حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

تزیین زیبای حلوای قنادی

1395/1/12 16:02
نویسنده : مامان نفیسه
6,466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک شیطون مامان! تو تعطیلات عید خانواده نامزد خاله زهره اومده بودن از تهران به شیراز و منم حسابی مشغول تزئین و... بودم تو این مدت! حالا به مرور از تزیینات مراسم عقد و.. میذارم اینجا. علی احساب این تزیینات زیبا محبت و جدید حلوا رو به سبک نفیسه بانو داشته باشید تا بقیه اش! زیبا

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

بقیه را در ادامه مطلب ببینید.

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

tazeen_halva_ghanadi تزیین حلوا مجلسی قنادی زرد بادام و پسته تزئین زیبا جدید

چطور بود؟ محبت

پسندها (11)

نظرات (14)

مامان فاطمه(دخترم نازنین زهرا)
23 فروردین 95 17:23
خیلی خوشکل شدن لطفا از این چیزای خوشکل و خوشمزه که میذارین دستور تهیه اش هم بذارین ممنون
مامان نفیسه
پاسخ
گلی آماده خریدم چون دیگه فرصت درست کردن نداشتم ! فقط تزیین
مامی
24 فروردین 95 1:24
عزیزم سلاام از خودت هم عکس بذار فدات شم دلم برات یه ذره شده خیلی دوستون دارم از حلما جون هم بذار فداش
محبوبه مامان ترنم
24 فروردین 95 9:43
عالی بود بانو. فوق العاده.
بهناز خانومی
24 فروردین 95 10:02
نفیس جون سلام قبل از هر چیز سال نو مبارک خانوم گل خیلی شیک و عالی بود میشه بگی حلوا چی بود و چطوری درست کرده بودیی تو عید حلوا درست کردین ؟ نذری بود یعنی؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم نوشته بودم که حلوای قنادی بود اگه خودم درست میکردم دیگه فرصت تزیین کردن نداشتم
مامان پانیذ
24 فروردین 95 14:34
عالی
آرزو
24 فروردین 95 14:36
سلام دوست هنرمندم این پست هات رو تازه دیدم خوشحالم که با یه دوست خوش سلیقه آشنا شدم
لیلا
24 فروردین 95 18:49
سلام مثله همیشه تزئیناتتون عالـــــــــــــــــــــــیه عالی. آدم کلی انرژی میگیره
مامان سلدا
25 فروردین 95 8:10
سلام نفیسه خانم ماشاله به این انرژی و خلاقیت ، طبق معمول زیبا و عالی ،
مامان محمدحسین
25 فروردین 95 9:43
عالی بود؛
مامان رویا
30 فروردین 95 19:30
مثل همیشه کارت عالی نفیسه جون
مامان حلما
7 اردیبهشت 95 3:05
سلام خیلی خوشگل بود راستی یه سوال داشتم چادر خوشگلتون کو چون قبلا با چادر دیده بودمتون تعجب کردم گفتم جسارت کنم بپرسم
ثمینثمین
12 خرداد 97 14:22
عالیییییییییییییییییییییییییییه تشویقتشویق
ثمینثمین
12 خرداد 97 14:23
محبت
ثمینثمین
12 خرداد 97 14:23
محبت محبت