حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

از ماهگرد سوم تا چهار ماهگی

1393/9/18 12:1
نویسنده : مامان نفیسه
3,363 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم امروز یعنی 93.8.20 ماه سوم زندگیتم به پایان رسیدقلب پایان سه ماه شیرین محبت خیلی پیشرفتای قشنگی داشتی...

خوشگلم فقط ما موندیم این جیغای بنفشو از کجا یاد گرفتی!آخهروقت اراده کنی یه اتفاقی بیافته چنتا ازین جیغا میزنی و مام تسلیم خواستت میشیم!عشق مامان،من گفتم پای حقت بایست و بگیرش اما نگفتم ماشالا قلدری کن که!نیشخند

دوست دارم گلک نازدونه مامانماچاز خدا اول برای همه بچه های دنیا و بعدم برای تو نور چشمم آرزوی سلامتی و سعادت و خوشبختی دارمقلب

امروز داشتم فکر میکردم که چه زود گذشت... روزایی که دلم میخواست توی شکمم باشی... روزایی که منتظر جواب تست بتا بودم... روزی که رفتیم سونوگرافی تعیین جنسیت... روزایی که میرفتیم واسه نازگلم خرید... روز رویایی به دنیا اومدنت... روزای اول 3تایی شدنمون... واای واااااااااااااای که چقدر زود گذشت قلب ممنونم فرشته کوچولوم که منو قابل دونستی و به زندگیم اومدی ماچ ممنونم که اومدی که یه عمر بشی امیدم و جونم و روحم ونفسم قلب خیلی دوست دارم عروسک زیبای من قلب

آهان، یه موضوع دیگه ام هست... اونم اینه که قراره 5شنبه عصر واکسن چهار ماهگیتو بزنیمنگران از الان ناراحتم به خدا... ایشالا به خیر بگذره و اصلا اذیت نشی ناراحت دوست جونای گلم برای فرشته کوچولوم دعا کنید ماچ

توی این ماه اتفاقای خوب زیاد بود! مثه تولد مامان نفیسه! و مصادف شدنش با 100 روزگی شما محبت اینجا رو کلیک کنید.

پسندها (4)

نظرات (11)

شيما
11 آذر 93 11:19
سلام نفيسه جون انشالله روزهاي خوشتون هميييييييييييشگي باشه راستي حلماجون واقعا 50 50 شده آ.... هم شبيه شماست گاهي هم شبيه پدر مهربونش.... خدا ببخشدش به شما...
مامان امیرحسین
14 آذر 93 17:11
سلام مامانی..منم به نینی وبلاگ پیوستم ..خوشحال میشم بهمون سر بزنی.. و خودا قوت و خسته نباشید به شما مامانی با سلیقه و خوش ذوق.. خدا حفظش کنه براتون حلما جون رو.. اگه دوست داشتید خبر بدید برای تبادل لینک
مامان آرزو
21 آذر 93 14:58
با افتخار لینک شدی عزیزم ، چه دخمل نازی داری ماشالا خدا حفظش کنه
مامان
28 آذر 93 23:18
چقدر شما با سلیقه اید. عکس های سیسمونی دخملی رو هم دیدم مادرتون با وجود داشتن پنج فرزند، سیسمونی کامل و مجللی رو برای دخملی خریدند فکر کنم 15-20 میلیونی هزینه داشته. دلم برای دخملم کباب شد چون سیسمونیش واقعاً کم و ناچیز بود.
رعنا
29 آذر 93 19:35
مرسی نفیسه جون من چندبار اومدم به وبلاگت و برات پست گذاشتم. خداروشکر زایمان خوبی داشتی بنظرت بخوام برم پیشش قبولم میکنن؟ آخه شنیدم دکترابطهی دیگه مریض جدید ویزیت نمیکنه.شما میدونی مطبش کجاست؟ مرسی نفیسه جونم که اومدی به وبلاگم من حتی شمارو لینک کردم عزیزم
رعنا
29 آذر 93 19:43
استی نفیسه جون خیلی کدبانو و هنرمندهستیا هرموقع کارای هنریتو میبینم کلی دهنم آب میوفته اگه میشه دستورپختشو برای ما ناورداهم بذار مخصوصا اون کیکی که برای همسرت درست کرده بودی خیلی قشنگ بود
رعنا
30 آذر 93 18:05
نفیسه جون دکتر ابطحی مطبی دارن که من برم؟ بنظرت منو میپذیرن؟
مامان جون سبحان
4 دی 93 23:02
سلام مامانی پسرم تومسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده وکدش26رای میدی شماره پیامک 1000891010تا18/10فرصته
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:26
گل
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:26
محبت
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:26
بوس