حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

ته چین دوطبقه

1389/7/22 13:11
نویسنده : مامان نفیسه
4,385 بازدید
اشتراک گذاری

واسه اولین بار بعد از ازدواجمون گه مادر شوهرم رو دعوت کردم منزلمون... ته چین مرغ دوطبقه درست کردم خوشمزه

ته چین مرغ دوطبقه با ته دیگ سیب زمینی

با زرشک و پیاز داغ و خلال پسته و بادام تزیین کردم خوشمزه

ته چین مرغ دوطبقه با ته دیگ سیب زمینی

چون خیلی ته دیگ سیب زمینی دوست داریم من ته چینمو هم با سیب مینی درست میکنم!

ته چین مرغ دوطبقه با ته دیگ سیب زمینی

ته چین مرغ دوطبقه با ته دیگ سیب زمینی

وقتی یک طبقه اش خورده شد! خندونک

ته چین مرغ دوطبقه با ته دیگ سیب زمینی

پسندها (4)

نظرات (9)

مامانی عرفان و ارمان
7 شهریور 95 14:25
سلام نفیسه جون میشه مواد لازم و طرز تهیه ته چین مرغ تو بگی عزیزم . ممنون
ثمين بانوثمين بانو
15 فروردین 97 10:18
عالی بود دست مریزاد
ثمینثمین
7 خرداد 97 13:29
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
5 تیر 97 12:10
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
5 تیر 97 12:10
گل
ثمين بانوثمين بانو
5 تیر 97 12:10
محبت
ثمين بانوثمين بانو
5 تیر 97 12:10
بوس
ثمين بانوثمين بانو
5 تیر 97 12:11
بغل

18 شهریور 98 19:31
سلام 
من خیلی از تزیینات غذاتون خوشم اومده و خیلی دوست دارم یاد بگیرم
واسه همین با اجازتون بعضی از عکس های غذاتون و کپی کردم و واسه ی آینده ام😉گذاشتم تو وبلاگم با پست رمز دار
می خواستم ببینم اگه اشکال نداره رمز بعضی هاشون و بردارم؟
​​​​​​
مامان نفیسه
پاسخ
نه اشکالی نداره فقط لطفا لینک وبلاگم رو زیر پست ها اضافه کنید. ممنون.