حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

شکوه یکسالگی حلما

1394/5/19 11:19
نویسنده : مامان نفیسه
5,209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس

امیدوارم تا آخر عمر تنت سالم... لبت خندون و دلت خوش باشه گل نازم

یکسااااااااااااااااااال گذشت

یک ساله که تو کنارمی

چراغ خونمونی

شادی و آبادی خونمون

عزیز دلمونی

انقدر شرینی که هر روز من و بابایی عاشق ترت میشویم...

هنوز راه نیوفتادی...

کلماتی که میگی: دَدَ ، بَبَ ، دوپ(توپ) ، سیییر(شیر) ، جیجی(جوجه)

helma tab bazi حلما گلی تاب بازی

خلاصه بگم که رنگین کمان خونمونییییییییییی جشن
 

واسه تولدت از دو ماه قبل شروع کردم به درست کردن کلیپ تولدت (آخه بار اول بود کلیپ میساختم) و بین تم های مختلف میچرخیدم که ببینم چی از همه بهتره واسه جشن یکسالگی... کفشدوزک و زنبور و این نوع تم ها خیلی قشنگ بودن ولی چون ترکیب رنگ تمش قرمز و مشکی ، زرد و مشکی بود که چون با مشکی بودن زیاد راغب نبودم و رسیدم به تم رنگین کمون! ولی دوست داشتم با یه شخصیت کارتونی ترکیب باشه!

از بین تم پروانه و کیتی و خرس های مهربون بالاخره خرس های مهربون رو انتخاب کردم! البته کیتی هم عالی میشد با رنگین کمون ولی یکی از دوستام گفت که دخترش حالا که چهارساله شده چون کیتی دوس داره با وجود اینکه تم دو سالگیش بوده مجبورش کرده که واسه چهارسالگیش هم دوباره تم کیتی بگیره!

منم واسه همین از تم کیتی منصرف شدم.

تم خرس های مهربون هم خوب بود ولی توی اینترنت خیلی کم ود چیزاش و عکساشون که با کیفیت باشن... حدود یک ماهی میگشتم دنبال عکس های باکیفیت.

یک هفته هم نشستم هرروز با فتوشاپ طراحی تم کردم!

واسه پرینت گرفتن هم از دو هفته قبل تولد رفتم و یه پلات بزرگ گرفتم که 27 تومن شد. خیلی باصرفه تر از قبل بود که هی رو کاغذ آسه میزدم! چون اونموقع کلی دور عکس ها سفید بود که باید دور میریختم ولی با اینکاری که کردم تونستم از تمام فضاهای سفید کاغذم استفاده کنم و با هزینه کمتر تعداد عکس بیشتری رو پلات بگیرم!

تم تولد پلات رنگی A0 تم خرس های مهربون تم تولد رنگین کمان theme party bear rainbow

واسه لباس هم دامن توتو واسه شمایی که هنوز راه نیوفتاده بودی بهترین گزینه بود. رفتم بازار و پارچه گرفتم و دست بکار شدم که در پست بعدی آموزشش رو میذارم.

واسه تل هم از این گل های نمدی هفت رنگ توی اینترنت دیدم خیلی خوشم اومد اول خواستم سفارش بدم که دیدم واسه یه تل کوچولو باید بیست تومن بدم و پشیمون شدم. واسه همین خودم از دوستم 8 رنگ نمد قطع آچهار خریدم که شد حدود 10 تومن و از هر آچهار حدود نصفش رو استفاده کردم و شد یه گل رز خوشکل و یه پاپیون که واسه گیفت دختر خانومای توی تولد استفاده کردم. خیلی آسون و راحت و باصرفه تر شد. انشاله آموزش این رو هم میذارم براتون.

برای غذا هم با تعداد 30 تا مهمون سالاد ، سالاد الویه و کتلت و ژله انتخاب کردم.

تنقلات هم پفک هندی ، پف فیل ، چیپس ، پاستیل خرسی ، آبنبات رنگین کمونی ، تافی ، اسمارتیز ، بیسکوئیت گل(خودم درستیدم)

این بود برنامه ریزی و تدارک تولد خانوم گل. انشاله در پست بعدی عکسای تولدت رو میذارم....

پسندها (14)

نظرات (12)

رز
26 مرداد 94 8:00
سلام لطفا زود عکسا رو بذارید تا ازشون ایده های جدید بگیرم با سپاس
مامان صفا
26 مرداد 94 14:48
خیلی زحمت کشیدین دستتون درد نکنه انشاءالله عروسی حلما جون
مامان علی
27 مرداد 94 8:15
سلام نفیسه جوون خیلی وقته وبلاگ قشنگتو میخونم، ولی تنبلم تو نظر گذاشتن، دیگه دلم نیومد چیزی نگم، آفرین به هنرمندی شما خانم خوش سلیقه و البته با حجاب ،واقعا خوشم اومد از وبلاگت که همه چی رو رعایت میکنی از هنرمندیت برا دخترت تا خیلی چیزای دیگه ،باورت نمیشه اگه بگم حتی عاشق این نوع پوششت شدم، یعنی یه خانوم به تمام معنا،ایشا اله خوشبخت باشین در کنار خانواده،راستی تا اینجا عکسات که عالی بود ،واقعا خسته نباشی دارین.منم مثل شما عاشق کارای اینجوریم تا اونجا هم که بتونم انجام میدم ولی شما خیلی بیشتر وقت میذاری.راستی یادم رفت بگم هم استانی هستیم.
دلارام
27 مرداد 94 13:48
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین.ایشالا خدا ب منم ب زیبایی نینیه شما بده من قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینی تو راهیمون درس کرئم و تا موقع اومدن نینیمون تو وب مطالب جالبی میزارم خوش حال میمش ب وبم سر بزنین اگرم موافق تبادل لینک بودین بم خبر بدین
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
10 شهریور 94 13:47
سلام نفیسه جان واقعا عالیو زیبا بود همه چی و بسیار هنرمندانه فقط یه سوال من واسه جن دندونی امیر مهدی فقط 60 هزار تو من همین تم ها رو که پرینت گرفتم هزینه برداشت خیلی خاص هم نبود البته من 100 نفز مهمون داشتم که همه پرینت ها رو لیوانو گیفت مهمونا استفاده مید از این پلات که گفتی خبر ندارم میش ه واسم توصیح بدی تا واسه تولد امیر مهدی استفاده کنم ممنون میش م
مامان زهرا
11 شهریور 94 17:36
سلام عزیزم .مرسی که به من سر زدین وب قشنگی داری خوشم اومد چون عکساتون و و همچنین حلما خانم خیلی بانمکه خدا براتون نگه داره از سلیقتون لذت بردم بازم دوست دارم بهم سر بزنین اگه مایلین لینکم کنید منم شما رو؟
مامان سعیده
13 شهریور 94 20:09
سلام خانوم کدبانو! تولد دخمل گلت مبارک میشه خصوصی رو چک کنید؟
مامان حلما
23 مهر 94 15:25
سلام مامان حلما جون اول یه بوس از طرف من از دختر خوشگلت بکن بعد اینکه چطوری این پلات درست کردی اسم دختر منم حلماست البته خیلی هنوز کوچولو ولی چون من خیلی گرفتارم به فکر این مراسم هاهستم میشه لطف کنی همین چیزی رو که درست کردی رو برام بفرستی بدم چاپ راستی رو چه کاغذی بدم کجا اگه این لطف رو در حقم بکنی ممنون میشم
مامان نفیسه
پاسخ
گلم بجای پرینت باید پلات بگیری این جاهایی که کار پلات معماری میکنن معمولا رو در مغازه یا تابلوشون نوشته پلات! من سایز A0 و A1 چاپ کردم و روی کاغذ معمولی، که اصطلاحا میگن کاغذ تحریر، البته هرچی کاغذ ضخیم تر باشه و وزنش بیشتر یقینا بهتره ولی هزینش بیشتره
مامان حلما
23 مهر 94 15:25
مهسا مامی رها
25 مهر 94 12:58
نفیسه جون این پلات که گفتین چی هست؟ من ساله پیش واسه تولد رها از A4 و A3 استفاده کردم با کلی هزینه.. چه خوب که میشه همه رو یه جا گذاشت! میشه تو وبلاگ رها برام توضیح بدین خانومی.. یعنی دقیقا چیکار کردین؟ تو فوتو شاپ سایز کاغذ رو چی زدین ؟ موقع پرینت چی؟
مامان نفیسه
پاسخ
گلم بجای پرینت باید پلات بگیری! من سایز A0 و A1 چاپ کردم

4 مهر 98 22:49
سلام
برای تم تولد رنگین کمانی
کجا باید این عکس ها رو پلات گرفت؟
مامان نفیسه
پاسخ
من بازار انقلاب میرم

4 مهر 98 22:51
این عکس ها به صورت بر چسبیه یا نه؟
مامان نفیسه
پاسخ
نه پلات معمولی رنگی هستش