حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

... هی دنیا دخترم داره یکساله میشه

1394/5/10 11:20
نویسنده : مامان نفیسه
5,756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل نازم... کم کم داری یک ساله میشی... خیییییییییییییلی شیطون شدی و نازدار! یه عشوه هایی میای که همه تعجب میکنن از عقلت که چطور بلدی حرفت رو با ادا و ناز به کرسی بشونی!!

دارم وسایل تولدت رو آماده میکنم... کلی کار دارم... امیدوارم بتونم به همه ایده هایی که تو ذهنم هست برسم و اجرا کنم!

دوست دارم جشن با شکوهی برات بگیرم... ولی چقدر همه چیز گرون شده!! دلشکسته مجبور شدم بیشتر وسایل برم از بازار بگیرم و خودم درست کنم!

فعلا نمد گرفتم برات تل درست کنم که تقریبا تموم شده... تور گرفتم که دامن توتو درست کنم که تموم شده ولی از سه رنگش راضی نیستم که باید دوباره پارچه بگیرم و درستش کنم... ظرف یکبار مصرف خداروشکر اونجور که دلم میخواست با همون رنگای مدنظرم گیرم اومد... کاغذ رنگی و کلاه و بادکنک ها رو هم بیشترشو گرفتم... کلیپ تولدتم دیشب آماده شد(یک ماهی درگیرش بودم)... کارای تم تولدت و پرینت ها رو هم بیشترشو انجام دادم و ایشاله که پنجشنبه بتونم تموم کنم و پرینت تا جمعه با کمک خاله فاطمه ی گل شروع کنیم به بریدن و... گیج

... خب خانوم گل! محبت خداروشکر پنجشنبه رسیدم به همه کارام و جمعه همه پرینت ها رو بریدیم و کارت دعوتت رو هم با واتس آپ فرستادم واسه همه... اینم از کارت دعوتت با تم تولدت که خرس های مهربون و رنگین کمون هستش:

متن کارت دعوت یک سالگی حلما با تم جشن تولد خرس های مهربون و رنگین کمان

پسندها (9)

نظرات (12)

♥آیدا♥
13 مرداد 94 13:57
انشالله که موفق باشید حلما گلی رو ببوسید
مامان صفا
13 مرداد 94 17:36
پیشاپیش تولدت مبارک حلما خانوم گل.مامانی دست شما هم درد نکنه.گرونی رو دیگه نگین خدا به داد همه برسه مخصوصا نی نی دار ها
سپیده مامان درسا
14 مرداد 94 1:24
مبارکه تولد گل دختر نازمون منتظر هنرنمایی های مامان نفیسه هم هستیم
مامان دیانا
14 مرداد 94 11:53
تولدت مبارک پیشاپیش . خانومی منتظر هنر نماییت هستیم
نرگس
15 مرداد 94 12:51
انشالا جشن تولدت 120 سالگیشو کنا هم بگیرید خیلی مشتاق دیدن هنرای دستتم
بابا و مامان
16 مرداد 94 19:04
تولدت مبارک خوشگل خانم ایشالا هزار ساله شی
PARDIS
19 مرداد 94 12:40
سلام. عکسای تولدت و تمام برنامه هاتونو بذارید تا ما هم از جشنتون لذت ببریم.
مامان زهرا
20 مرداد 94 11:31
خدا حفظش کنه خیلی نازه ان شا الله زود عروس بشه . با لینک موافقین . به منم سر بزنین. مرسی
معصوم
21 مرداد 94 13:39
سلام مامان گرامی تقریبا دو سه ساعته که دارم تو وب دخمل نازتون میگردم تمام عکسارو دیدم و مطالب ها رو خوندم خیلی لذت برم.کاش زودتر میشناختمتون و وقتی میومدین شهر ما ینی تبریز دعوتتون میکردم خونمون.خوشحالم خانواده ی به این مهربونی دارید.خیلی لذت برم که با حجابید عکسای حلما جونی وقتی که چادر نماز سرشه فوق العادس.براتون بهترینارو ارزو میکنم کنار دختر گلتون همیشه شاد باشید.ممنونم به خاطر اینکه زندگی مذهبی به دخترتون میدین که تو این دور و زمونه خیلی کم پیدا میشه. همیشه خدا پشت و پناه خانوادتون مخصوصا گل زندگیتون باشه.
رز
24 مرداد 94 9:25
سلام خواستم یه چیزی بهتون بگم بر حسب تصادف با سایت شما برخورد کردم خیلی برای من مفید بوده آخه نی نی من تا دوماه دیگه دنیا میاد سیمونی منم خیلی شبیه سیمونی حلما گلی هست برای همین کلی ایده از سایت شما گرفتم ممنون از همه چی
بهناز خانومی
25 مرداد 94 10:46
واییییییییییییییییییی نفیسه جون دلمون آب کردی عکسا رو زودتر بزاررررررررررررررر
مامان زهره
11 شهریور 94 11:14
امیدوارم جشن 150 سالگیش رو تو این وبلاگ به ثبت برسونید آمین