حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

عکس های آتلیه سفید در باغ ارم!

1396/6/22 14:41
نویسنده : مامان نفیسه
6,665 بازدید
اشتراک گذاری

امسال با وقت قبلی رفتیم به اتفاق آتلیه و دست اندرکاران به باغ ارم! ولی زیاد از کارشون راضی نبودم چون انتخاب خوبی نکردن! من بهشون گفتم میخوام یه باغ باشه که زیادم شلوغ نباشه و هم چمن قشنگی داشته باشه و هم درخت. گزینه ها هم باغ ارم، باغ عفیف آباد و باغ جهان نما گفتم که بنظر شما کدومش مناسب تره؟ که اصرار به باغ ارم کردند که بهتره. هرچی گفتم شلوغه قبول نکردن،

از کیفیت نور عکساشم راضی نبودم و اکثر عکسا تاریک بود چون ساعت مناسبی انتخاب نکرد، من بهش گفتم اگه تجربه عکس بچه داشتی باشید عکاسی زمان میبره ها، ولی گفت نه من یک ساعته میگیرم!! که نتونست و به غروب خوردیم تا دکور چید و با حلما خواستن رابطه برقرار کنن، هوا تاریک شد و حلما رو هم خسته کردن، چون سرعت عملش هم پایین بود و خیلی لحظه های خوب رو از دست داد! دلشکسته دست آخر هم قرار بود یه کلیپ از عکسا به عنوان اشانتیون بده که نداد!!! آخرشم با ناراحتی عکسا رو تحویل گرفتم و از آتلیه شون اومدم بیرون. شاکی


عکس هایی که خودم با موبایل گرفتم!

کوچولوی مو فرفری من!



1- امسال کارت دعوت تولد حلما جون کلیپی بود که تو باغ ازش گرفتم و درست کردم. کلیپ رو از اینجا میتونید ببینید.

2- یه کلیپ خوشکل دیگه هم در مدتی که تولد دخترم عقب افتاد ساختم. کلیپ رو از اینجا میتونید ببینید.

3- عکس های تدارکات تولد دختر عزیزم رو اینجا ببینید.

4- عکس های آتلیه سفید در باغ ارم رو میتونید اینجا ببینید.

5- عکس های آنلیه مامان نفیس در باغ جهان نما رو میتونید اینجا ببینید.

6- عکس های جشن تولد 3 سالگی پرنسس حلما با تم سوفیا به رنگ بنفش و نقره ای رو از اینجا ببینید.

7- حاشیه های تولد حلما گلی با تم صوفیا و مهمونا رو اینجا ببینید.

8- عکس های میز شام جشن تولد رو هم اینجا ببینید.

پسندها (7)

نظرات (5)

ميترا مجتهدي
16 آبان 96 10:17
نفسيه جان خسته نباشي عزيزم مثل هميشه عالي آتليه ها اولش خيلي تبليغ خوبي انجام ميدن ولي موقع تحويل يه جاي كارشون ايراد داره متاسفانه حلماي عزيزم قدر پدر و مادر گراميتو بدون كه براي ثبت تك تك لحظه هاي با تو بودن رو خيلي زحمت كشيدن
خاله نورا
19 آبان 96 16:06
عالیه عزیزم مثل همیشه خدا قوت
مامانش
20 آبان 96 9:34
خداقوت عکسای شما خیلی بهتره
مامان ساناز
8 آذر 96 10:20
خیلی عالی
ثمینثمین
30 بهمن 96 15:00
عکساتون عالین