حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

آتلیه 12 ماهگی - شانون

1394/7/9 22:23
نویسنده : مامان نفیسه
4,444 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگ نازم! محبت واسه عروسی عمو میخواستیم سه تایی بریم آتلیه زیبا ... من خیلی خوشحال بودم چون از بارداری دیگه با بابایی آتلیه نرفته بودم و خییییییییلی هم دردسر کشیدم واسه وقت گرفتن بخاطر یک سری ناهماهنگی ها خطا ... دست آخر چون عروسی تو باغ های طرف صنایع بود و ما قرار بود زود در مراسم حاضر باشه جهت خوشامدگویی به مهمانان... دنبال آتلیه تو معالی آباد بودم... در نهایت با اینکه آرایشگاه من 4/5 آماده کرد ولی ساعت 6 رسیدیم آتلیه و یه نفر رو جای ما فرستاده بود داخل غمگین و نوبت ما میشد 7 تا 8 ! بابایی که گفت دیر میشه و رفت دلشکسته به ما هم گفت بریم همراش ولی من دوست داشتم حتما عکس بگیریم و موندیم و واااااااااااااااااقعا خاله فاطمه خعلی لطف کرد اون روز که از صبح با من تو آرایشگاه بود و همرامون موند تا عکس هامون رو هم بگیریم و بعدش با همسرشون رفتیم عروسی...

اینم از عکس های شما... البته عکس های شما رو آتلیه فقط روتوش کرده بود و با همون پشت زمینه سفید تحویل داد شاکی ولی من خودم برات با فوتوشاپ کار کردم قوی و عکس هات رو خوشجل کردم! خندونک

nice_baby_photo shanon shiraz helma photography آتلیه شانون معالی آباد عکس کودک

به خودم امیدوار شدم با کارهای فوتوشاپی این دفعم بغل !

اگه روتوش صورت هم یاد بگیرم دیگه میتونم یه آتلیه بزنم! عینک تو عکس بالایی شما تو بغل من نشسته بودی! راضی

nice_baby_photo shanon shiraz helma photography آتلیه شانون معالی آباد عکس کودک

تشویقتشویقتشویق

nice_baby_photo shanon shiraz helma photography آتلیه شانون معالی آباد عکس کودک

nice_baby_photo shanon shiraz helma photography آتلیه شانون معالی آباد عکس کودک

تشویقتشویقتشویق

nice_baby_photo shanon shiraz helma photography آتلیه شانون معالی آباد عکس کودک

nice_baby_photo shanon shiraz helma photography آتلیه شانون معالی آباد عکس کودک

تشویقتشویقتشویق

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان
18 آبان 94 11:30
دمت گرم عالیه
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
26 آبان 94 9:37
سلام مامان نفیس خسته نباشید خیلی عالی شده چقدر لباس حلما گلی قشنگه آفرین به سلیقه شما حلما خیلی ناز شده انشالله همیشه خوش باشید
نگین
15 دی 94 12:11
خیلی با سلیقه هستید-ماشالا از هر انگشتتون یه هنر میریزه
ثمين بانوثمين بانو
5 فروردین 97 13:36
محبت
ثمینثمین
5 فروردین 97 13:38
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:57
گل