حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

7 ماهگی حلماگلی

1394/1/11 9:51
نویسنده : مامان نفیسه
3,151 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز باورم نمیشه که با این سرعت هفت ماه و نیم از با هم بودنمون گذشت... چشمک

دختر نازم! باید اعتراف کنم که در این مدت هرگاه که تو لبخند زدی من خوشبهت ترین زن جهان بودم فرشته

دختر قشنگ 8 ماهه من
 

امروز گفتم تا تعطیلات عیدم تموم نشده با هم بریم  و چندتا عکس ازت بگیرم عینک اینم نتایج فعالیت امروز من خندونک

دختر قشنگ 8 ماهه من

عاشق شخصیت خانوم و با وقارتم حلماااااااااااااااااا محبت

دختر قشنگ 8 ماهه من

یه کم هم رفتیم تو حیاط راضی تو که خیلی ذوق زده شده بودی خندونک

دختر قشنگ 8 ماهه من

دختر قشنگ 8 ماهه من

پسندها (4)

نظرات (3)

ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:31
محبت
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 9:31
بوس
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:24
ای جونم