حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

قسمت دوم: تدارکات اولیه جشن تولد با تم زیبای زنبوری + عکس های باغ ارم

1395/6/1 15:26
نویسنده : مامان نفیسه
14,285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

ممنون از پیام های دلگرم کننده ی همه ی دوستان مهربونم! خیلی دوستتون دارم!

از حدود اردیبهشت ماه بود که مدل لباس حلما گلی و خودم رو دادم خیاط! و با بدبختی بسیار تونستم پارچه راه راه زرد و مشکی پیدا کنم خسته! دوست داشتم ساتن باشه ولی نخی گیرم اومد سکوت! دوس داشتم زرد پررنگ باشه ولی لیمویی گیرم اومد سکوت! البته اینم در نهایت خوشکل شد و راضی بودم ازش محبت! مدل انتخابی من واسه حلما گلی این بود:

girls_sweet_honey_bee_costume THEME TAVALOD ZANBOOR مدل لباس تم تولد زنبوری دخترانه بالماسکه

البته دامنت اینطوری از آب در نیومد! ولی بامزه بود محبت.

و این هم مدل لباس خودم بود که با همون پارچه دادم بدوزن برامون:

!

لباس من رو خیاط 70 مال شما رو 50 دستمزد گرفت.

اینم لباس من محبت و شما محبت و بابایی محبت که واسش از دبی گرفتیم!! چشمک

girls_sweet_honey_bee_costume THEME TAVALOD ZANBOOR مدل لباس تم تولد زنبوری دخترانه بالماسکه

بقیه در ادامه مطلب....

موهامم مدل دامپر رنگ کردم که عالیییییییییییییییییی شد محبت! پایینش بلوند و بالاش رو ماهگونی رنگ کردم.

دلم میخواست از این بالها برات بگیرم محبت که فقط موسسه آشنا داشت

bal_zanbor_ashena_tavalod بال زنبور و شاخک جشن توبد تم زنبوری

  ولی میگفت خرید زیر 100 تومن نمیشه داشته باشید!! حالا بال و شاخکش فقط 35  تومن بودا !!

با چه مکافاتی همه شیراز رو زیر پا گذاشتم آخر به ناچار سر از بازار وکیل درآوردم و اونجا به وفور بود تعجب، دونه ای 6تومن!! و خودم دورش ربان مشکی زدم قوی.

با مروارید واسه خودمون دوتایی گردنبند و دستبند درستیدم محبت!

یه روز بصورت اتفاقی یه شاخک خوشکل که سرش گوی زرد بودم که خیلی ذوق زده شدم محبت و زودی خریدمش و تل اون ست بال رو خودم استفاده کردم عینک!!

دوست داشتم لاک بزنیم محبت که چون سانس دوم تولد آقایون بودن دیگه نزدیم غمگین! واسه شما هم در واقع نرسیدم لاک بزنم دلشکسته!

 

حدود آخرای تیر یه روز رفتیم باغ ارم و ازت حدود 300 تا عکس گرفتم که از توش فقط این چندتا خوب شد!

حلما زنبوری باغ ارم شیراز

حلما زنبوری باغ ارم شیراز

میخواستم از اینا برای روی تم تولدت کار کنم!

حلما زنبوری باغ ارم شیراز

حلما زنبوری باغ ارم شیراز

دوست داشتم گل با مقوا بسازم ولی مقوا اکلیلی فقط یک دونه گیرم اومد و نمیدونستم کجا داره واقعا غمناک!!

خلاصه همون بازار وکیل یه مدل چرم اکلیلی دیدم که سه رنگش رو خریدم و باهاشون گل درست کردم. نتیجه عالی بود تشویق ولی خداییش خیلی سخت بودن!!!

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

اول با کاغذ الگو در آوردم و یک گل کاغذی بزرگ ساختم که خوب شد بعد الگو رو روی پارچه ها انداختم و بریدم و با چسب حرارتی چسبوندمشون!

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

البته اگه تعدادشون بیشتر بود قشنگ تر میشد ولی انقدری زحکت داشت که بی خیالش شدم!

همین ها هم اونقدر زیبا و جذاب بودن که تونستم دل خودم رو راضی کنم که بسه! خندونک

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

gol_moghava_ziba_tavalod_dekor گل مقوا دکوراتیو چرم اکلیلی

از اضافه پارچه هاش میخوام هروقت حالی بود برات گل سر درست کنم!! دلغک

اینم استند ایستاده عدد 2 تولد تم زنبوری حلما گلی که پشتش یونولیت چسبوندم.

happy_birthday_2_bee_helma استند ایستاده عدد 2 تولد تم زنبوری زرد






خب بریم سر جزییات جشن!

یک میز کندی گذاشتم جلوی پرده ای گل ها رو وصل کرده بودم گذاشتم و همه مبل ها و فرش رو از دورش جمع کردم چون این سبک چیدمان یک متد اروپایی هست که با فرش جالب نبود.

کندی بار تم زنبوری

جزئیات تزیینات میز کندی جشن تولد زنبورک کوچولو رو اینجا ببینید!


یک میز کوچیک جهت نوشیدنی گذاشتم که چون هوا گرم بود، یک پارچ شربت آناناس و شربت ویمتو.

nooshidani_theme_zanboor_helma میز نوشیدنی جشن تولد

اینم زنبورک کوچولوی خوشکلمون محبت در حال نوشیدن شربت خنک

بفرمایید شربت جشن تولد حلما گلی بغل


یک میز هم برای سرو شام، که میتونید عکس های میز شام رو اینجا ببینید.

 

 


مطلب مرتبط:

شمارش معکوس تا تولد دو سالگی پرنسس حلما، ملکه ی زیبای زنبورعسل ها

جشن تولد دو سالگی حلما جان

تدارکات اولیه جشن تولد با تم زیبای زنبوری!

تزیینات میز کندی جشن تولد زنبورک کوچولو

تزیینات میز شام جشن تولد 2سالگی با تم زنبوری + عکس های حلما گلی


... هی دنیا دخترم داره یکساله میشه

شکوه یکسالگی حلما

دردانه ام تولدت مباااارک

رنگین کمون خونه... تولدت مبارک! (قسمت اول: تزیینات)

رنگین کمون خونه... تولدت مبارک! (قسمت دوم: میز شام)

دخترم روزت مبارک! (قسمت سوم: پرنسس رنگین کمانی من!)


دردانه ام جشن قدمت مبارک

جشن قدم / جشن تاتی حلما گلی با تم سیندرلا

کفش طلا، هدیه جشن قدم حلما گلی


تم خرگوش و جشن دندونییییییییییییییی! هورااااااا

خرگوش کوچولو و جشن دندونی + دانلود فایل تزیینات تم دندونی


جشن نیم سالگی پرنسس حلما با تم طاووس


جشن چهارشنبه سوری آتیش پاره ی من


پسندها (7)

نظرات (16)

محجوب بانو
2 شهریور 95 2:45
سلام عزیزم تبریک میگم انشالله 120ساله بشه لباستتون خیلی خیلی نازه
مامان سلدا
2 شهریور 95 9:10
سلام فقط فقط میگم ماشااله ماشاله به این همه ذوق و استعداد هزار ماشاله ، خدا خانوادتون رو از چشم بد نگه داره و آرزومند خوشبختی و خوشی پایدار برایتان هستم.
بهناز خانومی
2 شهریور 95 9:52
وای مرسی نفیسه عزیز و مهربون وخوش قول که باز عکس گزاشتی خوشحالمونکردی نفیس جونی خیلی عالی بود واقعا آقرین کدبانو نمونه امروزم عکس بزار هر روز بزار بخدا ذوق میکنیم
الی
2 شهریور 95 11:45
من خیلی وقته نیومدم تقریبا تمام وقتی رو که مرخصی بودم چقدر ماشالا حلما گلی بزرگ شده خیلی ناز شده این عکس اخریه فوق العاده است
الی
2 شهریور 95 11:46
سلیقت هم در مورد لباسها بیسته خیلی خوشم اومدم کلا عاشق کارات هستم ای کاش دوست نزدیکم بودی افرین به این سلیقه و حوصله
زینب
2 شهریور 95 12:06
عالی بود
خاله نورا
2 شهریور 95 13:56
سلام عزیزم خیلی عالی شد چقدر ماهرانه وریز بین و باسلیقه امیدوارم خدا حفظت کنه خیلی خوشم اومد واقعا یه دونه ای نفیس انشاله همیشه انرژی داشته باشی وبرای همه مراسمات خوب زندگی حلما گلی سنگ تموم بزاری من از شما تشکر میکنم بووووس
مامان پانیذ
2 شهریور 95 16:02
خیلی قشنگ بود وااااااااای سیصد تا عکس؟ واقعا؟
مامان نفیسه
پاسخ
عاره چون وول میخوره پشت سر هم میگیرم تا بالاخره یکی توش خوب در بیاد
مامان فاطیما
2 شهریور 95 17:10
چقد جیگره
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
3 شهریور 95 12:26
وای سلام مامان نفیس خوبید خسته نباشید ممنون که مدلهای لباس رو گذاشتید و خیلی عالی بود توضیحات دستت درد نکنه خیلی عالی بود همه چیز ما منتظر بقیه عکسها هم هستیم
مامي
3 شهریور 95 14:41
سلام نفيسه بانو همه چي عالي بود فقط كاش لباس حلما جون دامنش مثل مدل بود دامنش متفاوت شده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نفیسه
پاسخ
خیاطم نتونسته بود اون مدلی دربیاره
مامان هانیه
3 شهریور 95 17:39
ای جاااااانم تولدت مبارک باشه حلما جون 100 سال به این سال ها عزیزم دست مامان نفیسه هم درد نکنه با این همه زحمت 1000 تا بووووووووووس برای زنبورکوچولوی نازمون
خاله نورا
5 شهریور 95 12:33
سلام از این که فرصت نداری یهو همه عکسها رو بزاری یجورایی خوبه چون مثل این سریالها هیجان داره خیلی دوست دارم هی منتظری ببینی آخرش چطوریه واقعا دست مریزاد خیلی خوب وعالی و خلاقانه
ﺁﺭﺯﻭ
16 شهریور 95 8:02
ﺑﺎﺳﻼﻡ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻣﻴﮕﻢ اﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﺧﺘﺮﺗﻮﻥ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺳﺎﻟﻢ ﻭﺷﺎﺩ ﻛﻨﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺯﻧﺩﮔﻲ ﻛﻨﻪ ﺭاﺳﺘﺶ اﺳﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺣﻠﻤﺎ ﻫﺴﺖ ﻭ7 ﻣﺎﻫﻪ اﺳﺖ .ﻣﻦ ﺑﻴشﺘﺮ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﻭﺑﻼﮒ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻣﻂﺎﻟﻌﻪ ﻛﺮﺩﻡ ﻭﺧﻮاﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﻫﻨﺮمﻨﺪ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻲ ﺑﮕﻢ ﻛﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻼﻗﻴﺖ ﺧﺎﻃﺮاﺕ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺭا ﺑﺮاﻱ ﺩﺧﺘﺮﺗﻮﻥ ﺭﻗﻢ ﻣﻴﺰﻧﻴﺪ
کیمیا
31 شهریور 95 0:06
سلام عزیزم من خیلی وقته مطالب وبلاگتون رو میخونم ماشاءالله خیلی با سلیقه هستین میخواستم یک مطلبی رو بگم ، چون خانم محجبه و باایمانی هستین میگم ، امیدوارم ناراحت نشید شما عکس لباس زنبوری خودتون رو گذاشتین و عکس مدل لباس رو تن یک خانم بنظرم اگه یک نامحرم ببینه و شما رو توی اون لباس مجسم کنه، مناسب شان و شخصیت شما نباشه من چون دوستتون دارم گفتم، نظر شما هم برام محترمه باز هم عذرخواهی میکنم، امیدوارم نظرم رو دوستانه و خواهرانه بدونین منتظر عکسهای جدید حلما گلی هستیم :-*
مامان نفیسه
پاسخ
حق با شما بود! ممنون دوست خوبم! گرچه بنظر من هیچ مردی حوصله نداره بشینه وبلاگ منو ببینه که یه وبلاگ پر عکس و پر متنی هست!! و کاملا دخترونه! ولی محض احتیاط عکس مانکن حذف شد!
کیمیا
1 مهر 95 11:26
خداروشکر که ناراحت نشدین ان شاءالله خبر مدرسه رفتن و دانشگاه رفتن و عروس شدنش رو بنویسین موفق باشین