حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

98.8.14

1398/8/14 10:24
نویسنده : مامان نفیسه
2,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

امیدوارم حال دل همتون خوب باشه و لطف خدا شامل حال تک تک تون باشه....

من که این روزها اصلا خوب نیستم و دل و دماغ هیچ کاری ندارم....

روزهای تکراری بی دلخوشی میگذرن....

تنوع این روزهای تکراری شروع یه درد جسمی جدید شده فقط!!

منم که از دکتر رفتن متنفرمو.... کاش زودتر این روزها بگذرن!! البته به سلامتی!

میتونم خواهش کنم برام دعا کنید؟؟؟

این اولین خواهش من از شما دوستان مجازی هستش. دلم براتون تنگ شده بود و گفتم کمی درد دل کنم باهاتون.

دوستتون دارم.

این وبلاگ رو هم خییلی دوست دارم.

این زندگی بی رحم رو هم دوس دارم.

برای حال دلم دعا کنید...

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سارابانوسارابانو
14 آبان 98 13:21
سلام مامان نفیسه...بلا دوره عزیزم ان شاءالله همیشه حال جسم و حال دلت خوش باشه😘
زندگی همینه اگر سختی ها نباشن ک خوشی ها برامون لذت بخش نیستن...
دلخوشی یعنی داشتن گل دختری مثل حلما جون😍 و ان شاءالله در اینده ی نه چندان دور یه خواهر یا یه داداش کوچولو برای حلما جون ک یه انرژی مضاعف میده ب خانواده😍
اگرقابل باشم حتما دعاگوتون هستم
روزگارتون خوش در پناه حق
 
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون مهربون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 14:03
ان شاءالله همیشه درآرامش باشین مهربون🌼💕🌼💕
مامان فاطیمامان فاطی
14 آبان 98 14:42
من چندروزه خیلی سر میزدم ب وبتون و خبری ازتون نبود...الهی همیشه شاد و سلامت باشید...بلا بدوره ان شاالله
عمه فروغعمه فروغ
14 آبان 98 19:19
ان شالله هر چه زودتر این روزها هم بگذره  و دوباره شاد و خوشحال ببینیمتون😊❤  
مامان آرزومامان آرزو
17 آبان 98 16:59
الهی که حال دل و جسمت خیلی زود خوب بشه عزیزم،اگه قابل باشم حتما دعاگوت هستم
nil
18 آبان 98 13:47
وایییی نفیسههه جون چی شدههههه؟😟😟😟😟

29 آبان 98 23:43
دنباله میکنید؟؟💖💖💖
ميترا مجتهدي
2 آذر 98 11:17
سلام دختر گلم خوبي عزيزم اميدوارم در پناه خدا هر جا كه هستي موفق باشي و هر چه زودتر حالت بهتر شده باشه ميبوسمت برام عزيز هستي حلماي عزيز زير سايه پرمهرت بزرگ بشه  
فاطمهفاطمه
3 آذر 98 22:51
مامان حلما گلی عزیزم ان شاءالله حال دلتون کنار خانواده مهربونتون خوب خوب خوب باشه و سریع تر حال جسمیتونم خوب بشه.
خیلی هم دلم گرفت هم ناراحت شدم واقعا.ما شما خانم هنرمند و دختر گلتونو قلبا دوست داریم.ان شاء الله همه چی به خیر و عافیت باشه.
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیز دلم. من وجود شماهاست که چراغ اینجا رو روشن نگه داشتم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
3 دی 98 13:32
امیدوارم حال دلت هر چه زودتر خوب بشه که قطعا با خوب شدن اون حال جسمیت هم خوب می شه
 
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزدلم
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
3 دی 98 18:31
سلام مامان نفیسه الهی که حال دل و جسمتون خوب باشه . به شیرین کاریای حلما فک کن از این رو به او اون رو میشی عزیزم اینا بهترین مسکنه واسه مادر
راستی عاشق اسمتونم 😍
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزدلم 😘
آبنوس
22 مرداد 99 0:37
سلام نفیسه جون
خوبی عزیزم
خیلیی وقته خبری ازتون نیس
دلمون تنگ شده براتون☹
مامان نفیسه
پاسخ
فدات گلم
آبنوس
22 مرداد 99 0:41
نفیسه جون خیلی نگرانتونم
من اصلا خبر ندارم چه اتفاقی افتاده☹☹☹
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم
ممنون از لطف تون
شکر خوبیم

قربون مهربونیات