حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

جشن تولد پنج سالگی حلماگلی با تم السا (فروزن)

1398/5/21 10:56
نویسنده : مامان نفیسه
13,164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق

عکسای جشن تولدت رو به مرور میزارم.

تولدت مبارک پرنسس من.

ابر بادکنکی لباس جدید و شیک و زیبا مدل پفی پرنسسی دخترانه تم تولد جشن السا و آنا فروزن آبی که میپوشی مثل دریا میشی حلما گلی پنج سالگی استند ماکت عدد5

یه کلیپ برات ساختم که به اتفاق خاله فاطمه رفتیم باغ جهان نما و من عکس گرفتم اونم با موبایلم فیلم گرفت ازمون. بنظرم خوشکل شده و بمونه به یادگار از جشن پنج سالگیت.

کلیپ تولد پنج سالگی حلماگلی با تم السا (فروزن)

اینم کیکت که به فنسی سفارش دادم و مثل همیشه عالی و خوش طعم بود و خوش قول! با شمع السا

مدل کیک لباس جدید و شیک و زیبا مدل پفی پرنسسی دخترانه تم تولد جشن السا و آنا فروزن آبی که میپوشی مثل دریا میشی حلما گلی پنج سالگی استند ماکت عدد5

اون جعبه های سمت چپ، کنار اولاف، گیفت های بچه ها بودن که بهشون هدیه دادیم

لباس جدید و شیک و زیبا مدل پفی پرنسسی دخترانه تم تولد جشن السا و آنا فروزن آبی که میپوشی مثل دریا میشی حلما گلی پنج سالگی استند ماکت عدد5

اینم میز تنقلات 6 تا مهمون کوچولومون

لباس جدید و شیک و زیبا مدل پفی پرنسسی دخترانه تم تولد جشن السا و آنا فروزن آبی که میپوشی مثل دریا میشی حلما گلی پنج سالگی استند ماکت عدد5

لباس جدید و شیک و زیبا مدل پفی پرنسسی دخترانه تم تولد جشن السا و آنا فروزن آبی که میپوشی مثل دریا میشی حلما گلی پنج سالگی استند ماکت عدد5

سیخ مارشملو، چتر اسمارتیز، کاکائو، آبنبات چوبی، ژله، چوب شور و شیر

مهمونای کوچولومون

دکور

پذیرایی

خیلی کارام تو هم رفت و نشد زیاد شام رو تزیین کنم چون دو سه ساعت برق رفت و حسابی دستمو گذاشت تو پست گردو دیگه واقعا ذهنم کار نمیکرد و خودم اصن از تزیین شام راضی نبودم

لباس جدید و شیک و زیبا مدل پفی پرنسسی دخترانه تم تولد جشن السا و آنا فروزن آبی که میپوشی مثل دریا میشی حلما گلی پنج سالگی استند ماکت عدد5

اینم مدل دامنی که سفارش داده بودم و تو پست قبل تعریف کردم برات

خدایی دامنش چه شباهتی داره؟؟؟

پسندها (25)

نظرات (31)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 مرداد 98 11:34
توادت مبارک حلما گلی❤❤❤💙
ایشالله صدوبیست ساله شی عزیزممم😘😍
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مرداد 98 11:34
تولدت مبارک خوشگل خانوم😘😘😘😘❤❤
ان شاءالله۱۲۰۰۰۰سالگیت🌷🌷🌷
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
عمه فروغعمه فروغ
26 مرداد 98 11:56
تولدت مبارک حلما گلی،تنت همیشه سلامت😘
مامان نفیسه
پاسخ
❤️

26 مرداد 98 13:19
تولدت مبارک دختر بی نظیر💙💙
ماشاءالله همه چیز عاااالی👌
دامن که خیلی هم برش و دوختش سخت نبوده ازاونجایی که من خودم خیاطم، فقط خیاطتون سلیقه و حوصله به خرج نداده وگرنه نه تنها مدل راحتی هم مث مدل بنفش در میامد هم زیباتر ازینها میشد بعضیها واقعا حق دستشون رو حلال نمیکنند.
خیلی مبارک باشه ان شاءالله تولد ۱۲۰۰۰۰سالگیت عزیزم💙💙
مامان نفیسه
پاسخ
بله متاسفانه
ممنون از حضورتون

26 مرداد 98 14:42
تولدت مبارک دردونه😘
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
26 مرداد 98 15:49
تولدت مبارک حلما خانم انشاالله۱۲۰۰ساله بشی عزیزم💕❤❤❤🎊🎉🎉🎀🎀🎁🎁🎁
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
نرگسنرگس
26 مرداد 98 17:25
تولدت مبارک عزیزم . مامان و بابا چه زحمتی هم کشیدن . همه چی عالی و با سلیقه👌👌👌👌
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
نرگسنرگس
26 مرداد 98 17:25
ما شما رو با افتخار دنبال کردیم . لطفا شما هم ما رو دنبال کنید. 😉
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
مامان آیسلمامان آیسل
26 مرداد 98 20:20
تولدت مبارک عزیزم....مامانی کارتون بیسته...اصلن حرف نداره ....خوشششش بحال حلما جون که مامانی مثل شما داره
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
مامان صدرامامان صدرا
27 مرداد 98 0:28
تولدت مبارک حلما گلی 💖💖💖
مامان نفیسه
پاسخ
❤️

27 مرداد 98 1:14
تولدش مبارک
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
رویا
27 مرداد 98 14:02
تولدشون مبارک🌷مثل همیشه همه چی با سلیقه بود .امیدوارم از چشم بد به دور باشین و همیشه شاد باشین❤️
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
سمیرا
27 مرداد 98 14:53
سلام، خسته نباشی مادر نمونه، همه چی عالی بود. ببخشید که میپرسم به خیاطتون چقدر دستمزد دادین؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام. ممنون از لطف تون.
والا روز اول طی شد با 150 دستمزد ولی آخرش گفت 700!
فاطمه
29 مرداد 98 17:06
سلام مامان نفیسه گل.
باید بگم که وبلاگ ناز دختری فوق العادس.با این که سرم شلوغه اما تایم استراحتم میومدم و وب دختری و می خوندم و واقعا تحسین می کردمت.واقعا مادر و همسر نمونه و خوش ذوق و خوش سلیقه ای هستی.
حلمای نازو ببوس از طرف ما.
ان شاءالله که همیشه شاد و خوش و سلامت باشین.
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 مرداد 98 2:27
این لباسم بهش میاد اشکال نداره عزیزم 
حلمای ما هر چی ببپوشه بازم جذابه 🥰🌹❤️
مامان نفیسه
پاسخ
❤️

2 شهریور 98 17:49
تولدت مبارک باشه حلما جون
چه مامان خوش سلیقه ای😍😍
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
الی
4 شهریور 98 16:03
منتظر بقیه عکسای تولد هستیم، من عاشق وبلاگتونم و مرتب سرمیزنم
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
مامان پریمامان پری
10 شهریور 98 9:50
تولدت مبارک پرنسس😘
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
سمانه
17 شهریور 98 12:02
سلام، تولد حلما جون مبارک. ان شااله خدا حفظش کنه براتون.
ببخشید یه سوال داشتم. اون میزی که استند 5 رو روش گذاشتین از کجا تهیه کردین و چه جنسی دارن؟ یونولیتی هستن؟
همین طور استند عدد 5 رو خودتون درست کردین؟ اون چه جنسی  داره؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام. بله عدد 5 رو خودم ساختم با کارتن پلاست. میزش در واقع استند استوانه ای دوتیی هستش که کرایه کردم.
mmhjbf
17 شهریور 98 12:11
والا خیلی با سلیقه ای
 
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
الی
20 شهریور 98 13:23
منتظر بقیه عکسای تولد باشیم یا دیگه نمیذارین؟
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم گرفتار اول مهرش هستم اگه برسم میزارم حتما
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 شهریور 98 8:05
تولد حلماگلی مبارک باشه😘😘
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 شهریور 98 8:06
مطالبتونو دنبال میکنم،خوشحال میشم وبللگمونو دنبال کنید.🌹🌹
مامان نفیسه
پاسخ
حتما . با افتخار
خانم
29 شهریور 98 19:15
امیدوارم همیشه سلامت وخوشحال باشید
مامان نفیسه
پاسخ
❤️
مهرآرامهرآرا
1 مهر 98 21:03
با اینکه دیر شده اما تولدش مبارکه انشالله 120 ساله بشه ❤️😘
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون از لطف تون
پریسا
8 مهر 98 15:15
باعرض سلام خدمت نفیسه بانوی عزیز
تولد گل دخترتون مبارک باشه
من همیشه از سلیقه شما وکدبانوگریتون وحتی انتخاب مهد وپیش دبستانی دخترتون استفاده کرده وندیده خیلی خیلی قبولتون دارم.
یه سوال هم داشتم شماحتما ازمهددانشگاه شیراز رضایت داشتید که حلمای عزیز رو برای آمادگی دوباره ثبت نام کردید.
آیا برای عموم ثبت نام آزاده وهزینه اش چنده؟ممنون میشم هراطلاع دیگری هم دارید مثل همیشه دراختیارم بذارید.
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم
ممنون بابت محبتتون.
عاره مهد خوبیه. مدیریت قوی داره و مربی های فوق العاده مهربون و جو خوب و دوستداشتنمی داره.
من راضی ام. دخترم هم عادت کرده بود و اونجا رو دوست داشت.
قسمتی از ثبت نام برای عموم آزاده با هزینه بیشتری نسبت به پرسنل دانشگاه شیراز فقط باید زود بجنبید از اردیبهشت حتما پیگیر باشید.
پریسا
9 مهر 98 9:16
ممنونتون هستم
خیلی محبت کردید.ان شاالله همیشه سالم وشاد درکنارعزیزانتون باشید.
درپناه خدا
مامان نفیسه
پاسخ
ممنونم . خدا عزیزان شما رو هم براتون نگه داره

26 آذر 98 12:32
هزار ماشالله به شما😍😍😍
خیلی هنرمند هستین😍😍😍
حلما خانم انشالله۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ساله شی😘
در مورد اون دامنه،بی ادبی نباشه،ولی خب خانم یا اقای خیاطی که اینو دوخته،حتما خیلی زحمت کشیده که دامن رو اونشکلی بدوزه که این دراومده.
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون
منم متوجه هستم کهزحمت کشیده ولی ایکاش میگفت بلد نیست و قبول میکرد که خوب ندوخته و قیمت منصفانه میداد!

27 آذر 98 19:51
اهان.متوجه شدم😗
ببخشید که دخالت بی انصافانه کردم😗
مامان نفیسه
پاسخ
خواهش میکنم ممنون که نظرتون رو دادین.