حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

مهمونی امیرجون و فائزه جون

1392/1/6 14:14
نویسنده : مامان نفیسه
4,285 بازدید
اشتراک گذاری

واسه امروز که بابام اینا و داداشم و زن داداشم میان خونمون و من غذای مورد علاقه امیرجون یعنی ته چین شاهرودی رو درست کردم . ته چین شاهرودی با شوید باقله خیلی خوشمزه هست و وسطش بادمجون و گوشت و سماق میریزم . واقعا خوشمزه میشه. خوشمزه

واسه هر نفر یه سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل. خیلی شیک بود و همه مهمونام خیلی خوششون اومد. محبت

میزآرایی به سبک نفیس محبت و با تم گل محبت

سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل در جام

بقیه را در ادامه مطلب ببینید....

سالاد تک نفره با دیزاین گل در جام

سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل در جام

این مدل سرو سالاد خیلی خوب بود از این جهت که همه سالاد هاشون رو خوردن و چیزی اضاف نیومد! چشمک

سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل در جام

ته چین شاهرودی و سوپ و سالاد یک نفره در جام با تزیین گل و ژله با تزیین گل آفتابگردون

ته چین شاهرودی و سوپ و سالاد یک نفره در جام با تزیین گل و ژله با تزیین گل آفتابگردون

پسندها (4)

نظرات (6)

نرجسی
12 بهمن 93 14:22
سلام نفیس جان خیلی ناز بود ن مثل همیشه از قالب ژله و مراحل کار هم برامون عکس بذارید ممنون گلم
مریم
17 شهریور 96 14:28
عالی👌
ثمين بانوثمين بانو
8 فروردین 97 10:12
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:58
گل
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:58
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:59
عینک