حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

حاشیه های تولد حلما گلی با تم صوفیا

1396/6/28 13:18
نویسنده : مامان نفیسه
5,927 بازدید
اشتراک گذاری

مراسم شمع فوت کنون محبت

بقیه در ادامه مطلب

اینم مراسم بعدش!

گرفتن دود شمع بوس

و این ماجرا ده ها بار ادامه دارد خندونک

پرنسس حلما و بابایی

حلما گلی و مهمونای گلش محبت

 

حلمای عزییییییزم محبت

دوستت دارم از همه چیز و همه کس بیشتر...


3  سال از  اولین دیدار زمینی مان گذشت.

دیداری که ما را همنشین همیشگی کرد محبت

دیداری که شادی و غم ما را به هم گرهی ماندگار زد. 

 

از آن روز که دختری با موهای مشکی و با چشمان

درخشان را در آغوشم قرار دادن 3 سال گذشت.

 

 پرنسس زیبای من امروز دیگر تولد توست

و مادر با شرایط ویژه این روزهایش

سعی در برگزاری جشنی در خور و شایسته تو داشت.



این روزها بیش از پیش به لحظه لحظه های بودنت خیره

می شوم و برای همیشه با 3 سال اول زندگی ات وداع میکنم.

 

حیف است این لحظات به سادگی و بی توجهی بگذرد.

حیف است لذت و شیرینی هفته هفته های

بزرگ شدنت را حس نکرده به گذشته بسپارم.
هفته هایی که میگذرند و بازگشتی ندارند.

دیگر هیچگاه 2 سالگی ات را حس نمیکنم.

1 سالگی ات را نمی چشم.

نوزادی ات را دیگر نمی بینم.

حال فقط فرصت این را دارم که 3 سالگی ات به بعد را

لمس کنم .در این مدت سعی کردم آنطور که می بایست

در کنارت باشم و باز هم تلاشم را می کنم که در مثلث

نجات بخش عقل و اخلاق و هنر از هر نوعش قرار بگیری.

در این زندگی ، هیچ چیز به اندازه آن سه سرمایه نجات بخش،

مایه آرامش و رضایت باطن و شادی نیست.


باز هم تولدت مبارک و امیدوارم در درازای زندگی

 از اینکه تو را بدنیا آوردیم ،

نهایت خوشحالی و رضایت را داشته باشی .


1- امسال کارت دعوت تولد حلما جون کلیپی بود که تو باغ ازش گرفتم و درست کردم. کلیپ رو از اینجا میتونید ببینید.

2- یه کلیپ خوشکل دیگه هم در مدتی که تولد دخترم عقب افتاد ساختم. کلیپ رو از اینجا میتونید ببینید.

3- عکس های تدارکات تولد دختر عزیزم رو اینجا ببینید.

4- عکس های آتلیه سفید در باغ ارم رو میتونید اینجا ببینید.

5- عکس های آنلیه مامان نفیس در باغ جهان نما رو میتونید اینجا ببینید.

6- عکس های جشن تولد 3 سالگی پرنسس حلما با تم سوفیا به رنگ بنفش و نقره ای رو از اینجا ببینید.

7- حاشیه های تولد حلما گلی با تم صوفیا و مهمونا رو اینجا ببینید.

8- عکس های میز شام جشن تولد رو هم اینجا ببینید.

پسندها (2)

نظرات (2)

ثمين بانوثمين بانو
30 بهمن 96 14:25
عالیییییییییییییییییییییییییی تشویق
ثمینثمین
30 بهمن 96 15:03
تولدت مبارک حلما گلی دلغکجشن