حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

مهمونی جمعه شب و شیرین کاری های گل دخترم

1394/3/8 12:27
نویسنده : مامان نفیسه
6,644 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه از دوتا از پسر خاله های بابایی که خانوماشون باردار بودن دعوت کردم خونمون به اتفاق مامان محبوبه و باباجون و عزیزجان و پدرجون . عمه اطهر و عمو محمدم دعوت بودن که نیومدن. از اون روز عصر شما هرچی آهنگ میشنیدی هی خودتو تکون میدادی و همه از این قر ریختن شما خندشون میگرفت قه قهه اخه خیلی با مزه این کار رو انجام میدادی!

شما اینجا نه ماه و نیم داری فرشته

حلماگلی

جیگرِ دس دسی تشویق

حلما گلی

قبل از رسیدن مهمونا حلما خانوم مشغول بازی با موبایل بابایی راضی

واسه شام ماهی شکم پر درست کردم ولی چون خودم سوخاری فقط دوست میداشتم سوخاری هم درست کردم چشمک و از اونجایی که نمیدونستم مهمونام ماهی دوست دارن یا نه مرصع پلو هم درست کردم.

تزئین مرصع پلو

تزیین مرصع پلو

ماهی سوخاری با سبزی

قلیه ماهی سوخاری با سبزی

تزیین سالاد فصل

تزیین سالاد فصل

تزیین مجلسی و رنگارنگ ماهی شکم پر آرام با انواع ترشی

تزیین ماهی شکم پر مجلسی زیبا ترشی

فالوده طالبی

فالوده طالبی

سفره آرایی

سفره آرایی

چیدمان سفره

سفره آرایی

سفره آرائی

اینم از گل دخترم در حال بازی تو اتاقش محبت

قربون شخصیت دخترم برم که همش پا رو پا میندازه و میشینه بوس

حلما گلی

عزیز دردانه ی من! به جان خودت سوگند... تنها آرزویم سلامتی و شادی توست...

لبت خندون گل نازم محبت

بوس

پسندها (15)

نظرات (17)

مامان لیانا
12 خرداد 94 17:09
ماشالا چه دختر ناز و خواستنی دارید خدا حفظش کنه..خیلی هنرمند و با سلیقه هستید نفیسه خانوم
مامان گیلدا
12 خرداد 94 19:00
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
دوست جون
12 خرداد 94 20:17
اووووم به به دلم آب افتاد قلبم به تاپ تاپ افتاد خیلیییی با سلیقه یی مامانی میشه بگین واسه تزیین مرصع پلو خوشمزه از چی استفاده کردی
مامان نفیسه
پاسخ
بله مرصع پلو: خلال پوست پرتقال - کشمش - زرشک - خلال پسته و بادام
مامان صفا
13 خرداد 94 0:32
آخ نفیسه جون دهنم آب افتاد ماشالله به این همه سلیقه و هنر مندی.حلما خانم هم که بزنم به تخته هزار ماالله خیلی ناز و خوشگل
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان پارمیدا
14 خرداد 94 14:28
سلام دوست نازنین . ماشالله به این حلما خانم عسل و خوردنی آفرین چه سفره ای . خیلی با سلیقه و زیباتزیین شده همه چی . ماشالله با یه دخمل کوچولو خیلی خوب وقت کردی همه این کارا رو انجام بدی راستی دوستم تونستی بالاخره عکسای تولد کیتی دخترم رو ببنی ؟ من با اجازه شما رو تو لینک دوستان گذاشتم شما هم دوست داشتی ما رو اد کن
مامان نفیسه
پاسخ
سلام گلم با افتخار لینک شدین
عسل و غزل
14 خرداد 94 19:06
عکساتون خیلی خوشگل بود لذت بردم.دخملتون هم خیلی نازه و خودتون هم بسیار باسلیقه هستید.انشاله همیشه سالم و سلامت باشید
مامان مهربون
17 خرداد 94 16:35
نفیسه جان مرسی از اینکه بهم روحیه دادی انشالا خدا دختر نازتو واست حفظ کنه عزیزدلم
مامان نفیسه
پاسخ
موفق باشی عزیزدلم
ياس
19 خرداد 94 10:19
سلام همه چي عالي بود گل دخترتون عالي تر از همه خدا ببخشش يه سوال؟ وقتي سفره رو پهن ميكنيد جلوي مهمانها از سفره عكس ميگيريد براي وب؟
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم عاره دیگه همه عادت کردن! منم میخندم میگم میخوام سند داشته باشم که مهمونی دادم بهتون
مامان پانيذ
21 خرداد 94 0:47
سلام نفيسه جان من وب شما رو از وبلاگ كودك من پيدا كردم خيلي به وبت سر ميزنم من هم مثل شما يه گل دختر سه ماهه دارم از الان به فكر جشن دندوني و جشن تولدشم راستش چون دختره دوست دارم براش سنگ تمام بذارم يه مطلبي تو وب كودك من ديدم جشن قدم. برام جالب بود گفتم به شما هم بگم ايشالا حلما گلي زودتر راه بره و صحيح و سالم باشه براي دختر من هم دعا كنيد
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم حلما گلی هنوز راه نیوفتاده تو فکرش هستم ممنون از لطفت ایشاله حاجت روا
شیما
21 خرداد 94 1:20
نفیسه عزیز به جرات اعتراف میکنم مامانی و خانومی به خوش ذوقی شما تو عمرم ندیدم و نخواهم دید....واقعا خسته نباشی همیشه بهت سر میزنم یه ماه و نیمه نیومدم و شگفت زده شدم از مطالبت و عکسها مخصوصا جشن دندونی...بینظیرن...راسنی منم یه دختر پنج ساله دارم و باردارم یه ماهه فهمیدم دوقلوین.....و دوتا پسر...خیلی شوکه شدم خاهشا با دل پاکت دعا کن سالم و صالح باشن و به سلامتی بارداریم تموم شه...یه چیز دیگه من چند ماه پیش کربلا بودم نمیدونم چرا جلوی ورودی حرم حضرت ابوالفضل ع یه لحظه شما و حلما جلو نظرم اومدین.....التماس دعا
مامان نفیسه
پاسخ
وااااای ممنون خوش بسعادتتون منم خیلی دلتنگم ایشاله روزی هر سالتون برای منم دعا کنید ... خیلی زیاد
مامان رعنا
21 خرداد 94 2:39
باریکلا به این مامان کدبانو و باسلیقه نفیسه جون یه درخواست میشه طرز درست کردن فالوده طالبی رو بهم یاد بدی؟ ممنونت میشم
مامان نفیسه
پاسخ
عزیزم با اسکوپ (قاشق مخصوصی که از قاشق بستنی کوچکتره) طالبی ها رو در میاریم بعد باقیمونده طالبی رو رنده میکنیم و شکر و گلاب و چند ساعت تو یخچال میذاریم
شیما مامی شاهین کوچولو
22 خرداد 94 8:07
اوووووف چ کردی بانو، با روح و روان ما بازی نکن خواهر عجب سفره ای، عجب دیزاینی کارتون درسته... عزییییزم حلما جونم خیلی نازه، فداش بشم
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه زنده باشید ایشاله
مامانی
22 خرداد 94 23:28
بازم مثل همیشه مامان نفیسه نمونه میشه حلماااااااااااااااااااجونی
مامان نفیسه
پاسخ
خجالتم ندین
فائزه
23 خرداد 94 22:41
سلام نفیسه جون چه دختر نازی عزیزم. منم 27 خرداد زایمانمه خوشحال میشم سر بزنی عزیز
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری بسلامتیییییییییییی کاش آدرس گذاشته بودین که بیام
رویا
23 خرداد 94 22:50
حلما نازی
shidshad
9 تیر 94 9:56
سایت شید شاد مطالب خوبی برای خلاقیت کودک دارد حتما ببین و دختر نازی داری انشا.. عاقبت به خیر بشه در پناه شما و خانواده اش
مامان نفیسه
پاسخ
سپاسگزارم
ثمين بانوثمين بانو
6 فروردین 97 8:43
چ تزیین ماهی زیبایی گیج