حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

پدر جونه... پدر عمره... پدر عشقه که میمونه... 1394

1394/2/12 11:6
نویسنده : مامان نفیسه
8,955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل یاس مامان

میلاد حضرت علی مبارک! بوس

واسه روز پدر چند تا عکس با فوتوشاپ درست کردم که بابایی خیلی ذوق شون کرد... در ادامه مطلب همه شو گذاشتم ....

بابا جون روزت مبارک پدر مرد هیچ چیز به اندازه یک کوه, شبیه پدر نیست. father day happy

روز جمعه هم رفتیم سد درودزن و شنبه هم که تعطیل بود ناهار خونه باباجون دعوت بودیم... عکساش رو بعدا برات میذارم.

دستانت بوی زحمت , چشمانت رنگ خستگی , اما صدایت زنگ زندگی است

پدرم, دستانت, چشمانت و صدایت را عاشقانه دوست دارم!

بابا جون روزت مبارک پدر مرد دستانت بوی زحمت , چشمانت رنگ خستگی , اما صدایت زنگ زندگی است  پدرم, دستانت, چشمانت و صدایت را عاشقانه دوست دارم! father day happy

احتیاجی به تسبیح نیست... دستانت را که به من بدهی

با انگشتانت ذکر دوست داشتن می گویم...

بابا جون روزت مبارک پدر مرد احتیاجی به تسبیح نیست... دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر دوست داشتن میگویم... father day happy

چقدر من خوشبختم که تو همیشه کنارمی... بابا روزت مبارک بوس

بابا جون روزت مبارک پدر مرد چقدر من خوشبختم که تو همیشه کنارمی... بابا روزت مبارک father day happy

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان محمدحسین
14 اردیبهشت 94 12:12
خیلی خیلی زیبا بود....
پریسا
14 اردیبهشت 94 12:20
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مامان هانیه
14 اردیبهشت 94 13:52
انشااله که همیشه در کنار هم خوش باشید
سپیده مامان درسا
15 اردیبهشت 94 0:00
سلام خانومی خسته نباشی ، خدا گل دختر نازتو واست حفظ کنه ، تو چند ساعت نشستم و کل وب گل دخملی رو دیدم همه چی عالی و شیک بود ، این روز قشنگ هم بر پدر محترم و همسری مهربونتون مبارک
مامان رعنا
15 اردیبهشت 94 1:58
عکسا عالی بودن باریکلا
مهدیه
15 اردیبهشت 94 19:17
سلام مث همیشه عالی بود..
مامان آرزو
15 اردیبهشت 94 21:13
به به چه عکسهای قشنگی مامانی سنگ تموم گذاشتی بی خود نیست بابایی حسابی ذوق کرده خسته نباشید
مهدیه(مامان فاطیما)
17 اردیبهشت 94 11:13
زیبا بود مثل همیشه.. امیدوارم قدر پدرمون رو بدونیم
مامان دیانا
17 اردیبهشت 94 12:28
سلام . از وبلاگتون تازه دیدن کردم . خیلی خوشم اومد . دخملت بانمکه . یه سری هم به وبلاگ دختر من بزنین
مامان نفیسه
پاسخ
چشم الان میرم عزیزم
دومین جشواره کتابهای صوتی
21 اردیبهشت 94 12:29
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشواره تولید کتابهای صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید. همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری"ما را پذیرا بوده و ما را در اجرای این برنامه یاری فرمائید.
ثمين بانوثمين بانو
6 فروردین 97 8:47
بپای هم پیر شید عشقتون پایدار