حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

جشن عروسی داداش مرتضی در شب ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س)

1397/5/21 9:55
نویسنده : مامان نفیسه
3,332 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام

من اومدم با کلی عکس

حلما گلی چهارسالگی

واسه جشن شون لباس ست دوختیم که خیلی خوشکل شد! همه نگامون میکردن و وقتی از کنارشون رد میشدیم کلی ذوق میکردن! پسردارها میگفتن دلمون دختر کشید، دختردارها میگفتن چ مدل قشنگی! و خلاصه تک بودیم تو مجلس و شما هم ماه مجلس بودی فرشته ی نازم.

(نوشتم داداش مرتضی، ولی باید بگم آقا داماد پسرخاله من هستن که از روی صمیمیت میگیم بهشون داداش)

حلماگلی چهارسالگی

فدای ژست گرفتنت عشقم بوس

این تاجت رو هم خودم درستیدم برات!محبت

اینم عکس شما و محمدطاها که اونشب دستت رو ول نکرد!آرام

فاطمه حسنا و دخمل نازم حلماگلی محبت دوتا فرشته ی دوستداشتنی محبت

 

کلیپ حلما گلی در عروسی داداشی مرتضی رو هم میتونید اینجا ببینید.

پسندها (17)

نظرات (27)

ثمینثمین
24 مرداد 97 11:30
همیشه به شادی محبت
ثمين بانوثمين بانو
24 مرداد 97 11:31
محبتمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 مرداد 97 12:05
مبارک باشه. خوش بخت باشن.گل
خانم
24 مرداد 97 14:59
آرامدلم تنگ شده بودچه باسلیقه وزیبا افرین به دختر ومامانش
مامان صدرامامان صدرا
24 مرداد 97 22:54
به به مبارکه 😍
منم بودم دست دختری به این زیبایی رو ول نمیکردم😘😘
مامان نفیسه
پاسخ
محبت قربونت عزیزم
مامان آرزومامان آرزو
25 مرداد 97 2:39
ای جااااان
مینا
26 مرداد 97 14:34
خوشبخت بشن ایشاله
عمه فروغعمه فروغ
26 مرداد 97 17:04
چه عکس های قشنگی محبت
دست مریزاد به این هنر عالی شده لباس حلما گلی و از اون قشنگتر و دوست داشتنی تر خود خانم کوچولوبغل
همیشه به شادیبوس
مامان نفیسه
پاسخ
محبت قربونت عزیزم بوسبوسبوس
…zeinab……zeinab…
27 مرداد 97 16:31
کاش مدل لباس خودتون هم می ذاشتين که ما هم ایده بگیریم 
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
29 مرداد 97 12:08
مبارکه
انشاألله خوشبخت و عاقبت بخیر بشن گل
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزممحبت
مامانی عرفان و ارمان
29 مرداد 97 13:01
ماشائالله خانوم شده .. عروسی حلما جان انشائااله محبت
مامان نفیسه
پاسخ
ممنونم! ایشاله محبت خدا عزیزانتون رو نگه داره براتون
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
30 مرداد 97 12:14
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک.
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون همچنین برای شما مهربون محبت بوس
نیلوفر
31 مرداد 97 14:01
سلام نفیسه خانمی.




حلما ی من خوبی؟


حلما میدونی چقدر مامانت تنبل شده خندونک


البته نفیسه جون درکت میکنم واقعا پیدا کردن خونه سخته مخصوصا با یه بچه کوچیک



خانمی میشه بگید که تاج حلما رو چطور درست کردی؟


حتما بگی


باش؟
مامان نفیسه
پاسخ
حاشیه پارچه رو روی طلق شفاش چسبوندم خندونک
نیلوفر
3 شهریور 97 4:55
سلام به نفیس بانوی خودم

خوب هستی شما؟ آقای شبیری خوب هستن؟ حلما جون خوب هستن

نفیس جون چرا نه تو آپارات نه تو وب نه تو اینستا فعال نیستی؟

نفیسه جون من خیلی خیلی شما رو دوست دارم

نفیسه جون دیگه داره دیر میشه اقدام کن برای بچه دوم  حلما گناه داره تنها بمونه یه همدم براش بیار دیگه خوشگل خانم😍😙

یه سوال چرا هیچ وقت جوابای پست منو نمیدی.

تو پست قبلیم سوالم این بود تاج حلما جون رو با چی و چطور دست کردی؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیز
مممنون گلم والا حسابی درگیر جابایی هستم
ببخشید متوجه نشدم! من همه کامنت ها روجواب میدم شاید خصوصی فرستادین که نتونستم جواب بدم!
کدوم تاجش؟؟ این تاج سبزه رو خودم درستیدم!! تاج بنفش جشن صوفیا رو اینترنتی سفارش دادم.
 
مامان شهلامامان شهلا
3 شهریور 97 17:38
سلام نفیسه خانوم      حسابی دلم براتون تنگ شده بود    خیلی وقته پست نذاشتین         همش منتظر پست تولد امسال حلما جون بودم       نگرفتین براش؟     بهر حال ایشالا هرجا هستین سالم و سلامت باشید         در ضمن لباس هاتون هم فوق العاده زیباست
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم. انشاله مختصر براش میگیرم البته بعد از جابجایی در منزل نو
نیلوفر
3 شهریور 97 21:24
نفیسه بانو مرسی که جواب کامنتامو دادی😘😘😘😘😘







نمیخوای اقدام کنی برای بچه دوم؟

کم کم داره دیر میشه 

حلما گلی هم گناه داره تنها بمونه
مامان نفیسه
پاسخ
نه عزیزم برنامه ای ندارم خندونک
نیلوفر
5 شهریور 97 18:35
عه! چی چیو برنامه نداریم یعنی میخوای حلما رو بدون خواهر یا برادر بزرگ کنی.! فکر کن حلمل بزرگ شه بچش بهش بگه مامان حلما چرا ما دایی و خاله نداریم؟ بنظرم تا دیر نشده اقدام کن ستنم خوبه برای اقدام پست دیگه ای هم بزار دلمون پوسید خب
فرزام نیا
6 شهریور 97 8:06
سلام نفیسه جان واقعا عالی شدین مثل همیشه. کاش یه عکس از لباس خودتون هم مثل لباس تم زنبور که گذاشته بودین برامون میذاشتین تا از مدلش نمونه برداریم.
نیلوفر
7 شهریور 97 3:38
وایییی خدایییی من چقدررر محمد طاها جون شبیه مامانش شدهههه😯





خدا برای فاطمه جون نگه اش داره


قربونش ببین حلما جون چطور دستشو گرفتهپ

حلمای من اینشاالله سال دیگه این موقع برای سالگرد ازدواج داداش مرتضی یه دستت محمد طاها جون رو بگیری با اون یکی دستتم داداش خودتو بگیری
ثمين بانوثمين بانو
25 شهریور 97 15:11
خوشبخت بشن ایشالا
مامان نفیسه
پاسخ
زیبا ایشاله گلم
ثمين بانوثمين بانو
25 شهریور 97 15:11
ست زیبایی بودمحبت
ثمين بانوثمين بانو
25 شهریور 97 15:11
و خیییییییلی خوشرنگ
ثمين بانوثمين بانو
25 شهریور 97 15:12
مثل همیشه با سلیقه تشویق
ثمين بانوثمين بانو
25 شهریور 97 15:12
شما تکی
یه دونه ای بوس خدا شما رو برای هم نگه داره
مامان نفیسه
پاسخ
ممنونبوس
ثمینثمین
27 شهریور 97 8:09
کلوچه خوشمزه منبوس
ابوالفضل جونابوالفضل جون
16 مهر 97 0:47
حلما جون خیلی خوشگل شدی
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
21 مهر 97 11:07
ماشاا... چه عروس خانم خوشكلي