حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

مهمونی آقا عباس + روش تهیه سیب زمینی به شکل گل رز

1390/12/4 13:27
نویسنده : مامان نفیسه
4,491 بازدید
اشتراک گذاری

امشب قراره پسر خاله شوهرم و خانومشون بیان منزلمون. من تم صورتی رو انتخاب کردم برای میزآرایی عینک برای غذا هم به سفارش خودشون خورش قیمه درست کردم با سوپ و سالاد و ژله.

میزآرایی چیدمان سفره ایرانی

بقیه عکس ها در ادامه مطلب......

تزیین سالاد فصل به شکل گل های بهاری

میزآرائی عینک با تزیین دستمال سفره محبت

چیمان سفره آرایی

البته ژله های توی جام زیاد مشخص نیستن اونا رو بصورت کج و دو رنگ صورتی و سفید درست کردم.

خورش قیمه با سیب زمینی های گل رز

این ژله رو هم درست کرده بوده طرح گل محبت واسه قالبش هم از شیشه نوشابه خانواده استفاده کردم.

روش تهیه سیب زمینی به شکل گل رز:

سیب زمینی ها رو نازک برش بزن بریز داخل آب نمک 45 دقیقه هم بمونه اشکال نداره بعد اینجوری درست کن

 

Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

این قبل از عمل

Myup Image Hosting 

بعد از عمل

Myup Image Hosting

پسندها (5)

نظرات (6)

فرشته
17 خرداد 94 18:14
سلام عزیزم چقدر خوشحالم که با وبلاگت اشنا شدم چقدر هنرمن و باسلیقه ای مثل اینکه توی خانواده شما سفره ارایی مرسومه ما این رسم رو نداریم ولی من خیلی خوشم میاد با اجازت از ایده هات برای تزیین استفاده میکنم میشه بگی این سیبزمینی هارو تو فر گذاشتی؟ اخه به شکل گل که نمیشه سرخشون کرد
مامان نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم از لطفت عاره با خلال دندون فیکس میکنی و تو روغن زیاد که غوطه ور بشه کامل سرخ میشه
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:43
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:43
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:43
محبت
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:43
بوس
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:43
گل