حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

انواع ژله های نفیسه بانو در یک نگاه

1394/6/11 12:59
نویسنده : مامان نفیسه
6,233 بازدید
اشتراک گذاری

اولین تجربه ی ژله تزریقی Jelly_jhele_tazrighi

سریع سریع برید به ادامه مطلب............... جشن

اولین تجربه ی ژله تزریقی

اولین تجربه ی ژله تزریقی Jelly_jhele_tazrighi

دومین کار تزریقی من

اولین تجربه ی ژله تزریقی Jelly_jhele_tazrighi

ژله آکواریوم و ژله اقیانوس

ژله آکواریوم و ژله اقیانوس jhele_akvariom_Aquarium_jelly

ژله سورپرایز و ژله خرده شیشه

ژله سورپرایز و ژله خرده شیشه Jelly_jhele_Surprise

ژله مغزدار

jhele_maghzdar ژله مغزدار jelly

ژله تصویری

jhele_tasviri ژله تصویری jelly

ژله انار

jhele_anar Pomegranate ژله انار jelly

ژله با پالپ گریپ فروت

jhele_Grapefruit ژله با پالپ گریپ فروت jelly

ژله حبابدار

jhele_anar hobabdar Bubble ژله حبابدار jelly

ژله رنگین کمان و ژله پوست پرتقال

jhele_ranginkaman rainbow Orange ژله رنگین کمان و ژله پوست پرتقال jelly

پسندها (12)

نظرات (28)

مامان هانیه
11 شهریور 94 13:13
سلام نفیسه جون خیلی خوشحالم که با وبت اشنا شدم،همیشه کلی ایده های جدید میگیرم ازت.کاش دستور ژله ها رو هم بزاری. راستی با اجازه لینکت کردم
مامانی
13 شهریور 94 17:22
سلام نفیسه جون خیلی زیباست آفرین به این همه سلیقه سوالی داشتم درمورد چاپ تم اینکه تنظیمات کاغذروچی بایدبزنیم؟بیااینکه طراحی کردم ببرم چاپخونه بعد بگم روی اون کاغذبزنن
مامان رويا
13 شهریور 94 19:59
سلام خيييييييلي فوق العادست محشره
کوثر
14 شهریور 94 8:02
وای نفیسه جون چقدر هنر مندی من واسه تولد گیتا هنگ کردم!! کسی که میخواسته واسم دسر درست کنه به سلامتی منو گذاشت رفت سفر حالا موندم چکار کنم!!! واسم دعا کن!!!
بهسا
14 شهریور 94 12:34
مامان نفیسه ! جواب من و که ندادید!! نمد هارو از کجای شیراز خریداری کردید ؟؟؟؟؟؟
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم من از دوستم که کارای نمدی میکنن خریدم اسم وبلاگشون کلبه نمدی هست. http://kolbe-namadi.mihanblog.com/
سپیده مامان درسا
14 شهریور 94 12:37
ایول مامانی هنرمند زیبا بود
بهسا
14 شهریور 94 13:24
مرسی عزیزم
golpesar_maman.niniweblog.com
15 شهریور 94 11:55
به ما هم لطفا اموزش بدین ممنونم
ویدا
15 شهریور 94 13:10
سلام مامان نفیسه جون.شما که اینقد هنرمندی دستور یه خمیر پیراشکی لطیفو که موقع باز کردن هم هی کش نیاد رو با تصویر برامون بذار.ممنون
مامان صفا
15 شهریور 94 13:38
عالی عالی عالین.محشره.ایول داری نفیسه جون
مامان مهدیه
15 شهریور 94 16:29
وای عزیزم.اینا خیلی قشنگه ای کاش میتونستم ازت یاد بگیرم.حیف خیلی هنرمندی
مامان
16 شهریور 94 10:39
خانمی سلام . دست مریزاد به اینهمه هنر . ما منتظر فایل کامل تم تولد هستیم . خدتون گفتین میزارین
سارا
17 شهریور 94 11:50
سلام نفيسه جان خيلي قشنگ و با سليقه بود خسته نباشي برات ممكنه عكس مانتويي كه تو تولد دختر گلت پوشيدي رو بذاري؟ بالاي لباس شال هست يا مدل مانتويه؟ ببخشيد فضولي ميكنم ها
مامان فاطمه
21 شهریور 94 8:24
سلام خانمی میخواستم برای کارهای تزئینی از شما بپرسم تولد بچه های من مهر برگزار میشه و من میخوام با تم کفشدوزک تولد بگیرم میشه بگید چه کارهایی رو باید انجام بدم ممنون
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم به وبلاگ کودک من سر بزنید خیییییییییییلی ایده میگیرید
آیدا
21 شهریور 94 11:00
حلما گلی 1 سال 1ماه 1روزگیت مبارک
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
22 شهریور 94 21:41
سلام نفیسه جون یه سوال ببخشيد کی فایل قابل پرینت تم رو میذاری من بی صبرانه منتظرم اگه زحمتت نیست اونی که طراحی کردین واسه پلات رو هم بذار یه دنیا ممنون
بهناز خانومی
23 شهریور 94 11:15
دلم واستون تنگ شده کجایین
مامانی
23 شهریور 94 23:19
سلام مامان نفیسه سوالی داشتم یکم میشه درمورد این کاغذپلات توضیح بدی چندتا برگهآ4 یاآ3جامیشه توش من الان تم پسرم رو روی آ3 وآ4طراحی کردم باید ببرم خودشون روی پلات میزنن یا من باید تنظیماتشو عوض کنم؟
مامان نفیسه
پاسخ
سلام گلم والا من اینجوری کار کردم که تو فتوشاپ یه صفحه جدید با سایز A2 ساختم بعد چیزایی که طراحی کردم رو برم توی اون و سایز بعضی ها رو بزرگ و کوچک کردم تا به یه نتیجه قابل رضایت برسم... حواستون باشه تناسب داشته باشن حتما اینطوری بجای دوتا A3 یه کاغذ A2 داریم بعد همون رو میبری پلاتی برات پلات میگیرن
الی
24 شهریور 94 10:47
یعنی هر وقت که این تزینات رو میبینم کیف میکنم زندگیتون همیشه شاد و رنگین کمانی
لوازم کودک
25 شهریور 94 14:25
شما خیلی با سلیقه هستید من روم نمی شه دعوتتون کنم از سایتم دیدن کنید!!
نی نی عکس
26 شهریور 94 11:03
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
فرشته عباسی
28 شهریور 94 18:09
سلام نفیسه جون خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگ خیلی دلم واسه شما مهربون و حلمای گلم تنگ شده بود ماشااله دخترمون یکسالش شده . تولدش مثل همه چیزهای دیگه فوقالعاده و با سلیقه بود . ژله ها هم عالیه تزیینات هم که معرکه مخصوثا تزیینات غذاهای تولد انشااله گل دخترمون 120 ساله بشه زیر سایه پدر مادر گلش
. مــامــان مــهســا♥
28 شهریور 94 22:03
سلام عزیزم رمز رو فرستادم اما نیومدی»
مامان نفیسه
پاسخ
شرمنده عزیزم همین الان میام
zakieh
1 مهر 94 2:32
سلام عزيزم بسيار عالي
بهناز خانومی
6 مهر 94 10:19
نفیسه جون کجاییی دلم واستون تنگ شده
مامانی گیتا جون
12 مهر 94 9:46
مبارک باشه ان شاا... به سلامتی پس عکسای حلما جونی کو؟
فاطمه
21 مهر 94 13:34
سلام نفیسه جان امیدوارم همیشه زندگیت رنگ خدایی داشته باشه همیشه شاد و خندون باشی شما مادر خوبی هستین دعاکن تا بقیه هم اینقدر توانایی مالی داشته باشن تا بتونن یکی از جشن های گل دخترت حلما جان رو واسه بچه هاشون بگیرن درضمن خیلی هنرمندی ایولا داری یه بچه کنکوری به وجد اوردی ژله درست کنه!فیزیک و شیمی و زیست کجا ژله کجا
مامان نفیسه
پاسخ
سلام فاطمه خانم انشاله خدا به همه بده! ممنونم ازتون و اینکه دخترتون تشویق شده ژله درست کنه خوشحالم!
ثمين بانوثمين بانو
5 فروردین 97 13:31
تشویق