مامان نفیسه
پاسخ
چشم گلم
شیما مامی شاهین کوچولو
27 اردیبهشت 94 11:11
به به واقعا لذت بردم از دیدن عکسا، خیلی با سلیقه و خوشگل بودن، معرکه بود بخاطر خوش سلیقگیتون بهتون تبریک میگم، ماشاله دخمل خوشگل حلما جونم واسه خودش چ جیگریهخوشحال شدم با وبتون اشنا شدم
مامان نفیسه
پاسخ
خوش اومدی عزیزم
خاله ثمین
27 اردیبهشت 94 13:32
سلام عزیزم. خیلی خیلی مبارک باشه. حلما گلی هم خیلی ماشاا... ناز شده. ان شاا... که سالم و سرحال باشه و تمام دندوناش به خوشی در بیان.
مامان نفیسه
پاسخ
سلام خاله جون ممنون که نظر دادین من همچنان بیصبرانه منتظرم واسه من همبازی بیارید
. مــامــان مــهســا♥
27 اردیبهشت 94 21:21
سلام عزیزم خیلی تبریک میگم ای جانم حلما خرگوشی رو ببین نفیسه جان همه چی عالی وبا سلیقه بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم همیشه خنده رو لباتون باشه من رو ببخش لب تابم خراب بود الانم با لب تاب مامان دارم برات پیام میدم حضور کمرنگ من رو به بزرگواریت ببخش
مامان نفیسه
پاسخ
سلااااااام مهسا جون، دوست قدیمی، چقدر خوشحال شدم از حضورت افتخار دادین
مامان آرزو
29 اردیبهشت 94 16:33
سلام حلما خانووووم گل به به مامانی چه جشن قشنگی برات گرفته ،خسته نباشی خانومی واقعا از سلیقه ات و خلاقیتت لذت بردم همه چیز عالی بود خسته نباشی و ایشالا که بقیه دندونای حلما گلی راحت در بیاد و اذیت نشه
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون مهربون
مامان حلما
1 خرداد 94 17:26
سلام عزیزم واقعا بی نظیر بود،تبریک به این خلاقیت،سلیقه و حوصله . من زهرا هستم قبلا به صورت خصوصی براتون پیام داده بودم ،اهل شیراز،دندانپزشک و مهمتر از همه مامان حلما می خواستم ببینم نظرتون راجع به پیشنهادم چی بود؟
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم به واتس آپ تون پیام دادم
سپیده
2 خرداد 94 6:58
سلام خانمی. مبارکا باشه. خواستم ثبت کنم ولی گویا قفل داره
مامان یاسی
2 خرداد 94 19:45
سلااااام به دوست گلم.خوبی عزیزم من یاسمنم کم بهت سر میزنم ببخش اما میدونم چون یه مادری خوب میدونی چقدر برای من سخته با یه بچه بیست ماهه و یکی توی شکم تنها توی غربت از پس کارام بر میام و سختمه که به نت هم برسم امروز اینقدر دلم هوای اینجا و اون فندقکت کرده بود که اودم بهت سر برنم با دیدن عکسا کلی به داشتن دوست هنرمندی مثل شما بهدخودم بالیدم نی نی توی راهی منم دختره عزیزم خدا حسابی منو شرمتده محبتش کرد.دو ماه دیگه فقط مونده برام دعا کن مهربونم
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم دختر عمره دختر جونه دختر عشقه که میمونه ایشاله بسلامتی
نسترن
9 خرداد 94 10:09
کپی کردم بیا نظر بده اجازه کپی دادی دیگه؟
مامان نفیسه
پاسخ
اگه خبر بدین هروقت کپی میکنید و آدرس وبلاگ حلما گلی رو پایین پست هاتون بذارید اشکال نداره
مامان مهربون
17 خرداد 94 10:44
آفرین به این مامان خوش سلیقه خوشبحال دختر نازتون که همچین مامانی داره انشالا کوچولوتون سالم و سلامت و عاقبت بخیر باشه
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
مامان مریم
17 خرداد 94 13:35
فداي اين خرگوش كوچولوي ناناز دست مامان نفيس درد نكنه كه سنگ تموم گذاشته آفرين به اين همه سليقه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسییییییییییییی
هانیه
30 خرداد 94 15:54
سلام عزیزم جز با سلیقه ترین وب هایی هستی ک میشناسمشون عالی.....با حوصله و دقیق...خو ذوق و خلاق... خیلی خوشحال میشم باهاتون بیشتر آشنا شم... و اگه هزینه تقریبی ک برای تزیینات هم میکنید بزارید ممنو میشم...
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی لم ولی دقیق نمیدونم چون معمولا چیزا رو کلی خرید میکنم و از وسایل تو خونه که دارم استفاده میکنم
مامان پارمیدا
4 تیر 94 8:23
واقعا دست مریزاد . آفرین به این همه سلیقه و همت شما مامان مهربون مرواریدای نازت مبارک حلما گلی
helma
9 تیر 94 14:28
سلام همه دنياي نفيس تو فوق العاده ایییییییییییییی دختر!
نفیسه
10 تیر 94 21:40
همه چی خوب بود و مامان خیلی زحمت کشیده بود
سلما
10 تیر 94 21:41
سلام دستت درد نکنه خیلی باسلیقه واشنگتن بود
نازنین
13 تیر 94 11:18
سلام مامان نفیس خیللللیییییییییی زحمت کشیدی دخمل نازم سالادی که هویج پخته روش هست همون سالاد فصل هست ساندویچ مرغ چطوری درست میکنی ؟؟؟؟ مخصی دخمل گلم خوشبخت باشی
مامان نفیسه
پاسخ
سلام منون از لطفتون هویج پخته نیست رنگش اینطوری افتاده! ساندویچ مرغ رو هم به سبک کیک مرغ درت کردم فقط روی نون تست ها رو دیگه مایونز نزدم
نازنین
14 تیر 94 10:52
دخمل نازم اگر بخوام دستور پخت این دو مدل غذا تون داشته باشم چکار باید انجام بدم
مامان نفیسه
پاسخ
کدومشو؟؟
مامانی
21 تیر 94 13:47
خیلی خوب و عالی بود، مبارکه حلمای ناز نازی باشه. ممنون که فایل ها رو برای دانلود گذاشتی، خیلی به دردم خوردند.
نازنین
22 تیر 94 13:18
گلی خانوم طرز تهیه سالاد هویج، کوکو شمبلیله،کیک مرغ میگی لفتن مخصی
مامان نفیسه
پاسخ
چشم انشاله سر فرصت
مامان نی نی
27 مرداد 94 18:33
سلام ببخشید میشه بگید اون گلهای صورتی رو با چی و چه جوری درستکردی با کاغذرنگی هستن ممنون میشم و اینکه پاستیل شکل دندونو از کجا تهیه کردید من هر جا میرم ندارن برای جشن دندونی دخملیم میخوام
مامان نفیسه
پاسخ
سلام گل ها با کاغذ کشی هستن و آموزشش تو اینترنت زیاده! سرچ کنید گل کاغذی مدل های زیادی میاد براتون پاستیل دندون هم بیشتر سوپریا دارن که دو مدل هست یه مدلش هم لثه هاش قرمزه که من چون تم صورتی داشتم این مدلش رو خریدم
مامان نورا
20 خرداد 95 21:24
سلام عزیزم خیلی عالی بود لطف می کنتد نم جشن قدم حلما گلی رو بذارید تا بتونیم استفاده کیم
یک مامان
25 شهریور 95 17:27
خانم کارتون خیلی عالی بود
هانیه
5 مهر 95 9:49
سلام عزیزم. مبارک باشه. ایشالا همیشه خوش و خوشحال باشی. ممنون از فایل های خوبت .. ماهم استفاده کردیم واسه دخملم
مامان نفیسه
پاسخ
بسلامتی عزیزم خداروشکر لینکش بزارید ما هم ایده بگیریم
لیانا
23 آبان 95 10:19
سلام ببخشید فایلها که دانلود کنم چه جوری اسم دختر خودمو روش بزارم😕
مامان نفیسه
پاسخ
عاره عزیزم میشه
لبانا
23 آبان 95 10:21
ببخشید فایلها رو دانلود کنم میتونم اسمشو تغییر بدم؟
مامان نفیسه
پاسخ
عاره گلم فقط باید یه کوچولو فتوشاپ بلد باشی
kkjkjkjkj
24 اسفند 95 17:53
مبارکه.ولی بهتر از اینم میتونستی درس کنی
ثمين بانوثمين بانو
6 فروردین 97 8:45
همه چیز عالی و با سلیقه واقعا دست مریزاد
مرضیه
15 اردیبهشت 97 9:14
عزیزم خدا حفظ کنه دختر گلتو ... من جشن دندونی پسرم97/2/17 هس یعنی دقیقا سه سال بعداز حلماگلی
مامان نفیسه
پاسخ
چ جالب محبت خدا گل پسرتون رو براتون نگه داره. محبت
فائزه
10 تیر 97 12:58
عالی بود ماشاالله به مامان خوش سلیقه حلما خانم
مینا
31 تیر 97 12:48
ماشالله به دخنر ناز خدا براتون نگه داره سنگ تموم گذاشتید خیلی شیک  عالی و با سلیقه بود . مبارکش باشه
انشالله عروسی حلما خوشکله
مامان ماهیمامان ماهی
23 فروردین 98 2:21
سلام عزیزم.فوق العاده بود عکسا بااینکه قدیمی بودن من پسرم نزدیکای دندون دراوردنسه ااتقافا ماهم شیرازی هستیم ولی رسم خاصی نداریم.ولی دوس دارم یه جشن ساده بکیرم اگر خدا بخواد.بنظرت تم جذاب تره یا وقت و هزینش و صرف غذا کنم؟آشش چطوریه؟میشه یکم راهنماییم کنی؟تم و خودت پرینت کرفت؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم. از آشناییتون خوشبختم. انتخاب تم که دلخواه هست. الان انقدر تنوع تم بالاست که واقعا سخته. من چون عکس ها برام ارزش یادگاری بالایی دارن و مدل تم برام خیلی مهمه. یه لیست از انواع تم های پسرونه تهیه کنید و از بینش انتخاب کنید. و ترجیحا از تم های آماده در بازار استفاده کنید که با هزینه نسبتا کم(بسته به تعداد مهموناتون داره) میتونید یه جشن خاطره انگیز راه بندازید. اگه در حد 10 نفر مهمون باشن با 40 الی 50 تومن یه تم کامل شیک رو میتونی تهیه کنید.
نوع آش دندونی مخصوصه که توش انواع آجیل میکنن و فکر میکنم مخصوص تبریز باشه ولی مامان من آش رشته درست کردن! دور هم بودنش بیشتر ارزشمنده بنظره!