حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

اولین عید مبعث مبارک

1394/2/26 11:53
نویسنده : مامان نفیسه
5,618 بازدید
اشتراک گذاری

امسال عید مبعث خودمون رو دعوت کردیم خونه خاله فاطمه چشمک هنوز سفره هفت سینش به سفارش من پهن بود و عکس گرفتیم باهاش خندونک

سفره هفت سین عروس خاله فاطمه نما فیروزه حلما گلی

سفره هفت سین عروس خاله فاطمه نما فیروزه حلما گلی

حلما گلی و خاله فاطمه محبت

سفره هفت سین عروس خاله فاطمه نما فیروزه حلما گلی

سفره هفت سین عروس خاله فاطمه نما فیروزه حلما گلی

و اینم از سفره ناهار که خاله فاطمه حسابی تو زحمت افتاده بود خجالت

سفره هفت سین عروس خاله فاطمه نما فیروزه حلما گلی

اونروز خیلی خوش گذشت خداروشکر...

 

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان هانیه
4 خرداد 94 2:40
سلام عزیز خاله عیدت مبارک،چه عکس های قشنگی گرفتی
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون گلم
♥ایدا♥
4 خرداد 94 9:21
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 37 رو به 1000891010 ارسال کنید
مامان پانيذ
7 خرداد 94 17:07
سلام وقت بخير دختر گلتون، عكسا و سليقتون عاليه شما چطوري وقت ميكنيد به پختن چند نوع غذا براي مهماني هاتون ميرسيد؟
مامان نفیسه
پاسخ
بخدا خیلی سخت میرسم و بعد از هر مهمونی تا چند روز از خستگی دارم میمیرم
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
8 خرداد 94 15:10
سلام نفیسه جون همین الان داشتم وبلاگ های به روز شده رو چک میکردم که چشمم خورد به یه وبی به اسم " دوقلو ها " کنجکاو شدم ببینم داخل وبش چه خبره . رفتم دیدم سیسمونی حلما گلی رو کپی کرده و به اسم دختری که فکر نکنم اصلا داشته باشه زده . آدرسش رو میدم خودت هم برو ببین گلم .: http://nastaranak.niniweblog.com موفق باشی نفیسه جون
مامان نفیسه
پاسخ
وای یه دنیا ممنونم که خبر دادین
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
8 خرداد 94 15:14
خودم بهش پیام دادم امیدوارم که وبشو حذف کنه . همین الان هم گزارش تخلفشو ارسال کردم
مامان نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم از پیگیریتون
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
11 خرداد 94 11:24
نفیسه جون من حواسم نبود نظر رو خصوصی بفرستم . اوه فک کنم رمزم لو رفت . خیلی ممنون میشم اگه نظری که رمز توشه رو پاک کنی دوستم
مامان صفا
13 خرداد 94 0:28
خدا رو شگر ایشالله همیشه بهتون خوش بگذره خاله فاطمه هم مثل خودتون هنرمندن
ثمين بانوثمين بانو
6 فروردین 97 8:44
عیدتون مبارک
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:19
محبت
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:19
بوس