حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

آتلیه 8 ماهگی - بنیز(مادروکودک)

1394/2/5 10:31
نویسنده : مامان نفیسه
5,634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلبرگ نازم... بالاخره با هر دردسری بود بابا رو راضی کردم که ببرمت آتلیه هشت ماهگی!

خیلی تحقیق کردم که کدوم آتلیه ببرمت که در نهایت تصمیم گرفتم بریم آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک تو خیابون نیایش.

دکوراش فوق العاده بودن فقط یکم اخلاقش تند بود و هی زودباش زودباش میگفت ولی خب در نهایت از نتیجه کار راضی بودم! زیبا

بقیه عکسا در ادامه مطلب...

اونروز با مامان محبوبه و عمه اطهر و بابایی رفتیم آتلیه... واسه هر عکسی یکی کمک میداد که شما بخندی! آخه چون محیط جدید و رنگارنگ بود مثه همیشه همکاری نمیکردی باهامون! سکوت فقط یه چیز بدی که داشت فایل عکس ها رو بهم ندادن و از روی عکسا عکس گرفتم که زیاد خوب نشدن! دلشکسته

atelie_beniz_shiraz_madar_o_koodak آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک شیراز خیابان نیایش.

atelie_beniz_shiraz_madar_o_koodak آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک شیراز خیابان نیایش.

atelie_beniz_shiraz_madar_o_koodak آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک شیراز خیابان نیایش.

atelie_beniz_shiraz_madar_o_koodak آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک شیراز خیابان نیایش.

atelie_beniz_shiraz_madar_o_koodak آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک شیراز خیابان نیایش.

این عکس آخری رو بزرگ کردم و زدم رو دیوار! خیییییییلی دوسش دارم! محبت جالب اینه که خودتم خیلی دوسش داری و هی ذوقش میکنی! محبت

atelie_beniz_shiraz_madar_o_koodak آتلیه تخصصی کودک بنیز یا مادروکودک شیراز خیابان نیایش.

پسندها (5)

نظرات (2)

ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:21
محبت
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:21
بوس