حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

دختر پیش دبستانی من!

1398/7/2 20:02
نویسنده : مامان نفیسه
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر زیبای خودم

کی اونقدر بزرگ شدی فندق که بخوای بری پیش دبستانی؟؟

وسایلش رو از شب قبل آماده کردم

و بالاخره دختر ما هم با ذوق و شوق وصف ناشدنی در پناه قرآن راهی پیش دبستانی شد!

تا وارد کلاس شدیم سریع دوستات رو پیدا کردی و پیششون نشستی! همه با هم روی یه نیمکت!

با انرژی شروع کردی ! ایشالا تا آخرش همین فرمون برو!

دلبرک جان!

تو بزرگتر، من صبورتر.

در این روزها و لحظه ها بخند و شادی کن،

یاد میگیری،

بزرگ میشوی،

درس میخوانی، و میفهمی که

"شادی" و "آرامش" بهترین دست یافته های زندگی ات خواهد بود!

با تمام وجود برایت آرزوی موفقیت میکنم و به وسعت تمام هستی دوستت دارم!

پسندها (12)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 مهر 98 9:27
مبارک باشه خیلی قشنگن😍😍😍
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون

22 مهر 98 20:41
چه دخملی چه چیزی💗💗💗💗اگه دوست داشتید دنبالم گنید 
مامانیمامانی
24 مهر 98 17:50
مبارک باشه عزیزم انشاالله که موفق باشی.😘
ابوالفضل جونابوالفضل جون
27 مهر 98 23:52
سلام همکلاسی جونم... به من سر بزن