حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

حلما جون و جشن تولد توت فرنگی ها

1395/6/27 9:39
نویسنده : مامان نفیسه
10,110 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه رفتیم جشن تولد ریحانه و فاطمه با تم توت فرنگی!

من واسه شما یه لباس توت فرنگی دادم دوختن که خیلی خوب شده بود! یه جورایی بیشتر از صاحب مجلس توت فرنگی بودی!! البته لباس اونام قشنگ بود! مدل دامنی که برات چند ماهه عزیز جان خریدن و نگه داشته بودم تا در عقد عمه اطهر بپوشی رو اونام پوشیده بودن! خیلی خوش گذشت اون شب خداروشکر...

اینم توت فرنگی خوشمزه خودم بوس

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها  Strawberry helma theme tootfarangi

بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید....

 

این اولین پذیرایی جشن بود با شربت ویمتو جشن

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

اینم دخمل ما که اولش خجالت میکشید...

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

دو عدد توت فرنگی شیرین خوشمزه

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

حلما گلی و حنا گلی

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

مراسم کیک محبت

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

بازی های توت فرنگی های کوچولو....

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

و قسمت خوشمزه ی جشن درسخوان

منو شام:

تارت حلیم بادمجون، ساندویچ الویه، توپک سیب زمینی، کیک مرغ، سالاد فصل و ژله و نوشابه

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

تزیین سالاد فصل

تزیین سالاد فصل حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها Strawberry helma theme tootfarangi

خیلی خوش گذشت خداروشکر


و در نهایت اینم مدل ژورنالی لباس حلماگلی با تم توت فرنگی

مدل لباس ژورنالی دخترانه بچگانه تم تولد حلما جون و جشن تولد تم توت فرنگی ها kiz_cocuk_elbise_bayramlik_modelleri_2016_helma_strawberry Strawberry helma theme tootfarangi

تمام شد...

پسندها (7)

نظرات (12)

خاله نورا
30 شهریور 95 10:12
عزیزم ناناز شدی با اون لباس توت فرنگیت لباسش و براش دوختید ؟
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی گلم عاره دادم دوختن
مامان سلدا
31 شهریور 95 8:36
سلام نفیسه خانم ، هزار ماشاله مثل خودتون خانم و خوشگل میشه روزبه روز .خداحفظش کنه. درضمن یه سوال دوست نمدی دوز شما به شهرستان هم ارسال میکنه؟مثلا تبریز
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون گلم عاره ارسال دارن
مهسا مامی رها
3 مهر 95 9:54
جووووونم.. چه توت فرنگیه خوشمزه ای
ی خواننده
4 مهر 95 16:10
سلام به شما و خوانندگان وبلاگ حلما گلی مثل همیشه عالی بود.مرحبا ممنون میشم پیراهن ست مادر و دختر با تم کیتی یا تم دخترونه اگر سراغ داشتید آدرسش رو بدید
مامان نفیسه
پاسخ
سلام ممنون ولی متاسفانه سراغ ندارم، مدلها بچگانه هستند! اتفاقا خودم پیگیرش هستم واسه سال آینده تولد حلما گلی ولی هنوز به نتیجه نرسیدم
مامان سام
6 مهر 95 19:37
نفیسه جکون منتظر عکسای قشنگ تولد هستیم
زهرا
12 مهر 95 13:22
با سلام عالی بود مثل همیشه. این حلیم بادمجون چیه که تو همه مهمونیاتون هست لطفا دستورش رو بذارید برام من تا حالا درست نکردم
مامان نفیسه
پاسخ
من که خودم آماده میخرم حال ندارم درست کنم
مامان یه دخمل خوشگل
12 مهر 95 20:38
ایشالا همیشه خوش باشین. خوبه شماها تو اینجور جشنها میتونید عکس بگیرید و کسی ازتون ناراحت نمیشه. ما اگه بخوایم از پذیرایی یکی دیگه عکس بگیریم خوششون نمیاد
مامان نفیسه
پاسخ
نه ناراحت نمیشه کسی! البته تو این جشن که خودمم دست اندرکار بودم!! ولی اگه نبودم هم مشکلی نداشت!
مهسا
13 مهر 95 17:47
نفیسه جون اون دامن های سبز که اون دو تا کوچولو تنشونه.... حالت دامن توتو... ولی یه فر خوشکل داره چه جوری میشه تهیه کرد؟ من خیلی دبالش بودم
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم خیلی زیاده شیراز، منم واسه عقد محضری عمه حلما گلی تنش کردم بعدا عکس میزارم ازش
حسین
22 مهر 95 13:40
https://nazdika.com/app/post/6684869
مامان آیهان
16 آبان 95 10:58
ای خدااااااا. این دخترمون واقعا خودش توت فرنگیه.
آلا
22 آذر 95 14:51
عذر ميخوام قبلا با تندي نظردادم.ببخش خانمي.دوما عزيزم ي كم به اين فكركنيم اگه كسي كه توانايي مالي نداره اين عكسها وبريز بپاشها رو نگاه كنه چقدر تودلش ناراحت ميشه.يادمه ي جا خوندم شاديهاتونو به نمايش نذاريد چون اولا چشم زخم وچشم شور زيادن واين يعني خودمون خودمونو درمعرض اسيب قرار ميديم دوم اينكه كسي كه زندگيش مشكل داره اينا رو ميبينه آه ميكشه وهمين آه هم تاثير ميذاره تو زندگيتون.شما تو خونه ت هرچي دلت خواست عزيزم بريز وبپاش وجشن وخوشحالي كن ولي با ديگران به اشتراك نذار خانمي. ي كمي فكركني متوجه عمق حرفم ميشي
مامان نفیسه
پاسخ
عاره دارم به این موضوع فکر میکنم ممنون که با دلسوزی نظراتتون رو خواهرانه میگید. یک دنیا تشکر
ناباتهر
2 شهریور 00 15:23
وای خدا چه نازه چه تم خوبی
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم