حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

رمضان، ماه خوب خدا

1396/4/11 14:36
نویسنده : مامان نفیسه
3,076 بازدید
اشتراک گذاری
ایده تزیین سفره افطار
نان تست و پنیر زیره و انگور به شکل تسبیح
 
ramazan 2018 sofre eftar ماه خوب خدا رمضان 96 ایده تزیین سفره افطار نان و پنیر انگور نون پنیر خیار گوجه شکل تسبیح
ایده تزیین سفره افطار
نان تست و پنیر زیره و خیار و گوجه
 
ramazan 2018 sofre eftar ماه خوب خدا رمضان 96 ایده تزیین سفره افطار نان و پنیر انگور نون پنیر خیار گوجه شکل تسبیح
ramazan 2018 sofre eftar ماه خوب خدا رمضان 96 ایده تزیین سفره افطار نان و پنیر انگور نون پنیر خیار گوجه شکل تسبیح
ramazan 2018 sofre eftar ماه خوب خدا رمضان 96 ایده تزیین سفره افطار نان و پنیر انگور نون پنیر خیار گوجه شکل تسبیح
کیک کوچولوهای من
که در ساندیچ ساز درستیدم! اینا عالین!
تزیین کیک کوچولی کوکی میکر ساندویچ ساز
تزیین کیک کوچولی کوکی میکر ساندویچ ساز
این کیک رو که در ساندیچ ساز میپزم حلما گلی خیلی دوس داره عاخه دو دقیقه ای 8 تا تیکه اش آمادس! و نیازی نیس 45 دقیقه منتظر آماده شدنش بشیم!
زود خنک میشه و بچم دلش آب نمیشه تا بتونه بخوره!
خوش دسته و کوچولو مخصوصا واسه حلما جونی!
همشون برشته هستن!
* هر نوع کیکی رو میتونید اینطوری درست کنید.
پسندها (6)

نظرات (10)

مامان صبرا
12 تیر 96 7:53
سلام نفیسه خانم... واقعاعالیه ایده هاتون.خسته نباشین.راستی میشه طرز تهیه کیک میکری هاتون روهم توی این پست بذارین لطفا
فهیمه
14 تیر 96 18:23
عالیه طاعاتتون قبول نوش جان دختر گلتون
خاله نورا
16 تیر 96 11:59
واقعا عالی ما که تسلیمیم از هنرمندی شما
خاله نورا
16 تیر 96 12:00
خیلی عالی کدبانو
خاله نورا
20 تیر 96 10:59
نفیس جون سلام من پارچه پیدا نکردم راه راه زرد و مشکی برای لباس خواستم از شما تقلید کنم تولد با تم زنبوری بگیرم
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم اتفاقا خیلی زیلد شده که این روزا پاساژ پارسه طبقه زیرزمین حتما داره تو سینما سعدی هم دیدم
خاله نورا
20 تیر 96 22:10
سلام گلم ولی من شمالم تمام شهر خودمون اطراف گشتم حتی به دوستام تو تهران قم هم سپردم کسی پیدا نکرد میشه اگه مزاحم نمیشم برام بخرید من هزینه اش وبدم برام پست کنید میدونم پر رویی ولی اگه نشه باید از تم صرف نظر کنم یا راه دیگه ای که فکر شو میکنید من اصلا وقت ندارم بازم شرمنده
خاله نورا
21 تیر 96 15:13
سلام اگه امکانش هست گلم میشه شماره پارچه فروش و لطف کنید
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم من که وضعم از شما بدتره در کمود وقت! من همه خریدهامو میندازم گردن بقیه و با خواهش از اطرافیانم میخوام برم شرمنده
خاله نورا
24 تیر 96 15:30
خاله نورا
25 تیر 96 10:14