حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

از ماهگرد اول حلما گلی تا دو ماهگی

1393/7/20 9:33
نویسنده : مامان نفیسه
5,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

یک ماه اول زندگی تو تو این دنیای بزرگ تموم شد به سلامتی و خوشی... گرچه من و بابایی خیلی نابلد بودیم و نا وارد! ولی کم کم با علایق و قلق های شما آشنا شدیم!

دومین ماه تولد شما خیلی شیرین بود و خوشمزگی شما دوصدچندان! کم کمک آغا گقتنت شروع شد و هر چی واضح تر ادا میکردی ذوق زدگی ما بیشتر میشد!

تولد بابایی تو این ماه بود و خیلی بهمون خوش گذشت! من یه کیک فوق العاده قشنگ درستیدم! که دهن همه وا مونده بود! خودمم حسابی ذوق زده شدم از زیبایی این کیک و اینکه تونستم به این تمیزی درش بیارم!

 

این کیک با تکنیک شابلون هستش. آموزشش رو برات بزودی در ادامه مطلب میذارم. از طرف شما یه عطر خیییییییییییلی خوشبو که بابایی خیلی زیاد دوسش داره خریدیم.

به مناسبت عید غدیر واسه شما لباس خوشمل خریدیم که عیدی شما بود.

لباس مینی موسی عیدی هدیه جشن عید غدیر

این دستبند خوشجل هم عیدی غدیر و قربان شما بود از طرف عزیزجان و پدر جان

پسندها (5)

نظرات (6)

محمدهادی
10 آبان 96 19:54
سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928. شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
محبت
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
گل
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
بوس
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
فرشته
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 9:56
خواب