حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

تدارک جشن تولد 5 سالگی

1398/5/2 11:33
نویسنده : مامان نفیسه
1,525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امسالم مثل هر سال از اردیبهشت 98 در تدارک جشن تولدت بودم! ولی الان که 20 روز مونده به جشن تولدت یه اتفاق بد افتاده که خیلی ناراحتم کرده! خیاطی که لباس امسالت رو اشتباه کردم و بهش دادم که ای کاش نداده بودم!، خیلی اذیتم کرد! 2 ماه معطل کرد و با چ بدبختی بهش فهموندم که مدل دامنش چیه و الانم که تمومش کرد بعد از این همه وقت، سر قیمتش داره بازی درمیاره! و 7 برابر چیزی که اولش طی کردیم میگه دستمزدم میشه. خیلی ناراحتم. چقدر آدما نامرد شدن عاخه.

ای کاش مثل هرسال به خیاط همیشگیمون میدادم. نمیدونم این چ اشتباهی بود که انجام دادم.

انسانم آرزوست...

پسندها (5)

نظرات (5)

❤️Maman juni❤️Maman juni
3 مرداد 98 4:33
یعنی هنوزم هستن این جور آدما؟؟؟
مامان نفیسه
پاسخ
متاسفانه الان بدترم شده!!
همه میخوان حقشون رو از بقیه بگیرن!!
 
علی گودرزی
8 مرداد 98 0:11
سلام، پیشاپیش تولدت دردانتون مبارک، راحع به خیاط هم آنچه که بر شما لازم است پرداخت کنید قیمتی است که در ابتدا باهم توافق نمودید، با آرزوی موفقیت🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مامان نفیسه
پاسخ
👌
مرسدس
10 مرداد 98 20:15
اخر نگفتین تمش چیه نمیگین که یوقت ما استفاده نکنیم چندین بار پرسدیم والا
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم تمش به انتخاب خودش تم فروزن هست. چیز خاصی نیست که شما نخواین استفاده نکنین! این روزا همه چیز رو تم میکنن، قایم کردن نداره.
سری قبل شما خصوصی پرسیدین و من نمیتونستم جواب بدم!! چون پیام های خصوصی ها دیده نمیشن.
رویا
14 مرداد 98 11:38
سلام نفیسه بانو .امیدوارم همه چی طبق میل شما اتفاق بیافتد..دربرابر اینجور افرادی نباید کوتاه بیاین تا رفتارشون سرکوب بشه
مامان نفیسه
پاسخ
بله کاملا درسته! کما اینکه اصلا لباس مطابق مدل درخواستی من دوخته نشده! انشاله در اولین فرصت عکسش رو میزارم
عمه فروغعمه فروغ
23 مرداد 98 12:28
تولدت مبارک خانم کوچولو💞
مامان نفیسه
پاسخ
❤️