حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

پرنسس حلما به آتلیه میرود!! / 2 ماهگی - اتاق آبی

1393/7/25 10:30
نویسنده : مامان نفیسه
9,071 بازدید
اشتراک گذاری

قلب دختر ناز مامان قلب در دوماهگیت یعنی دقیقا 65 روزگیت و تاریخ پنجشنبه 93.7.24 من و بابا و خاله فاطمه بردیمت استودیو اتاق آبی تا چنتا عکس خوجمل ازت بگیریمقلب یه عکس توی بارداری با لباس تو گرفته بودیم،فردا قراره همون عکسو با خود خودت بگیریمنیشخندالهی شکر که به اینجا رسیدیم و تورو توی بغلم دارمقلب

خانوم عکاس گفته بود قبل از رفتن به آتلیه یه حمام دبش ببریمت تا موقع عکس گرفتن شما لالا کنی... اما دقیقا وقتی که خانوم دوربینو به دست گرفت دخترک صورتی مام چشماشو باز کرد و با یه لبخند ژوکوند چشم دوخت به دوربین مبارک عکاس باشی!!! الهی مامان قربونت بره قلب ... دیگه خلاصه با هزار زور و زحمت و تلاش من و خاله فاطمه و بابایی بنده خدا جنابعالی یه لالای کوچمولو کردی و عکاس عکساشو گرفت!تو نصف بیشتر عکسام که بیداری!

خلاصههههههههههههههه بعد از 4-3 ساعت از آتلیه برگشتیم و خاله فاطمه رو رسوندیم... و به محض رسیدن به خونه بیهوش شدیم!

حلما شبیری عکس پاهای کوچولوی نینی و دست پدر قلبی احساسی پدرودختر دوستت دارم

اینم از داستان دیروز ما!عکسا رو در ادامه مطلب ببینیدقلب

دوست دارم خوشگل مامانقلب

مامان جون کلی هم دلم سوخت.. ای کاش عکسای قشنگتری ازت میگرفتیم.. البته بنده خدا خیلی هم وقت گذاشت ولی چیزی که من میخواستم نشد خیلی خسته شدم و بابایی هم به عجله مینداختمون... همش میترسیدیم خسته بشی... اذیت بشی... خودمم روی دو تا از عکسات کار کردم خندونک همین دوتا عکس اولی عینک نوشته ها رو گذاشتم روی عکس!! البته عکس اولی تغییرات دیگه ای هم داشت! چون دستای منم تو عکس بود که حذف شون کردم .

دختر عزیزم فاطمه حلما - خلق شده ایم تا زیبایی خلق کنیم

ولی بقیه همش کار آتلیه هست که واقعا خیلی جای کار کردن داشت که متاسفانه زحمتش رو نکشیده غمگین

عکسای آتلیه حلما گلی

عکسای آتلیه حلما گلی

عکسای آتلیه حلما گلی

عکسای آتلیه حلما گلی

عکسای آتلیه دو ماهگی حلما گلی عکس پاهای کوچولو و حلقه های مامان و بابا

عکسای آتلیه دو ماهگی حلما گلی و بابا عکس احساسی پرتره پدر و دختر

عکسای آتلیه دو ماهگی حلما گلی

عکسای آتلیه حلما گلی

عکسای آتلیه حلما گلی

عکسای آتلیه حلما گلی

 

پسندها (6)

نظرات (6)

نرجسی
12 بهمن 93 9:39
خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی نازهههههههههههههههههههههههههههههه ******************************* *********************************** ****************************************** ******************************* ************************************
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
محبت
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
گل
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:57
بوس
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:57
عینک
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:57
فرشته