حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

یه دنیا دلم گرفته

1391/11/10 11:03
نویسنده : مامان نفیسه
1,864 بازدید
اشتراک گذاری

مهمانِ منی که مثلِ من تنهایی

هم صحبتِ تنهاییِ آدمهایی


بشکن دلِ خسته را ولی آهسته

ای غم! به کسی نگفته ام اینجایی

 

حالم خوب نیست . یادآوری خاطرات ، دل شکسته مو شکسته تر می کنه...

 

ساعت نزدیکای چهاره... خواب از چشام رفته... دو هفته ست که بیخواب شدم... حتی اشک هام هم تنهام گزاشتن...

 

سکوت...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فرشته
6 خرداد 91 9:19
سلام نفیس خانم . اینقدر خودتو ناراحت نکن . یه کم بی خیال باش . فکر می کنی چه خبره . خدا بزرگه حتی اگه بچه دار هم نشی حتما حکمتی در کار بوده . تازه هنوز خیلی جوان هستی . فکر می کنی 30 سال زیاده . جاری من توی سن 40 سالگی حامله شد و بچه اش هم سالمه . تو که هنوز خیلی جونی . دوست من بعد از 10 سال که پیگیری مداوم کرد حامله شده . نگران نباش ، مثبت فکر کن ، خدا رو شکر کن که شوهرت یا خانواده شوهرت تو رو تحت فشار قرار ندادند. به خدا توکل کن و ازش بخواه اگه می تونی فرزند سالمی تربیت کنی به تو فرزندی بده . باور کن شعار نمی دم.
مامان ساینا
6 خرداد 91 12:23
نفیس جون خدا صداتو می شنوه. به روزهای خوب با هم بودن فکر کن.
حسام
6 خرداد 91 15:26
سلام چشماتو ببند و آروم بگو خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم به قلب من بیا فقط برايت آرامش آرزو مي كنم و صبر خيلي ناراحت شدم منو ببخش چيزي نمي توانم بگويم اگر دير آمدم خواستم قدري آرام شوي در پناه حق
ویدا
6 خرداد 91 16:13
سلام نفیس نازنینم
چه احساس لطیفی داری
ولی با اینهمه نگرانی که نمی تونی به چیزی که می خوای برسی ....اول باید روی خودت کار کنی گلم ...
باید ایمان داشته باشی که یه فرشته کوچولو و یا شایدم چند تا منتظرن که بپرن تو بغل تو
مامان به این نازنینی از کجا می خوان پیدا کنن
من لینکت می کنم چون دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم ....
شاد باش گل من دنیا به این کوچکی که فکر می کنی هم نیست


قربونت برم عزیزم
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:55
محبت
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:55
بوس
ثمين بانوثمين بانو
2 تیر 97 8:55
گل