حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

رویش اولین مروارید

1393/12/5 12:45
نویسنده : مامان نفیسه
4,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفس مامان

الان که شیش ماه از ورود پر از خیر و برکتت گذشته و زندگی ما رو پر از شور و نشاط و گرمی کردی.... باید بگم که روزها خیلی خوشمزه و دوستداشتنی محبت ولی امان از شبها گریه

نمیخوابی وقتی میخوابی نیم ساعتی یه بار بلند میشی و حسابی کلافم کردی... مخصوصا برای منی که باید صبح زود برم سرکار غمگین

ولی در طول روز خیلی خوبی بغل صداهای زیادی از خودت در میاری... خودت بتنهایی میشینی... خیلی خوب و بی دردسر غذا میخوری...آرام

و خبر شیرین این روزها اینه که بالاخره دندون درآوردی... جشنهوراااااااااااااااااااااااااا جشن اولین دندون شما دندون سمت راست هست ولی نمیذاری ازش عکس بگیرم به هرحال مبارکت باشه گلم.

و بالاخره عکس گرفتم...

اولین دندان دخترم اولین مروارید در دهان حلما گلی

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان صفا
9 اسفند 93 13:38
حلما جونم مبارکت باشه دندونات.انشاالله به سلامتی همشون رو در بییاری
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون مهربون
سارا
10 اسفند 93 15:55
مبارکه....به سلامتی ایشالا پس باید منتظره یه جشن خیالی باشیم اونم از نوع دندونیش
مامان زهره
11 اسفند 93 9:46
مبارکت باشه گلم به امید 120 سالگیت ودر اوردن دندون های عقلت
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون گلم
مهدیه مامان تبسم
11 اسفند 93 13:45
سلام مامان نفیس. مبارکه مروارید های قشنگ دخملی باشه خیلی شیرینه وقتی اولیش رویش میکنه دخملت خیلی شکله خودته من شما را لینک کردم شما هم به ما سر بزن قول میدم خوشت بیاد منتظرما
مامان نفیسه
پاسخ
چشم گلم الان میام
مهدیه مامان تبسم
12 اسفند 93 9:35
ممنون که بهم سر زدید من شما و دخمل گلت رو خیلی دوست دارم دوست دارم با هم در ارتباط باشیم سال نو شما هم مبارک
ساقی رضوان
13 اسفند 93 13:01
نازززززززززززززززززززززی مبارکههههههههههههه منم ی حسین اقا دارم راستییییییییییییی با بچه سرکار رفتن خیلی سخته خدا بهت صبرررررررررررر بده
مامان نفیسه
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام خوبی عزیزم مبارکه چه عجبی آره خییییییییییییییییییلی سخته
لیلا
24 اسفند 93 10:55
سلام مامان نفیسه چرا نیستین ؟دلم براتون تنگ شده
مهدیه مامان تبسم
29 اسفند 93 15:30
سال نو رو پیشاپیش به شما و خانواده محترم تبریک میگم
مامان جون سبحان
1 فروردین 94 1:25
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو مبارک دندون خوشملت مبارک حلماجونی
مامان اسرا
4 فروردین 94 10:35
مبارکش باشه ایشالا
otaghe_kocholooye_man
2 اردیبهشت 94 12:37
سلام عزیزم.من فروغ هستم . عزیزم من ادمین پیج اتاق کوچولوی من تو اینستا گرام هستم . از اتاق حلما جون خیلی خوشم اومد دو تا از عکساشو تو پیج گذاشتم دوستان هم استقبال ردن ازتون سوال داشتن ممنون میشم اگر براتون امکانش هست یه سر بزنید به پیج