حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

قسمت اول: دومين سالگرد آفرينش دخترم حلما

1395/5/30 15:17
نویسنده : مامان نفیسه
8,463 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره با هر سختی بود تموم شد!!! خسته ایندفعه نمیدونم چرا دلم میخواست خیییییییییییییلی خاص باشه جشنت! دلغک با اینکه مهمونام خیلی کمتر بودن ولی دوست داشتم واسه خودمون بیشتر کار کنم و تلاش کنم که یک شب بیادماندنی باشه جشن!! الان حدود سه ماهه که در تکاپو بودم واسه این یک شب سکوت!!

کمی احمقانه بود سبز. احتمالا دیگه همچین کاری نخواهم کرد غمگین. الان خییییییییییییلی خسته ام خیلی دلشکسته.

بخاطر عروسی طاهره جشنت یک هفته عقب افتاد گیج.

چندتا گل ساختم با بدبختی سوت! خیلی سخت بودن خطا! شایدم دیگه مثل قبلا حوصله این کارا نداشتم سوال! سر درست کردن این گلا چند بار دستم با چسب حرارتی سوخت و تاول زد!!! ولی فدای سرت! فدای یک خنده ی تو! بوس

البته اونجور که باید خوشحال نبودی دلشکسته!! شاید از جمعیت بود... حتما سال دیگه اگر خواستم جشن بگیرم فقط و فقط در دایی ها و عمو و عمه ها دعوت میکنم. شاید اینجوری بهت بیشتر خوش بگذره و احساس بهتری داشته باشی عشق من!

چند مدل بیسکوئیت و شیرینی زنبوری درست کردم.... محبت

تم تولدت مثل همیشه خودم طراحی کردم محبت که خیلی اینبار با مشکلات مواجه شدم بی حوصله به حدی که پشیمون شدم از این کار گریه!! شاید سال دیگه از این تم های آماده با اینکه دوسشون ندارم ، ولی از همون ها بخرم و خلاص اجازه! عاخه جدای طراحی و دردسر های چاپ، بریدنش خیلی سخت بود اینبار! خسته

با تمام این مسائل... از اون طرف صبح جمعه که از خواب بیدار شدی دیدم نصف صورتت قرمزه و کلی کهیر زده بودی تعجب!! اصلا نمیدونستم چیکار کنم خطا!! ولی خداروشکر تا شب یه کم بهتر شدی!

امسال مهمون ها رو دو دسته کردم چشمک! اول خانمها از ساعت 5 تا 7 و نیم ، بعد هم آقایون از 8 و نیم تا 10 و نیم

ولی خب بی برنامگی و تاخیر مهمونا باعث شد عملا تازه 7 مهمونی شروع بشه تا 9 و نیم!! از اون طرف آقایون همه منتظر بودن و تا ساعت 11 و نیم طول کشید! دلشکسته

الانم من سر کارم! سبز

خسته و داغون! خواب آلود

سرم درد میکنه! هیپنوتیزم

دلم میخواد گریه کنم گریه! عاخه بعد از این همه زحمت یه عده سر کم بودن سهم کیک ناراحت شدن دلشکسته! کیکم بوداااا ولی چون میخواستن به مردا برسه کوچیک برش زدن! بعضی از مهمونا هم میخواستن واسه همسراشون ببرن خونه و خلاصه... چی بگم والا!

امسال خیلی کارام بیشتر بود و هیییییییییییییچ کمکی هم نداشتم. همیشه خاله فاطمه بودش! ولی امسال اونم مشکلات خودشو داشت....

حلما جونم دلم میخواد حتما یه خواهر برات بیارم که اینجوری مثه من تنها نباشی... البته نمیدونم هنوز تو این دوره زمونه خواهرا واقعا به داد هم میرسن یا نه!! بالاخره فاطمه جون هر چی باشه دخترخاله ی منه و یه پا دورتر. من نمیتونم خیلی هم زیاد ازش توقع داشته باشم. تا همینجا هم خیلی خیلی زحمت کشیده و کمک به حالم بود و ازش واقعا ممنونم.

ولی کیک امسالت عالی بودا محبت! خیلی خوشکل شد محبت! دست آقای قناد درد نکنه واقعا محبت! دقیقا عکسی که دادم همونو تحویل داد محبت!

لباسامونم که با هم ست دوختیم عالی شده بود قوی! + هدیه خاص خودم به تو! عینک

عکساتم به مرور میذارم اینجا ایشاله...

خیلی دوست دارم پرنسس کوچولوی دوست داشتنی من! بوس

کارت دعوت زنبوری تولد دو سالگی حلما گلی تم زرد invitention card bee theme girl party yellow

کارت دعوت زنبوری تولد دو سالگی حلما گلی تم زرد invitention card bee theme girl party yellow

دخترم

" حلما "

تولدت مبارک بانوی مرداد ماه من

تو زندگی من و بابا هستی

بند بند وجود ما به هر نفس تو بستگی دارد

وجودت برای ما آرامش است، با وجود تمام سختی هایی که وجود دارد

ولی با هر  بار دیدن تو و حس کردنت آرامش را با تمام وجود حس می کنیم

در اوج نهایت باز هم بی نهایت دوستت داریم محبت

بوس بوس بوس بوس


نمای کلی دکور میز تولد زنبوری

کارت دعوت زنبوری تولد دو سالگی حلما گلی تم زرد نمای کلی دکور میز تولد زنبوری invitention card bee theme girl party yellow

 

ببخشید دوستان من کارمندم و اگر کاری نداشته باشم فرصت میکنم عکس بذارم! اینم بخاطر اصرار دوستان گلم گذاشتم ولی چون میخوام اسم وبلاگ رو روی تک تک عکس ها بزنم و سایزشون رو کوچیک کنم کمی زمان میبره!

لطفا کمی صبور باشید.

مچکرم!


مطلب مرتبط:

شمارش معکوس تا تولد دو سالگی پرنسس حلما، ملکه ی زیبای زنبورعسل ها

جشن تولد دو سالگی حلما جان

تدارکات اولیه جشن تولد با تم زیبای زنبوری!

تزیینات میز کندی جشن تولد زنبورک کوچولو

تزیینات میز شام جشن تولد 2سالگی با تم زنبوری + عکس های حلما گلی

پسندها (9)

نظرات (14)

خاله نورا
30 مرداد 95 22:49
اخه عزیزم حسته نباشید منم تنهایی کارای که از شما تقلید میکنم برای نورا طلا درست میکنم واقعا سخته همش هی میگم این دیگه کیه نابغه هست چطوری اینهمه کار وانجام میده واقعا ممنون ازطرف حلما گلی و همه بووووووس منتظر عکسهای قشنگتون هستم
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
31 مرداد 95 8:42
سلام مامان نفیسه خسته نباشیدددددددددددددددد خیلی دوستون دارم میدونم خیلی زحمت کشیدید و این یعنی خیلی خستگی ولی میدونم چقدر بهت سخت گذشته اینوبگم که دیگه زمان قدیم نیست دیگه هر کسی به کار خودش هم میرسه کلی ذوق میکنه و آدم نباید توقع داشته باشه فقط امیدوارم فردا که حلما جونم بزرگ شد راضی باشه
گلابی!
31 مرداد 95 9:29
خسته نباشی دلاور! خدا قوت پهلون😘 کاش نزدیکت بودم... ولی حتمن براش ی خواهر بیاااار
مامان سلدا
31 مرداد 95 9:52
سلام نفیسه جون ، اولا خداقوت و خسته نباشی ثانیا به نظر من یه جشن دورهمی از همه بهتره هم خودت خسته نمیشی هم از همه مهم تر به بچه خوش میگذره یا میتونی فقط برای بچه ها بگیری من برای سلدا دو بار اونطور گرفتم واقعا بهشون خوش میگذره یه عالمه البته جسارت نشه عزیزم فقط برای خودت هم میگم که خسته نشی چون حرف مردم تمامی نداره عزیزم
بهناز خانومی
31 مرداد 95 14:35
خسته نباشی عزیزممممممممممممممممممممممممممم کاش عکس میزاشتی خواهشا زودتر بزار آماده واسه دیدن هنر نمایهاتیم
خاطره
31 مرداد 95 16:11
سلام وخسته نباشی ان شاالله دخترگلت صدوبیست ساله شه معلومه خیلی مایه گذاشتی وکارکردی راستش منم یه دخترکوچولودارم سرچندتامراسمش اومدم کارکردم وحسابی ...امامهمونای حسودم انگارنه انگارکه کاری شده اینقدربی تفاوت ولوس ازکنارهمه چی گذشتن یعنی... بهرحال خدابچه هامونوحفظ کنه
خاله نورا
31 مرداد 95 17:54
سلام خانمی واقعا ممنون خسته نباشید باسلیقه وعالی حلما گلی خیلی لباست بهت میاد انشاله موفق باشی تو تمام مراحل زندگی
زینب
31 مرداد 95 22:55
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
1 شهریور 95 8:14
مامان نفیس خیلی عالیه همه چیز میدونم کارتون حرف نداره منم مثل شما کارمندم تازه دو تا نی نی دارم لباس و کارت و دیزاین میز که الیه مامنتظر عکسای بیشتر هستیم ولی عجله نکنید چون خودم کارمندم و شرایطتتون رو درک میکنم
مامانی عرفان و آرمان
1 شهریور 95 9:34
سلام مامانی مهربون و زحمت کش حلما جان ...دست مریزاد خیلی عالی .. چقدر حلما جان خوشکل و ناز شده لباس بهش می یاد یه اسپند واسش دود کن عزیزم ... منتظر عکسهای خوشکلت هستیم الهی 100 ساله شی نه 100 سال کمه همیشه زنده باشی
بهناز خانومی
1 شهریور 95 11:42
امیدواریم زودتر آماده بشه خسته نباشی خانوم
مامان رویا
1 شهریور 95 16:56
به به خیلی هم عالی مبارک باشه تولد حلماگلی خدا حفظش کنه. خسته نباشی نفیسه جان.
سارا
1 شهریور 95 23:39
سلام خسته نباشید مامان خوب ومهربون تولد حلما جون رو هم تبریک میگم، ایشالا تولد صدسالیگیشو جشن بگیرین
دخترخاله
3 شهریور 95 21:16
تولد زنبوریت مبارک باشه حلما جون