حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

ماه میهمانی خدا مبارک!

1394/4/4 11:48
نویسنده : مامان نفیسه
5,941 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خورشید مهربون خونمونفرشته

ماه رمضان مبارک! محبت

این اولین میهمانی خداست که سه نفره هستیم! در واقع دو نفر و نصفی چشمک

ماه رمضان ماه میهمانی خدا مبارک! خانوم کوچولو چادری با حجاب محجبه دختر دوستداشتنی من حلما سجاده نماز

عکسای بیشتر در ادامه مطلب....

ماه رمضان ماه میهمانی خدا مبارک! خانوم کوچولو چادری با حجاب محجبه دختر دوستداشتنی من حلما سجاده نماز

التماس دعا خانوم کوچولو 10 ماهه ی من محبت

الهی من فدای نگاه معصوم و پاکت بشم عزیییییییییییزم محبت

عمه اطهر هم عکس پایینی رو برات درست کرد و گذاشت تو اینستاگرامش:

ماه رمضان ماه میهمانی خدا مبارک! خانوم کوچولو چادری با حجاب محجبه دختر دوستداشتنی من حلما سجاده نماز

ماه رمضان ماه میهمانی خدا مبارک! خانوم کوچولو چادری با حجاب محجبه دختر دوستداشتنی من حلما سجاده نماز من حجاب را دوست دارم

عاشق چهره ی با حجابتم مامان جون! محبت

خدا حفظت کنه ایشاله! فرشته

این عکسات رو برای کمپین من حجاب را دوست دارم هم فرستادم! خندونک

کلی استقبال کردن! محبت

پسندها (10)

نظرات (18)

مسئول سایت نی نی عکس
6 تیر 94 13:48
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامان مهربون
6 تیر 94 14:56
وای عزیزدلم هزار ماشالا خدا حفظش کنه
رویا
6 تیر 94 19:02
قربون حجاب دخملی برم طاعات و عبادات قبول
مامان صفا
6 تیر 94 22:25
اه رمضان مبارک.خدا حفظش کنه حلما جونو خیلی ناز شده
ايلقار
6 تیر 94 23:51
وای خدای من.چه ناز شده حلما گلی.تورو خدا اسپند دود کنین.عاشق حلما هستم.خیلی دوستش دارم.
سپیده مامان درسا
7 تیر 94 1:17
ای جونم خدا حفظش کنه قبول باشه طاعات و عباداتتون
·٠•●♥ مامانیه جوجو ♥●•٠·˙
7 تیر 94 12:56
ای جاااااااااااااااانم ماشالله چقدرم حجاب بهت میاد حلما جونی انشالله در پناه خدا باشی همیشه عزیزدلم
الی
9 تیر 94 8:25
هزار ماشالا خیلی ناز شده تو این چادر
shidshad
9 تیر 94 9:55
نازی عزیزم وبلاگت را دوست دارم کوچولوتو در پناه خدا
مامان نفیسه
پاسخ
مرسیییییییی
lili
9 تیر 94 20:57
بازم بگم جمله ام رو برای این عکس؟؟ :-)
مامان نفیسه
پاسخ
فدایی داری عزیزم
مامانی
11 تیر 94 18:48
خداحفظ کنه دختر خوشکلتون رو راستی دختر شما دوروز از ماهان من کوچک تره
شیما مامان شاهین کوچولو
12 تیر 94 23:34
وووووییییییییی چ عکس ناز و خوردنیییییییییییی عزیزم حتما تو مسابقه شرکت کن. امروز تو تی وی دیدم یه مسابقه ب اسم چادرهای اسمانی که موضوعش مربوط به دخترهای زیر 9 سال با چادره... حتما شرکت کن که ایشاله برنده ای
مامان نفیسه
پاسخ
مرسیییییییی که گفتید الان رفتم شرکت کردم
مامان سمانه
16 تیر 94 14:43
سلام دوست عزیزم طاعات و عباداتتون قبول باشه ای جوووونم چه دختر ناز و با حجابی ، آدم دلش میخواد بخورتش مامانی ما شما رو با افتخار لینک میکنیم خوشحال میشم لینکمون کنید از طرف من ببوس دخمل کوچولو رو
سمیه
18 تیر 94 1:57
عالیه خیلی با سلقیه اید
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
18 تیر 94 10:57
شادي پروانه ایست که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکار کنی ... . باید آرام باشی تا روي شانه هایت بنشیند شانه هایت ... .پر از پروانه باد
مامان فتانه
21 تیر 94 2:08
سلام.دوستان ...دخترم توی مسابقه شرکت کرده .ممنون میشم برین و لایک کنین عکسشو.برای لایک اول باید عضو سایت alis.ir عضو بشین بعد لینک زیر.ممنوووونم .اگه امکانش هست تو گروهای دیگه share کنین http://alis.ir/portal/festivals/sender/fatan/ هر کی عضو شد و لایک کرد بگه لطفا...
همراه رایانه
4 مرداد 94 18:26
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
ثمين بانوثمين بانو
6 فروردین 97 8:42
قربون حجاب دخملی برم طاعات و عبادات قبول