حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

ساقدوش کوچولو در مراسم جشن عقد عمه اطهر

1395/11/14 13:33
نویسنده : مامان نفیسه
3,041 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز و مهربونم!

ببخش که اونقدر سرم شلوغه که نمیرسم اینجا رو برات آپ کنم...

البته درگیر تدارک مراسم جشن عقد عمه اطهرم بودم.

اگه بدونی چییییی شد!

برات یه لباس دوختم بعد به پیشنهاد خودم قرار شد لباس شما و عمه با هم ست بشه که شما ساقدوش عمه باشی!

ولی هفته ای که قرار بود پنجشنبه اش جشن باشه، تازه دوشنبه اضافه پارچه های لباس عمه بدستم رسید!

مراسم جشن عقد

خلاصه با چه بدبختی رسوندم به خیاط و اون بنده خدا هم طبق مدلی که من کشیدم رو کاغذ برات دوخت!

عالی شده بود و چهارشنبه که آوردمش خونه، لباس از شما تنگ بود!! دلشکستهدلشکستهدلشکسته

مدلی که من طراحی کردم این بود و پشتش ضربدر داشت و مجبور شدم اونا رو جدا کنم تا دستت راحت بره بالا. ولی خب اونشب واسه پرو خیلی اذیت شدی غمگین

مراسم جشن عقد

مراسم جشن عقد سفره عقد شمع نور حلما

فدایی داری ساقدوش کوچولوی دوستداشتنی محبت

مراسم جشن عقد

مامان عمه دستش رو اینجوری گرفته... ببینآرام

مراسم جشن عقد ست مادر و دختر صورتی

مراسم جشن عقد

خداروشکر آتلیه هم رفتیم و فکر کنم عکسامون عالی شد! اما متاسفانه بازم بابایی با ما نیومد و بازم دوتایی عکس گرفتیم.گریه

خدا خیر بده با خاله فتانه و خاله فاطمه که بازم تو آرایشگاه و آتلیه ما رو کمک دادن تا به برنامه هامون برسیم.فرشتهواقعا اگه اونا نبودن من دست تنها به هیچ کاری نمی رسیدم! ایشالا که خدا هر حاجتی دارن به لطفی که اون شب در حق ما کردن خدا حاجت روا کنه... آمین

پسندها (7)

نظرات (7)

....
17 بهمن 95 13:44
میشه عکس لباس عمه رو بذارید اگر ممکنه
مامان نفیسه
پاسخ
شرمنده لباسش خیلی باز بود ، منم تو عکسا خودم با فوتوشاپ پوشیده کردم یا مات کردم. اینا فقط پارچه ست داشتن . مدل لباساشون ست نبود.
....
17 بهمن 95 13:46
یا یه ست ماد دختر صورتی اگر دارید معرفی کنید به شدت دنبال ست مادر دختر صورتی ام ممنون
مامان نفیسه
پاسخ
ست مادرو دختر رو سرچ کنید مورد زیاد میاد
من
18 بهمن 95 6:58
پس چرا حلما کتونی پوشیده؟ آخه اصلا به اون لباس مجلسیش نمیاد
مامان نفیسه
پاسخ
عاره نرسیدم واسش کفش بگیرم. گفتم که مدل لباسش یه چیز دیگه بود که با اون مدل کفش داشتم ولی با این که در روزهای پایانی دوخته شد مادرشوهرم میگفت بگو میخواستم چشمش نزنن
ميترا مجتهدي
18 بهمن 95 15:39
انشاالله هميشه مراسم شادي داشته باشيد و از طرف ما هم به عمه عزيز حلما تبريك بگين
ناز فاطمم شش ماهه شد
19 بهمن 95 13:34
خوبه زیبا شده
sheyda
19 بهمن 95 17:04
هزارماشا... دلربا تر از همیشه شدی حلمای عزیزم خدا از چشم بد حفظت کنه
سپیده مامان درسا
19 بهمن 95 19:53
جااانم مبارک باشه الهی همیشه گل دخملی ناز تنش سالم و سلامت باشه