حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

باز باران با ترانه....

1395/11/29 13:21
نویسنده : مامان نفیسه
3,204 بازدید
اشتراک گذاری

باران دختر صورتی کیتی بارونی شنلی pink rain girl helma

خنده ها و شادی هاتو قربون محبت

بقیه عکس ها در ادامه مطلب....

باران دختر صورتی کیتی بارونی شنلی pink rain girl helma

دختر صورتی من! محبت

باران دختر صورتی کیتی بارونی شنلی pink rain girl helma

اینم دایی محمد و زن دایی لیلا و خانوم طلا محبت

باران دختر صورتی کیتی بارونی شنلی pink rain girl helma

باران دختر صورتی کیتی بارونی شنلی pink rain girl helma

عاشق ژست گرفتنتم! بوس

پسندها (11)

نظرات (17)

ناز فاطمم شش ماهه شد
1 اسفند 95 10:28
سلام نفیسه جان خوبید ایشالله. ماشالله چه دختر نازی.قربووووووووووووونت بشم الههی خانوم چه بارونی قشنگی هم تنش کرده حلما خانوم. وای که چقدر دختر داشتن خوبه.
سپیده مامان درسا
1 اسفند 95 19:36
خدا حفظت کنه گل دختر ناز ، چشم بد ازت دور ان شالله
حلما دولما
3 اسفند 95 8:09
سلام خانومی خدا حفظش کنه کوچولویه نازت رو نفیسه جان ما عید می خواسیتم بیایم شیرار می خواستم مرکز خرید خوب واسه لباس بچگانه و خودم رو بدونم ممنون میشم راهنماییم کنید
مامان نفیسه
پاسخ
بسلامتی عزیزم طبقه سوم پاساژ زیتون همش بچگانه هست-خلیج فارس و پاساژ ستاره فارس هم خیلی خوبن.
ميترا مجتهدي
4 اسفند 95 9:12
سلام نفسيه جان عروسك دوست داشتني انشاالله هميشه تو زندگي شاد باشي و بخندي و رحمت خدا مثل قطرات باران بر زندگيت بباره
فهیمه
4 اسفند 95 23:10
سلام ان شاالله همیشه شاد و سرحال باشید وبلاگ بسیار زیبایی دارید . من همیشه سری به وبلاگتان میزنم .
حلما دولما
5 اسفند 95 8:09
ممنون نفیسه جان بابت جواب دهیتون عذرمی خوام آب و هوای عید شیراز معمولا گرم میشه عیدا یا خنکه ؟
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم اصولا هوا عالیه ولی محض احتیاط از اینترنت آب و هوا رو چک بفرمایید.
سارا
7 اسفند 95 18:23
سلام خدا حفظ كنه كوچولوى نازتون رو ميشه اگه ميتونيد راهنماييم كنيد واسه خريد مثل مانتو اينجور چيزا كجا بهتره؟!
مامان سام
10 اسفند 95 10:50
سلام عزیزم خدا دخترتونو حفظ کنه
مامان هدی
15 اسفند 95 10:25
سلام. الهی . هزار ماشالله. دلم یه جوری شد عکس شکستگی سرش رو گذاشتی. مردم الهی براتون با اجازه من شما رو لینک کردم سرفرصت میام و همه وبلاگتون رو می خونم. مطمنم چیزای خوبی یاد خواهم گرفت
مامان سام
16 اسفند 95 21:58
سلام نفیسه جون ی سوال داشتم شما حلما جونو از پوشک گرفتی؟
مامان نفیسه
پاسخ
نه گلم هنوز نتونستم
خاله نورا
12 فروردین 96 14:40
سلام سال نو شما مبارک
فهیمه
16 فروردین 96 1:47
سلام سال نو مبارک چرا دیگر وبلاگتان را به روز نمی کنید ما منتظریم
مامان ناز فاطمه
16 فروردین 96 19:23
کجایی پس خانوم دلمون براتون تنگ شده منتظر پستای خوبتون هستیم سال نو هم با تاخیر مبارک
مامان آرزو
17 فروردین 96 1:25
نفیسه جون کم پیدایی،من هر چی میام واسه دخترم پست بزارم اول وبلاگت رو چک میکنم
مامان ناز فاطمه
23 فروردین 96 13:17
سلام دیگه حسابی داریم نگران میشیم از نبودنتون ایشالله ک هرجا هستید به خیر و خوشی باشید اما حداقل اینجاهم یه خودی نشون بدید .خدانگهدار حلمای عزیز و شما باشه ایشالله.
مامان ناز فاطمه
30 فروردین 96 12:34
سلام انقدر بهتون فک میکنم که دیشب خوابتون میدیدم احیانا از دست کسی ناراحت هستید که دیگه اینجا سر نمیزنید. میشه جواب بدید من انقدر به شما و کاراتون وابسته شدم که دلتنگتونم وقتی میام میبینم نیستید..
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ولی واقعا سرم شلوغه و نمیرسم عکس بزارم ولی سعی میکنم دوباره شروع کنم
مامان ناز فاطمه
4 اردیبهشت 96 11:24
ممنوووووووووووووووون از جوابتون بانووووووو